Gå til innhold

da er det bare å HIIVE seg rundt!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært hos gyn i dag, og fått sjekket at alt er som det skal etter mye blødning og div.. men nå ser det ut som om at jeg er ready to go.. eggeløsning i helgen eller begynnelsen av neste uke! *huske å kjøpe tester* eeendelig begynner ting å bli sånn det skal være :D

kjeeempe gøøy! gler meg :D satser på positiv test i begynnelsen av des :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende!!

Lykke til:)

Skrevet

takk takk :)

gleder meg, og satser på at den sitter nå :D

Skrevet

Jippi =))

Kjør på! Lykke til =)

Skrevet

takk :D

når jeg sa at jeg hadde eggløsning i helga fikk jeg til svar :

"skal du voldta meg hele helga du da??" med en sjikkeli plage latter :P

vet han håper like mye som meg :) om ikke enda mer! :)

Skrevet

Lyyykke til! :-D Håper at du får klaff nå! Hadde vært stas til jul det :-D

Får lyst å kjøpe EL-tester når jeg leser om at så mange gjør det! Hvordan fungerer det egentlig? tester man hver dag og er det dyrt?? Takk hvis du gidder å svare ;)

Skrevet

Fikk svar fra ei i stad om at man tester 7 dager i strekk. Får tak i relativt billige tester på www.billige-tester.no

Lykke til :)

Skrevet

eldig greit å teste, jeg har hatt sååå uregelmessig etter utskraping.. så nå tester jeg, hadde ikke tid til å bestille siden jeg egentli skulle begynt å testet i går :P men kosta ca 280 kr for en pakke med 7 stk på apoteket :)

Skrevet

Takk for svar begge to :) Er så innmari blakk så får bare vente litt med det, men kan jo sjekke ut billigtester siden :) Takk igjen!

............og LYKKE til ;)

Skrevet

på billig-tester får du regning sammen med pakken, så da er det bare å hive seg rundt å bestille :D

Skrevet

Her sier mannen at "du styrer all sengekosen du, trenger bare vifte litt med skjørtet så er jeg klar om det er fotball på tv eller ikke" Hehehe. =)

Skrevet

Også tar det bare er par dager før du får dem i posten;)

Skrevet

hehe takk, hadde egentlig tenkt å kanskje droppe det, men når dere sier det på den måten ;)

Skrevet

hehe :P greit å få det unnagjort :)

jeg begynner å bli litt usikker på hvordan det funker nå da.. trodde jeg hadde lest meg gaanske frampå om hvordan det fungerer, men burde ikke streken bli klarere for hver dag som går frem til at den er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken?? :P den i går og den i dag ser så og si lik ut!!

noen som vet??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...