Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi søker dagmamma til vår gutt som blir ett år i november, fra og med 1. januar 2011!

Vi bor på Gyldenpris, studerer og arbeider ved Universitetet i Bergen og mangler bil, så vi leter primært etter noen i sentrum eller i rimelig avstand til der vi bor. Du kan passe hjemme hos deg, eller hjemme hos oss.

Vi ser etter en person med erfaring som dagmamma, og man kan gjerne passe ett eller to barn fra før av. Det er fint om du snakker godt norsk.

Setter også stor pris på om andre som leter etter dagmamma (eller kanskje har funnet noen som de ønsker å dele) tar kontakt!

Hilsen Ingrid

Fortsetter under...

Hi :) Jeg heter Jenna, og jeg bor i Frydenbølien. Jeg har jobbet som dagmamma for to jente siste år. Jeg er fra USA and snakke engelsk men jeg snakke litt norsk og er veldig godt å snakke med barn. Jeg skal ferie til USA men tilbake til Norge 5. Januar. Jeg har referanser hvis du vil ha dem. Jeg skal bli glad å hjelpe deg. Tusen Takk!

Jenna Ravnestad

41008172

Hi :) Jeg heter Jenna, og jeg bor i Frydenbølien. Jeg har jobbet som dagmamma for to jente siste år. Jeg er fra USA and snakke engelsk men jeg snakke litt norsk og er veldig godt å snakke med barn. Jeg skal ferie til USA men tilbake til Norge 5. Januar. Jeg har referanser hvis du vil ha dem. Jeg skal bli glad å hjelpe deg. Tusen Takk!

Jenna Ravnestad

41008172

Hei!

Vi trenger dagmamma for sønnen vår, som er like gammel. Vi bor rett ved Danmarksplass, og deler gjerne dagmamma med en annen familie!

Hvis det er av interesse kan du gjerne sende oss en PM eller ringe oss på 96626365

- Ingebjørg, Torstein & Brage

Hei Ingebjørg, Torstein og Brage!

Kan ikke sende dere en PM, for det ser ikke ut som om dere har en profil her inne, men jeg ville bare si at vi har kontaktet Jenna som har svart på annonsen over her. Vi skal treffe henne søndag. Kan det være aktuelt for dere å dele en dagmamma som bor i nærheten av oss (i dette tilfelle Frydenbølien)?

- Ingrid, Bjørnar og Albert

Hei! Det er absolutt aktuelt for oss. Selv bor vi i Pinnelien på Kronstad, 150 m fra Danmarksplass, så Frydenbølien er ikke langt unna for oss heller. Vi er litt opptatt av at sønnen vår får daglig kontakt med jevnaldrende barn, og en løsning med en dagmamma som også har ansvar for andres barn passer oss glimrende.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...