Gå til innhold

Sikkert veldig dumt spm, men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere plass til voksiposen nedi bagen på vogna.... Jeg har brio kombi og mulig bagen er veldig liten, men får altså ikke plass...

Syns liksom det er litt tidlig å fjerne bagen, og så er den kjekk å bære henne i hvis vi skal inn noe sted..

Hmmm....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja dumt at de fleste bager er trange:/ Jeg tok ut bagen da vi startet med tykkere pose. Han holdt seg god og varm og lå like lunt og godt. Brukte lammeskinn under og trekket til vogna over.

Skrevet

Jeg har simo kombi og jeg får plass til voksiposen i den. Det er ikke veldig god plass, men hvis jeg trykker den litt sammen på sidene så går det fint. Mini er ikke så bred uansett, men hun begynner å bli lang nå da, så jeg må ta i bruk sportsdelen snart virker det som. Jeg synes også at det er litt tidlig...hun blir 5 mnd om ei ukes tid, men må man så må man!!

Skrevet

jeg får så vidt voksiposen oppi bagen til emmajunga, men det går "akkurat"...

Har også tenkt på å bytte til sportsdelen, så det blir mer "luftig" og romslig til posen osv...

Skrevet

Takk så mye for svar!!! Jeg får prøve en gang til å dytte den godt nedi.. Vesla er bare 7 uker, så syns det er tidlig å fjerne bagen..

Skrevet

Jeg hadde en brio kombi (2005 modell)til mine to første, som var vinterbabyer. Brukte odenwalder dunpose, og det gikk helt fint. Får du ikke plass til voksien ville jeg heller byttet pose enn å ta vekk baggen til så liten baby;)

Skrevet

men de brio vognene man får nå er jo små sjenerelt sett.har sjøl simo som jeg liker best.

når det er kaldt ute så tar jeg kalesja til den lille bagen og fester foran på sportsvogna så det blir en form for dypvogn.ellers bruker jeg bagen.simo bagen er også større enn brio sin.derfor valgte jeg den vogna i steden for.

Skrevet

Hei du!!

Jeg har simo kombi vogn og trodde først at det ikke var plass,men leste et annet innlegg her inne ang hvordan tilpasse posen, så nå passer den perfekt. Gå inn på voksi.no og se instruksjons video for hvordan tilpasse posen til nyfødt.

Gutten min er 3 mnd og ganske stor (7,5 kilo og 65 cm lang) men får plass til både han og posen uten at det blir trangt!!

Synes også det er for tidlig å ta ut baggen når hun bare er 7 uker.

En annen ting er at posen er så mye varmere og lunere enn andre poser, så du trenger ikke å ha på tulla så mye ned i der.

I dag var det -9 i moss, og jeg la han ut i tynn ullbody/bukse og tynn nøstebarn ull fleece dress og tynn ull lue/votter, og han sov i 3,5 time (perfekt temperert) Har baby call som viser temperatur i lomme inni kalesjen på vogna, og det ble aldri under -3.

Skrevet

Hei du!!

Jeg har simo kombi vogn og trodde først at det ikke var plass,men leste et annet innlegg her inne ang hvordan tilpasse posen, så nå passer den perfekt. Gå inn på voksi.no og se instruksjons video for hvordan tilpasse posen til nyfødt.

Gutten min er 3 mnd og ganske stor (7,5 kilo og 65 cm lang) men får plass til både han og posen uten at det blir trangt!!

Synes også det er for tidlig å ta ut baggen når hun bare er 7 uker.

En annen ting er at posen er så mye varmere og lunere enn andre poser, så du trenger ikke å ha på tulla så mye ned i der.

I dag var det -9 i moss, og jeg la han ut i tynn ullbody/bukse og tynn nøstebarn ull fleece dress og tynn ull lue/votter, og han sov i 3,5 time (perfekt temperert) Har baby call som viser temperatur i lomme inni kalesjen på vogna, og det ble aldri under -3. Voksiposen fyller liksom åpningen og gjør at det ikke trekker ned i posen!!

Skrevet

Tusen tusen takk Nicoline3!!

Skrevet

Voksiposene tar mye plass ja, og det finnes flust av andre poser som er like varme, men som krever mindre plass i bagen.. Har selv Odenwalder Holly, og har alltid good og varm baby uansett hvor kaldt det er=)

Skrevet

Hadde samme problemet i vår Løste det slik: Kjøpte saueskinn som jeg la oppi bag'en. Kledde baby i ullklær fra innerst til ytterst. Tullet henne inn i ullteppe og la en dyne, evt tepper over. Så mange lag med ull regulerer varmen bra.

Voksiposen tok jeg først frem denne høsten når det likevel var uaktuelt å bruke bag.

Ellers finnes det plate tll voksiposen slik at du kan bære den på samme måte som bag.

Jeg er veldig glad i voksiposen min, men den er altfor stor for bagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...