Gå til innhold

Jeg gir herved opp:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som mensen er på tur i dag 3 dager før ikm hadde litt rosa i utfloden ved 1 toalett besøk i går og det samme skjedde i dag tidelig+ litt brunt så da er vel spottinga i gang:( Jeg vet det er mange som har prøvd leeenge og at det ikke er bare jeg som har mista. Men her er min historie kort fortalt. Jeg begynte å prøve for 1 år siden, klaffet 1 mnd uten p piller. Jeg var vedlig gravid og dårlig 24/7 skulle på ul for å se hvor langt jeg var på vei i uke 9, fikk sjokk da hjertet hadde slutta å slå, hadde ikke hatt noen blødninger eller mistanker om noe galt.. det ble da utskarping og jeg valgte spiral da(var i sjokk) Fjerna spiralen i april og har prøvd igjen siden da, ble gravid igjen i juli men mista da i uke 6 mens jeg var på sommerferie:( Men tenkte da jaja får bare prøve igjen. Jeg vet jeg har hatt hvertfall 1 kjemisk etter det, testa svakt for så å få mensen. Nå den mnd her har puppene mine vokst en str og humøret har vært fra å gråte til le på fem min+ mange symtomer, men mista trua nå:( Jeg er ikke noe a4 menneske fra før, har en stor nakkeskade og revmatisk lidelse, har klart å legge fra meg smerte stillende i prøve tiden noe som krever mye av meg. Må legge om hverdagen masse, ta hensyn til alt. Men hva gjør jeg ikke for at vi skal klare dette. Men nå sitter jeg med klump i halsen og føler meg helt tom. Er jo nesten som man føler seg mindre kvinne når det ikke går, alle andre klaffer det jo for hele tiden. Du ser de og leser om de på feks facebook. Har ikke vi snart fortjent å få lønn for strevet?! Jeg klarte det jo for 4 år siden da jeg fikk sønnen min, hadde sammen skaden og alt da også:(:( Dagens syte syte innlegg fra meg!!! Jeg tar herved en pause fra bim, sees når jeg er klar igjen. Hvis det ikke plutselig skjer nå som jeg skal ta pause fra alt. Håper resten av denne supre gjengen snart sitter med positive tester, ønsker dere alt godt:D Klem fra meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg skjønner din frustrasjon over å miste... Det er ikke greit nei.. Ønsker deg alt lykke til.

klem

Skrevet

Det her klarer du. Ta en break og ikke tenk på noe også er du der igjen. Vet nøyaktig hva du strir med. Sliter sjøl med å få ting til å gå i boks så ikke bare du. :)

Trøstende klem ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...