sulaen Skrevet 28. november 2010 #101 Skrevet 28. november 2010 Jeg har testet svakt positivt i går og i dag. Har IKM i morgen. Har vel ikke hatt noen symptomer, annet enn denne mensmurringen i mage og korsrygg de siste to dagene. Så ja, slik jeg tolker det kan det være et tegn på graviditet (hvis ikke testene lurer meg totalt da!). :-)
Cryst@l Skrevet 28. november 2010 #102 Skrevet 28. november 2010 JA!!! :D:D så gøy!! løp å kjøp til i morgen!! :D jippi, jeg ble kjempe glad nå!
Gjest En til 2011 <3 1-pp <3 Skrevet 28. november 2010 #103 Skrevet 28. november 2010 Er så mentalt forberedt på at tanta kommer at det gjør i grunn ikke noe Er bare i 1 pp, så jeg føler ikke at jeg har "hastverk" i den forstand. Vært ganske greit om tanta likså greit bare kom,å ha så lang syklus som jeg har hatt nå er i grunn bare irriterende. Ny pp,ny mulighet :) Krysser alt jeg har jeg også :D
Cryst@l Skrevet 28. november 2010 #104 Skrevet 28. november 2010 ja, jeg har i løpet av 4 mnd hatt 3 pp, kunne hatt 4 hvis ikke 5! har hatt sykluser på 35, 42 og nå 37 dager. forferdelig.. hehe.. vurderer søndagsåpent apotek i dag..
Gjest En til 2011 <3 1-pp <3 Skrevet 28. november 2010 #105 Skrevet 28. november 2010 Off,det er ikke lett når man ikke har normale sykluser. Vanskelig å vite akkurat når man har eggløsning,beste er bare å kjøre på å håpe på det beste. Mista litt mote når jeg havna over 40 dager,ga litt opp. Neste syklus blir det ikke noe nøling.Når mensen er over så går vi hardt ut hehe... Kan ikke risikere å ikke treffe den mnd også FATT MOT :D
Esperanza84 - gravid! Skrevet 28. november 2010 Forfatter #106 Skrevet 28. november 2010 Kom igjen Crystal! Gå på apoteket! Jeg heier på deg! Kommer tanta i neste uke blir det min 10 pp:( Har blitt skikkelig pesimistisk i tankegangen min i det siste...men uansett hvor mye jeg prøver å tenke at det sikkert ikke er noe der, så lurer jeg meg alltid til å tro innerst inne at det er det alikevel, og så blir jeg kjempeskuffa når tanta kommer...på en måte har jeg lyst at det skal gå 1 år, så jeg kan bli undersøkt...vurderer å gå til legen snart om det ikke skjer noe snart...litt utolmodig kan man si;)
Gjest En til 2011 <3 1-pp <3 Skrevet 28. november 2010 #107 Skrevet 28. november 2010 Skjønner deg kjempe godt Esperanza.Man lever i håper uannsett,men man blir jo like skuffa hver gang. Man klarer ikke la være å håpe . Håper spiren sitter snart Etter 10pp er det jaggu meg vell undt
Cryst@l Skrevet 28. november 2010 #108 Skrevet 28. november 2010 Jeg skjønner deg godt! Men synes det er rart at det må gå en uke for å få undersøkelse... Jeg skal inn på tirsdag for å ta blodprøve for å se om alt er som det skal.. skjekke stoffskifte og sånt.. og det var legens forslag Jeg hadde ringt og spurt om eg kunne fått det, Vanskeli å tenke sånn, men det skjer når det skal skje :)
maboline Skrevet 28. november 2010 #109 Skrevet 28. november 2010 Ja du har rett i at det skjer når det skjer, men hadde vært koselig om det skjedde med oss alle nå snart he he. Jeg har nå gått til refleksolog til fertilitetsbehandling og er veldig spent om det skjer noe snart. Etter få behandlinger har jeg fått regelmessig syklus og jeg merker atalt er liksom litt mer normalt... . Kjempespent på om det klaffer. Håper alt går fint hos legen...
villmusa Skrevet 28. november 2010 #110 Skrevet 28. november 2010 Til de med mensmurring før ikm : eg hadde massevis av det sist eg var gravid og det varte litt ut i svangerskapet Så ikkje gi opp håpe av den grunn. Det begynte litt før ikm og eg trudde som vanlig tanta kom men det gjorde den ikkje :-D Angåande utredning om det skulle være aktuelt for noen så va vi gjennom det siden vi prøvde i 3 år. Ha skreve det før her inne men vet ikkje kor mangen som har lest det så skrive det en gang til Eg va gjennom laparaskopi og ingenting galt blei funne der, og ikkje med mannen heller på de prøvane han tok. Så etter 3 år med prøving så blei eg gravid like etter laparaskopi. Eg trur det på en måte har renska litt opp inni der sjøl om ikkje det blei funne noe galt Har hørt om flere som ha slitt og blitt gravide etter en sånn undersøkelse. Men vi får krysse alt som e (unntatt beina) og håpe at vi alle blir gravide uten å måtte gjennom utredning.. sjøl om eg forøvrig e i gang med utredning igjen...
maboline Skrevet 28. november 2010 #111 Skrevet 28. november 2010 Håper det går bra med utredningen og at det virker denne gangen også! Hvor lenge har dere prøvd denne gangen før dere fikk ny utredning?
zassy☆ Skrevet 28. november 2010 #112 Skrevet 28. november 2010 Hei melder meg inn her jeg, med mindre tr kommer i løpet av kvelden så havnet jeg plutselig på ikm48-tråden. Har vært på ikm47 fram til nå, men har så ustabil syklus, så den "siste dagen" jeg tenkte jeg hadde ikm er i morgen. Er litt spent da! Kanskje vi skal lage en ny skravletråd 48? begynner å bli laaang denne, og tenker det blir desto mer skravling når uka begynner, hehe.
