Gå til innhold

Mitt lille mirakel er født:)

Mamma`n til Ole Kristian

Anbefalte innlegg

Etter fryktelige gale blodprøver, gallestens anfall, høyt blodtrykk m.m bestemte legen at lille gull skulle forløses mandag 1/11-2010 kl. 2030 om kvelden. Ut med et skrik kom en fin gutt på 1149 gram og 37 cm lang:)

Må gjøre en lang historie kort, skriver mer senere. Vi har vært en uke på Nyfødt intensiv på Riksen, ble overflyttet til Drammen i går. Og det er helt topp:) Han ligger i kuvøse, med cpap i nesen og skal ligge der og gjøre seg fet:)))))

Han er kjempe stabil, ligget ute på brystet hver dag og i dag en 1/2 time uten cpap og med pupp i munnen.....hehe

Vi bor heldigvis noen få minutter unna sykehuset, så i natt skal jeg sove hjemme for første gang på over to uker. Han har det topp, jeg vil prøve og unngå å bli forkjølet og da er det best og være hjemme på natten. Jeg har bare perm, da jeg ikke er helt ferdig meg og finne riktige medisiner jeg skal stå videre på.......

hilsen fra oss to:)

Fortsetter under...

Hei, Tirilgirl, så godt å høre fra deg! Vi er mange som har tenkt mye på deg og lurt på hvordan det går.

Gratulerer så mye med vidunderet! Godt å høre at ting går fint. Nå får dere prøve å nyte hverandre, og du må passe på deg selv oppi det hele - høres ut som om du er obs på det.

Gratulerer igjen :-)

Klem

Å, så fint at jeg fikk sett dette før jeg drar på sykehuset. GRATULERER SÅ MYE MED DEN LILLE GUTTEN DERES!!! Jeg er så glad på dine vegne, og håper at alt nå utvikler seg i beste retning for både baby og mammaen. Masse lykke til fremover!

God klem fra enits40 som skal ta ks i morgen og har 1000 sommerfugler i magen...

Ååå, kjære tapre, flotte Tirilgirl/1MA + en i hjertet:!

GRATULERER SÅ MYE MED DEN VIDUNDERLIGE PRINSEN!!

Fantastisk å høre at alt gikk bra!! Og at dere begge er sterke og fulle av guts!!

Kos dere alt dere kan i denne underbare tiden!!

Dette går bra!

Varm klem fra meg! :))

GRATULERER!!!!!

Så mange som har tenkt på deg, vært bekymret for dere og sjekket etter livstegn- må være flott å se hvor mange du har berørt her inne:-)

Ble så utrolig glad og lettet når jeg så meldinga di, fordi om vi skjønte at du hadde født, så er det deilig med en bekreftelse på at alt har gått bra.

Gratulerer igjen så mye med lille sprell, og med overstått fødsel, du har vært flink!

Håper dagene går og at sprell viser seg like sunn, frisk og fin som han hittil har gjort.

Ta vare på deg selv etter beste evne-viktig å ikke glemme gamlemor heller:-)

Kos deg masse, og nyt tiden fremover med ny sjef i huset.

Gode varme klemmer!

Annonse

Å guuuud, du skal vite at jeg har vært så utrolig bekymret for deg og lillegutt!!!

Gratulerer så mye med en flott gutt. Er sååå glad for å høre at han er stabil og fin. Håper du kommer deg fort til hektene igjen! Har vært tøft for deg dette.

Masse klemmer fra Cathrine.

Annonse

Gratulerer sååååå mye kjære vennen min, er så glad for at det går bra med dere begge to!!!

Ta en dag av gangen, pass godt på deg selv og lille Ole Kristian!!!

Kjempeglad for at dette går bra, har tenkt så utrolig mye på deg ;)

Stooooooor varm super-klemme-på-gratulasjonsklem fra

Monica

Oioioi!!!!!

Her har jeg ikke fulgt med skjønner jeg.....har du født???!!!!

GRATULERER SÅ VELDIG MYE MED FLOTT GUTT!!!!!

Dette kommer til å gå så bra, og så godt å høre at gutten deres er sterk og tøff. Riksen vet hva de gjør og dere kunne ikke kommet til bedre sted.

Så bra at du har blitt fulgt opp så tett frem til fødsel også.

Nå er det viktig at du også husker på å ta vare på deg selv, og gir deg selv lov til å gå gjennom de følelsesmessige tankene og følelsene du har og får.

Alt skal bearbeides og så går det seg til. Dette er jeg helt og holdent sikker på at dere klarer fint.

Ser frem til mere detaljer etterhvert, og igjen, gratulerer så mye Tirilgirl.

Nå er endelig gutten din her :-)

Klem fra meg.

Gratulerer så mye, Tirilgirl!!! Det var godt å lese nyheter fra deg, det er mange her inne som har vært bekymret for deg. Er veldig glad på dine vegne, dramatisk ankomst til verden, men fantastisk resultat! Lykke til videre og kos masse med lille mirakelgutten.

Stor klem fra meg!

Hei Irene!

Må bare kaste meg på i gratulasjonsdansen her - suverene nyheter fra deg!! :o) Tenker tilbake til dine innlegg da du ikke visste om et nytt svangerskap var en god ide for deg ifh til helse etc. Og nå er du nybakt mamma til en flott prins - for en gave! :o)

Kos deg masse med gutta dine fremover, dette blir flott!

Stor klem Cecilie

Tusen tusen hjertelig takk mine kjære gode flotte Damer:)

Er så godt og være tilbake her igjen..........hehe:) Og lese allle de herlige varme hilsningen fra dere, det varmer skal dere vite:)

I da g fikk den lille mannen flagg på kuvøsen sin, han har tatt igjen fødselsvekten sin:) Han veide 1149 g når han kom, i dag var vekten 1160 gram.

Klem fra meg

Fantastisk Tirilgirl, får helt tårer i øynene her jeg sitter... en vakker liten kjemper har du fått, høres ut som en sterk liten kar så dere er nok hjemme før du har fått sukk for deg :-)

masse lykke til videre, jeg følger med hvordan det går med dere, klem ♥

Gratulerer Tirilgirl/1MA + en i hjertet, jeg har vært inne og lest og fulgt med hvordan det går med deg og den lille :) godt og høre at alt står bra til med dere.. Godt at dere har kommet hjem slik at dere har mulighet til litt avlastning innimellom. Og lade batteriene til og få hjem go gutten deres. Kos dere kjempe masse, Varme tanker og klemmer fra drammens jenta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...