Gå til innhold

ENDELIG!!! <3 <3 <3 PERGO FUNKER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her hjemme med gledestårer strømmende..... de vil ikke stoppe....Jeg har for en times tid siden tatt en graviditetstest og den var POSITIV! Etter det jeg har klart å finne ut er jeg idag 4+3.....

Det er over et år siden jeg sluttet på prevensjon, men jeg har ikke vært så aktiv her inne, mest vært innom å lest div. innlegg.

Denne mnd var første mnd med Pergo.... Det viste seg at jeg ikke hadde gode nok eggløsninger....men Pergo fikset saken på første forsøk!! Jippi.... jeg har så lyst til å løpe ut i snøen å juble....er så glad!

Ønsker alle dere slitere lykke til... Ikke mist håpet!

Maaaaaassssse babystøv til dere alle....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så fryktelig mye! Selv venter jeg på å bli gravid med en pergospire:) 1 pergoforsøk ble jeg ikke gravid, men jeg fikk iallefall EL:) Å nå går jeg på dobbelkur, er skikkelig spent! Håper jeg er like heldig som du Celia:) Masse lykke til videre!! Ventetiden er så alt for lang....

Skrevet

Takk takk! =)

Jeg begynte rett på en dobbelkur.... Satser på at det er tingen for deg oxo!

Skrevet

Så moro og se at det funker. Da er det jo jammen håp for meg og. Skal til lege i desember... og så får vi ta det deretter.

Lykke til og du det her går fint.:)

Skrevet

Hei,gratulerer så masse!

Jeg er helt ny her og dette er en veldig spennende og litt skummel verden.

Sluttet på prev. i jan'10 men er fortsatt ikke på tjukka. usikker på om jeg har ordentlig EL. Hvordan fant du ut at du ikke hadde gode nok EL og hva er og hvordan funker Pergo?

Hadde mens 3.10 - 6.10 som kjentes ganske vanlig ut sammenlignet med de jeg har hatt i sommer. Har ikke fått mens enda. Nå kribler det veldig i magen. Tok g-test i går som var negativ.

Noen som har opplevd samme sak? Jeg føler meg helt lost i denne hormonjungelen :-)

Takk for svar

Skrevet

gratulrer såmase:) ser frem til å komme til gyn for å evnt få begynne på pergo jeg også. og man blir så glad når man ser det virker:)

kos deg masse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...