Sannellerslik? Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Barnet mitt er bare 16 dager.. Men virker forkjølet:/ Hun snufser/lager snorkelyder.. og nyser,hoster litt. men ikke mye. Er dette normalt? Er d forkjølelse eller er d vanlig att bebier får dette? Jeg gir henne litt saltvann i nesen av og til...
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Det er veldig vanlig at nyfødte babyer er tette i nesa og nyser. Så det trenger ikke være forkjølelse, men det kan jo også være det. Saltvann funker som regel bra på babyer, gi henne før du ammer/gir flaske, så får snørra løst seg opp før hun skal suge. Det er også effektivt med morsmelk (hvis du ammer da).
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 datteren min også har holdt på sånn lenge nå. Hun er 5 uker gammel og fremdeles snorkelyder,nyser,noen host innimellom og tett i nese osv. Vet ikke om hun er forkjølet,men drypper mm i nesen hennes jeg da og det hjelper for en liten stund iallefall:) Det at de nyser er jo fordi de må rense opp litt oppi der så det er bare bra:) Prøv litt mm om du ammer,det gjør underverker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå