Gå til innhold

var på UL i dag :) men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi gledet oss så innmari til og få vite kjønn.. men babyen lå jo med bena samlet heele tiden. :P

off.. meeen hun sa hun TRODDE ( ut ifra det hun så) at det kunne være ei jente, men var gaanske usikkert. vi så tre streker, men det kunne være rompeballene til gutten som var litt klemt sammen også.. eller noe sånt! :P

jeg blir gal av og tenke på at jeg ikke vet kjønnet til den lille livlige klumpen i magen min! <3 dette er jo vårt første.. og vi vil kjøpe inn klær i "riktige" farger :D hihi.. og her vi bor er det visst ikke noen mulighet til og få flere UL.. :( må et godt stykke unna!¨

tror ikke jeg klarer og vente!!

flere som har opplevd det samme?? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja forrige gang. Ul i uke 16 lå hun med bena samlet, men jordmor trodde det var jente, men hun var ikke 100% sikker.

Var på ordinær ul et par uker etter og da lå hun også med bena samlet. Men akkurat helt på slutten så endret hun stilling og da så vi tydelig en jente. Fikk også bildebevis :) Tre streker.

Skrevet

Skjønner veldig godt at du er nysgjerrig. Vi fikk heller ikke vite kjlnnet på ordinær ul, så jeg bestilte en privat noen uker senere, og der fikk vi se at det blir en jente. :)

Skrevet

Det er det som er så kjedelig i vårt tilfelle :( vi må et stykke unna for og få tatt privat ul.. og vi begge jobber en del, så vi har ikke tid til og dra dit :/ UFF.. blir gaal snart.. :)

Skrevet

Er da mange pene klær i nøytral farge å? :) Ikke no sted hvor du bor som man kan prøve 3D UL?

Første sv.skap fikk jeg ikke vite kjønn, men "skuffelsen" gikk fort over ^^

Skrevet

Så synd da. Jeg var på ultralyd i går. Og fikk beskjed av jordmor om å gå litt rundt på gulvet så fosteret skulle bevege seg og endre stilling. Det funket. Så her ventes en jente:)

Skrevet

Hei, skjønner du vil vite =)

Første UL sa legen han trodde det var gutt 75% sikker, så babyen bakfra med samlede ben.

På ordinær UL et par uker etter sa jm at dete helt klart er en jente, da lå hun og spriket.. Hun mente legen burde ha sett det, men sa når man ser babyn bakfra kan testikler ligge i klem og blandes med kjønnslepper..

Var glad jeg ikke hadde kjøpt noe blått da ja, for nå går det i rosa. Mye fint i nøytrale farger ja, men ekstra gøy med "jente/gutte" farger syntes jeg da sikkert fordi det er første barnet da er det vel ekstra stas..

Skrevet

jeg bor i Harstad og alle har sagt at det ikke er noen steder og ta UL :/ meen ei jeg snakket med i går mente at det skulle være et legekontor ikke kangt unna som tok 3D .. :D så nå håååper jeg så inderlig at de gjør det :P

ja er morro med gutte og jente farger syntes jeg :)

takk for svar <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...