Canari Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 skal han være i vogn eller oppe? I vogn går det helt fint.
FanteGuri Skrevet 10. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2010 Hadde tenkt meg ut på trilletur, så babyen skal ligge godt innpakket i vogn ja.
Canari Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Da går det helt fint :-) Blir jo varmt og godt i vogna. Jeg tar også på oss kuldekrem.
kamerate Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Det spørs om du skal på på lang trilletur eller kort. Om du skal på lang tur ca. 1t. eller 2t . det hadde jeg ikke gjort. Det anbefalles heller ikke av helsedirektorate at barn under ett år skal være ute under minus 10 grader. De kan ha det varm, så lenge de bare ligge og beveger seg ikke. Så de trekker inn mye kald luft i lungene, det kan føre til konsekvenser. For at menneske og unger skal klre seg i kald luft må bevege seg i kroppen, men spedbarn bare ligge. Om jeg hadde vart deg så hadde tenkt nøye på det, heller spørre råd på helsestasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå