Gå til innhold

HJELP - sportsvogn

Anbefalte innlegg

Gullet mitt er ganske lang og bredskuldret, og har nå vokst ut av bagvogna. Har Emmaljunga Smart, har vært kjempefornøyd med den til nå, men nå sliter jeg. FÅR IKKE PLASS TIL VOKSIPOSEN I SPORTSBAGEN! Må derfor ut og kjøpe ny sportsvogn. Hvilken vogn har du, hvor praktisk er den, og har den plass til voksipose. Ønsker en vogn som småen kan sove ute i.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142539156-hjelp-sportsvogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å kjøpe ny pose istedet for ny vogn?

Høres merkelig ut at voksiposen ikke får plass. Jeg hadde ikke hatt betenkelighet med å bytte posen da hvertfall. Men så liker jeg ikke Voksi heller.

Jeg har Emmaljunga sin vinterpose i Emmaljunga Scooter, og det går helt fint.

hm... så rart at du ikke får plass til en voksi i sportsdelen... Men jeg er enig med anonym over her at da er det kanskje greit å se på om man skal bytte ut voksien i steden :S

Husker ikke målene på sportsdelen til sport jeg, men er ikke den lik "alle" andre emmaljungaer? Og de er jo ikke kjent for å være små sånn egentlig.. en venninnes (helt normalt store) to åring sover i voksi i edge duo sportsdelen... Så synes det er litt merkelig, men jeg anbefaler deg en tur på shoppemamma.com, der kan du se hvilke sportsvogn som er størtst, om du vil bytte vogn :)

Jeg fatter ikke at en voksipose ikke skal passe i en emmaljunga sportsvogn. Jeg har Emmaljunga City Cross og der er vel sportsdelen noe mindre enn på smart? Jeg har voksipose. Ikke den classic posen, men voksi urban. Men hadde helt sikkert fått plass til en classic pose også. Og vogna er super som sovevogn.

To på barselgruppa mi har smart, og de har såvidt jeg vet voksiposer i den vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...