Gå til innhold

æææsj.. mensen! :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde sikkert være fornøyd med å ha sluppet unna i 1,5 år, men.. blæææh! Der var skiten igjen! Nesten så jeg får lyst til å kjøre på med nr 2 bare for å slippe ei stund til.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke klag frøken :P

Da min gutt var SEKS UKER fikk jeg mensen igjen :P

Skrevet

oj.. du har min dypeste medfølelse!

Skrevet

Samma her.. 6 uker etter fødselen fikk jeg mensen selv om jeg amma!

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

a..min gutt er snart 10 uker, og jeg har hatt den TO ganger allerede...æsj..ammer ikke da!

Skrevet

ååå jeg drømte at jeg fikk den i natt :( har bare gått 4,5 uke så håååper den holder seg borte lengre!!

Skrevet

11,5 mnd her, og ingen mens... Meeen, kjennes ut som den er på tur, og med min flaks kommer den om en ukes tid da vi drar på en lenge etterlengtet sydentur... :-b Men skal uansett ikke klage, har ikke hatt mensen siden beg. av februar 2009.

Skrevet

Jeg hadde renselsesblødninger i 6 uker, og fikk mensen to uker etter det...

Men nå har jeg oppdaget menskopp, og syns det er mye greiere å ha mensen nå... Ikke noe styr, mas eller slit lenger.. og jammen slapp jeg menssmerter også!! Det har jeg alltid hatt!

Skrevet

Menskopp? Hva er det?

Huff, jeg fikk den igjen etter 10 uker... å jeg fullammer... sist fikk jeg den tilbake etter 9 mnd å da ammet jeg ikke.... aaarrgh! liker ikke den der uka nei...

Skrevet

Prøv å google det.. jeg kjøpte på tøyboden og er veldig fornøyd.

Det er en myk kopp man setter inn i steden for å bruke tampong eller bind.. Den holdes på plass ved hjelp av vakum, og er lett å sette inn og ta ut.. Men selvfølgelig øvelse gjør mester, så de første gangene kan det virke litt vanskelig..

Men det beste: Du trenger bare å tømme den hver 12. time!!!! jeg tømmer før jeg legger meg og om morgenen.. Bare å skylle og vaske med en intimserviett...

Skal kokes etter endt periode..

Jeg syntes det hørtes litt "skummelt" og ekkelt ut til å begynne med, men jeg angrer absolutt ikke på at jeg kjøpte en..

Du kan ha en kopp i 5-10 år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...