Gå til innhold

Hvor store var jentene deres på 1års-kontroll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillebolla var på kontroll i dag, -hun blir 1 om 9 dager.

Hun var 74 cm, og 9 kg. Har ikke vokst noe i lengden på 1 mnd...

Men det skal sies at vi fikk ny helsesøster i dag, og de har jo forskjellige måter å målee på.. I forhold til hvor hardt de strekker ut bena, osv... Jeg bekymrer meg hvertfall ikke! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi har stort sett vært litt stor, hun var 10,6 kg og 77 cm på 1års-kontrollen:)

Følger fint sin egen kurve:)

Skrevet

72 cm og 8.5 kg her:) 2 uker etter 1 års dagen-

Skrevet

"Mordi": Da har vi nesten like store jenter vi. Frøkna mi var 8,4 kg og 73 cm en uke etter 1 års dagen:)

Skrevet

Jenten min var 74 cm og 8780 på 1 årskontrollen. Ikke store jenten med andre ord. Storebroren var 10 cm lenger på samme tid:)

Skrevet

Vesla var 75 cm i følge HS (jeg er helt sikker på at det er feil, hun kan umlig ha vært mer enn 73-74 cm da hun var synlig lavere enn kommoden i gangen som er nøyaktig 75 cm, så at HS alltid måler riktig tror jeg neppe), og så veide hun 9,8 kg mener jeg det var. God mage og masse små smuskler i den lille kroppen sin ;-)

Hun ska på 15 mnds-kontroll på fredag, veldig spent på hvor stor hun er blitt nå.

Skrevet

På 1 års kontrollen var hun 8,5 kg og 76 cm

Skrevet

Mener å huske at hun var omtrent 74 cm og 9.1 kg, på selve 1-års dagen.

Skrevet

Finfint, Kira06:) Har inntrykket av at vi har hatt veldig like jenter ellers også - (siden du skriver med nick og jeg sjelden gjør det:) Enormt aktive, endel sutring, kolikk i begynnelsen og lite kosete av seg;)

Men.. virker som det har begynt å bli bedre med ditt barn også, heldigvis;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...