Gå til innhold

HVOR MANGE DAGER IGJEN ONSDAG 10.11.10??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Big fat 0! Termin i dag jeg og. Men jeg har liksom hele tida tenkt jeg kom til å gå 1 - 1,5 uke over, så det er helt greit, men merker at smerter her og der begynner å slite på tålmodigheten nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0 dager her også. Virker som hun koser seg litt vel mye inne i magen. Hehe får vurdere lokkemiddel som får henne til å få lyst til å komme ut til veldig spent mamma og pappa.

Skrevet

Har akkurat èn uke igjen idag!! :D Men regner med eg går over tiden, så tror ikkje han kommer helt endå! Likevel rart å tenke på at det kan skje når som helst nå!!

Skrevet

9 dager igjen til termin idag, vi venter i spenning:)

Skrevet

Må bare si at jeg også har termin idag, men nu har jeg vært så heldig at jeg fødte verdens skjønneste lillebror den 4.11, 6 dager før termin :)

Skrevet

60 dager igjen!:) Er veldig klar for å vente de 60 dagene... så kommer den seg over nyttår!:)

Skrevet

Termin i dag og var hos jm. Symfysemålene gått drastisk ned så hun ringte sykeh og jeg fikk time i morgen med beskjed om å ta med bagen. Og måtte slappe helt av i dag for å kjenne liv... veldig rolig inni der.. men skjer nok noe snart :)

Skrevet

4 dager igjen her... andre gangs så håper på at jeg slipper å gå så veldig mange dagene til før vesla kommer:)

Skrevet

10 dager igjen,og er meget meget lei !!!!!

Skrevet

20 dager igjen=) her har babyen å holde seg inne hvertfall til termin!! jeg har for mye som skal gjøres til at han skal dukke opp før 30 nov ^^

Skrevet

Syns jordmor/lege kan brenne inne med spådommer om at folk kommer til å få før termin altså. Som om ikke vi venter nok lissom!

9 dager til termin her, blir 9 herlige dager med svangerskapskløe og bekkenløsning:P Prøver å innstille meg på å gå over, men det er sannelig ikke lett når man bare vil bli ferdig!

Skrevet

Spørs om jeg vinner/taper her - 86 dager igjen!

... men egentlig er det en god del færre dager igjen, da, pga planlagt ks før termin.

Skrevet

65 dagar att til terminen her! Syns tida går fort, men gleder meg til å få junior ut og slippe både mage og bekkenløsning!!

Skrevet

37 dager igjen=)

Skrevet

-3 dager her:) Håper han er like om hjørnet!

Skrevet

Snart kommer'n, fått mot! :)

Jeg har hele 48 dager igjen.

Skrevet

27 dager igjen

, og allerede på "overtid" da jeg har født 1 og 2 mnd for tidlig tidligere. All grunn til å feire1 ;))

Skrevet

93 dager her

har påbegyn min 28 uke i dag:) 3D om 1uke

Skrevet

73/78 dager mest sannsynlig 73 ettersom man må ha sex for å bli gravid, mannen var bortreist, og unnfangelsen normalt sett ikke tar 5 døgn.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...