Gå til innhold

Føler dere noen gang at dere ikke har noe annet å snakke om enn baby??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner på det når jeg skal oppdatere facebookstatusen min. Herregud han er jo mitt liv. Er hjemme i permisjon og har begrenset med andre aktiviteter utenom som ikke inkluderer gutten min. Hva skal jeg skrive om?? Føles plutselig som om jeg kjeder alle ihjel med babybilder, filmsnutter osv. Fikk en tilbakemelding på det..

MEN! Er jeg så interessert i om liverpool eller man.united er best? NEI. Er jeg interessert i hvem som angrer på at de drakk dagen før? NEI. Eller hva folk har hatt til middag o.l. En baby er i allefall noe med mening spør du meg. Og er du så lite interessert i barnet mitt (som er det viktigste i mitt liv) så trenger du ikke å være FB-vennen min heller. Sier nå jeg. Dermed basta spagetti pasta. Noen som har hørt det samme? (Det verste var at det var mamma som påpekte det!! Hun burde iallefall IKKE finne det kjedelig..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har så og si ingenting annet å snakke om enn interiør og baby. Beste omgangskretsen er de med babyer selv, for de orker å høre på hvor mange ganger jeg har skiftet body på snuppa idag osv;)

Skrevet

Ingen som har sagt noe til meg, men jeg prøver å tenke over det før jeg oppdaterer statusen min. Skader ikke at den av og til handler om noe annet enn hva det lille vidunderet mitt har gjort. Det er liksom ikke alt jeg trenger å dele med alle facebookvennene mine heller. Jeg forventer ikke at alle jeg er venner med der skal være glødende opptatt av barnet mitt, og de jeg vet at virkelig er interessert de holder seg oppdatert på hva han gjør utenfor Facebook.

Har en facebookvenn som oppdaterer så fort ungen hennes nyser eller når han "endelig har bæsjet etter flere dager med magevondt".

Da må jeg innrømme at jeg foretrekker oppdateringer om Man U, Liverpool, dagens middag eller hvor støøøøle de er alle de som vil fortelle alle hvor skrekkelig flinke de er til å trene ;o).

Skrevet

Kjenner litt på den selv ja. Men så tenker jeg på hva alle andre skriver, og syns nok noen er verre ja. Noen vet liksom ikke helt hva de ikke skal dele med alle. Hadde ei her om dagen som skrev at hun skulle til fotpleieren, og så et eller annet om all den harde huden uten føttene sine. Det syns jeg var disgusting!!! :/

Skrevet

Haha! Ja er helt enig i at noen deler for mye. Prøver også å skrive om mest mulig annet, men merker at jeg må konsentrere meg for å finne på noe som er interessant nok utenom babyen min. Men synes nå at folk skal forstå at man har lyst til å legge ut bilder osv. De må jo ikke se på dem fordet om.. Jeg legger ut for de som faktisk er interessert (ca halvparten av mine FB-venner er jo førstegangsmødre selv nå, så de sluker alt rått..) og de andre får bare se en annen vei :P

Skrevet

Det blir nok stort sett babyprat ja. Men jeg prøver å begrense det til ting som andre kanskje syns er sjarmerende eller morsomt. Som feks at Olivia nå har begynt å danse og synge når hun hører musikk. Så skrev jeg på Face at jeg har fått en liten sangstjerne i huset.

Sjeldent jeg sier sånn som ÅÅå nå har ungen min lært sånn og sånn. Da sender jeg heller en mld til besteforeldrene med siste nytt.

Jeg har også noen venner som er mødre og kan synes det er interessant og se hvordan det går med babyen min. Og når man er venn med noen på Facebook må man nesten tåle å se hva de skriver ellers får man la være å være venner. Det går jo faktisk an å ignorere innlegg fra visse personer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...