LilleBjr Skrevet 28. november 2010 #113 Skrevet 28. november 2010 Høres veldig lurtut, spesialt for oss med ikm i slutten av uka..... )
Gjest En til 2011 <3 1-pp <3 Skrevet 28. november 2010 #114 Skrevet 28. november 2010 Enig Denne begynner å bli veldig lang....
villmusa Skrevet 28. november 2010 #115 Skrevet 28. november 2010 Ønske om en til kom for 1,5 år siden. Men har en mann som e heime en mnd og vekke en mnd så du kan halvere den tiden Gikk raskare til lege denna gangen og pga lange ventetide så blei det sendt henvisning til gynekologisk avd for ei god stund siden. Ha tatt blodprøva som eg ikkje ha hørt noe mere om, så da regna eg med de var ok. Så va eg inne til time der eg hadde samtale med en lege og fikk utført innvendig ultralyd. Alt såg fint ut. Nå e eg satt opp på ultralyd med kontrast 15. desember. Hååååpa eg kan ringe å avbetille den
mars09+aug11? Skrevet 28. november 2010 #116 Skrevet 28. november 2010 hei En til 2011 har hatt litt symptomer ja, kviser (noe jeg aldri har, ikke før mensen heller), munnsår, halsbrann, og har kjent det litt i korsrygg til tider. men sist så fikk jeg ikke positiv test før etter ikm, så syns det er litt rart at jeg nå plutselig får 3 dager før :s så er litt redd for å stole på det, men har fått 3 svake positive tester da, og ikke bare jeg som ser strekene, så noe må det vel være i det? hehe. skal ta en cb i morgen, på ikm dagen. tørr liksom ikke la det gå opp for meg, før jeg har kommet over den datoen. føler alle symptomer har forsvunnet også, bortsett fra at jeg føler jeg gulper alt jeg spiser hehe. litt ekkelt. når har du ikm? hvor gammel er barnet du har fra før? selv har jeg ei jente på 20 mnd
mars09+aug11? Skrevet 28. november 2010 #117 Skrevet 28. november 2010 hei En til 2011 har hatt litt symptomer ja, kviser (noe jeg aldri har, ikke før mensen heller), munnsår, halsbrann, og har kjent det litt i korsrygg til tider. men sist så fikk jeg ikke positiv test før etter ikm, så syns det er litt rart at jeg nå plutselig får 3 dager før :s så er litt redd for å stole på det, men har fått 3 svake positive tester da, og ikke bare jeg som ser strekene, så noe må det vel være i det? hehe. skal ta en cb i morgen, på ikm dagen. tørr liksom ikke la det gå opp for meg, før jeg har kommet over den datoen. føler alle symptomer har forsvunnet også, bortsett fra at jeg føler jeg gulper alt jeg spiser hehe. litt ekkelt. når har du ikm? hvor gammel er barnet du har fra før? selv har jeg ei jente på 20 mnd
Åse❣ Skrevet 29. november 2010 #118 Skrevet 29. november 2010 JAAAAA!! to svake streker har to forskjellige tester gitt meg, jeg kan vel slippe jubelen løs nå? 3 dager før ikm. Symtomer: Kviser (mer enn vanlig, kom sykt mye når jeg slutta på pilla), sykt vondt i ryggen og mens murringer i magen. Kløe der nede, Kvalm, halsbrann, prikking i navlen og vært mye mer sliten og trøtt en vanlig. Skal teste ny i morgen og sparer cb til ikm
zassy☆ Skrevet 29. november 2010 #119 Skrevet 29. november 2010 Hei, vi har åpnet en ny skravletråd for ikm uke 48 dere Meeen: GRATULERER Åse!! Så utrolig hyggelig å lese at du er gravid :-D Nå ble jeg glad på dine vegne! Stor klem! Heldiggris!
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 30. november 2010 #120 Skrevet 30. november 2010 heisann! etter dagevis med sykdom er jeg her igjen. sovet for et år føler jeg vi gikk til hausken vi og tok en sjekk. der fant de en tynn slimhinne, noe som gjør d vanskelig for egget å feste seg? tror d var slik. uansett, jeg tok lavhormonkur i 9dg og en eggløsnings sprøyte for så å komme på insiminering. alle sprøytene gikk greit synes jeg. og insimineringen var jo over på 10 min. null smerter. en vanlig GU. ER SÅ SPENT NÅ!! med medisiner ble d på under 10 000. da snakker jeg om kontroller. første utredning, div ul osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå