Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 48:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye!:) Kos deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for det, føler det er litt tidlig å glede seg enda, har ikke ikm før søn eller man, litt usikker. men håper den sitter, og holder seg der!!

lykke til til dere andre, spennende å følge med på hvem fler som får positiv test :)

Gjest En til 2011 <3 1-pp <3
Skrevet

Gratulerer med spire :D Har du noen symptomer pga graviditeten ? tenkte siden du har testet ? :)

Her går det i stikking i brystene.Litt hovene brystvorter som er litt såre innimellom.Klemte litt på brystene igår,da kom det litt melk ut ???? :o

Kan vell i grunn være like stort tegn på at mensen er i annmarsj som en graviditet. Legger ikke så mye i det nå, ikm om 7 dager ca.. Vente ri spenning :P

Skrevet

Gratulerer med spire!! :D:D:D kjempe gøy!!

Dette er spennende!! Flere som kjenner El smerter?? Jeg kjenner det stikker i livmoren det iler ned i foten og har SYKT vondt i korsyggen.. klarte nesten ikke å gå til tider.. :( Synes at når det skal være så vondt så må det være noe der. hhee. og har litt stikkinger i puppene og brystvortene.. Synes utfloden er litt brun også..

jaja.. Tok en test i går, men den var negativ.. har så lyst å teste igjen i morgen.. hhee..

Men er melk fra brystvorten mensen symptom?? jeg vil jo tro det er gravid symptom..? :D håper det da!!

Skrevet

Jeg tror jeg melder meg inn her :) Trodde jeg hørte til på ikm uke 47, men tror EL var litt forsinket.. forhåpentligvis var den forrige helg :) Så hvis ikke jeg får mensen snart så skal jeg teste 4 des :) :)

Skrevet

Det er sikkert noe der Crystal! Du har jo så mange symptomer...jeg går å kjenner og kjenner etter og av og til føler jeg at det stikker litt i puppene...og da bli jeg kjempeglad!! Prøver ikke å kjenne etter for mye, men gjør jo automatisk det. Vil bare at neste uke skal komme fort! Er så spent på hva som skjer med folk:) Det MÅ jo nesten være flere som blir gravid her inne;)

Skrevet

ja, jeg håper og håper. Jeg vil spole frem til slutten av uken sånn at alle med ikm i uke 48 har fått testet og det har blitt positivt på alle!! :D:D

Men det er mange som aldri har symptomer esperanza! :D

Forresten, er du spansk eller noe med det navnet? Jeg er selv fra Chile :)

Skrevet

Que bien! ;)

Jeg er spansklærer, så valgte navnet fordi jeg tenkte jeg skulle bli litt inspirert og få "håp" :)

Jeg også vil ha positiv test! NÅ!

Vi får satse på at vi får en positiv neste uke! OJALA!

Skrevet

Halvt chilener jeg. Og halvt fra Peru. Håper vi er flere som tester positivt den kommende uka :o)

Skrevet

Så gøy :) Ja, nå synes jeg det er på tide. synes august skal være babyboom 2011. hehe

Skrevet

Melder meg inn her... Hadde egentlig ikm i dag, men den er utsatt til neste uke den 4. Des... Les innlegget om drømmen jeg hadde;) lykke til alle sammen;)

Skrevet

Litt av en gjeng her inne, cristal,esperanza, spansktalende og bor i Bergen, mens jeg selv bor i Spania og er også i fra Bergen

Gitt helt opp kroppen min, har vært litt kvalm, men tenker på at dette er bare forhåpninger og kroppen som lurer meg

Vi har forressten bryllupsdag i dag, 6 år , tiden flyr gitt

Gratulerer med posetiv test til de som har testet da

Skrevet

Heisann alle sammen!

Nå klarte jeg ikke å holde meg borte fra BIM lenger. Er i 3pp, men tenkte å ikke stresse med noe denne gangen. Tok billigtest i dag, og der var det jaggu en svaaaaak strek. Har IKM først på mandag, så det blir spennende å teste igjen i morgen. Prøver å ikke ha for høye , men åååååh, det er jo så spennende!

Gratulerer til de med positiv test denne gang, og lykke til alle som venter.

:-D

Skrevet

Håper du får en sterk positiv i morgen... jeg har prøvd i snart 1 år men er positiv til å komme etter. Håper jeg kan delta sammen med dere for dere virker som en flott og skravlete jeg. Jeg har ikm til Torsdag 02 og føler allerede jeg har mange symptomer, men vanskelig når det ofte er samme symptomer på at tr skal komme.... kjedelig å vente...

Skrevet

Åh, 1 uke til jeg skal teste hvis ikke mensen kommer først da..Har vonde brystvorter! Har vanligvis flate brystvorter, men nå står de ut og er mørkerød på en måte..og sår. Men det kan jo likegodt være pms, så er jo helt umulig å vite :P Føler meg ikke gravid, men tror jeg er det..hehe, og så tror jeg at det kan jo ikke være så lett heller..vi skulle begynne å prøve i desember men ombestemte oss 18.november og jeg tror EL var 19.nov..så skal jo godt gjøres at vi traff..Hadde ubeskyttet sex 12.nov også, men det var jo så lenge før EL at det teller ikke. Jaja, det er jo ikke noe annet å gjøre enn å vente:P

Hadde tenkt at det hadde vært fint med en ytterst bitteliten blødning i dag siden det er 8 dager siden EL, så kunne jeg tro at det var festeblødning..men ikke noe tegn til det heller.

Skrevet

Tror det blir en del gravide her jeg:) Så mange tegn og symptomer som det er her:) Krysser fingrene!!!!

Mannen min er reist bort for å jobbe noen dager så i dag har jeg mye på tapeten (kan jo ikke sitte å tenke hele dagen, da blir jeg gal). Tenkte jeg skulle lage drops, bake, strikke, studere, gå tur og så curling med familien...må holde meg opptatt fram til neste helg nå...og lage MASSE planer så tiden går litt fortere!!!

Tvi tvi alle sammen! Og lykke til!!!

Skrevet

Hei igjen, alle sammen! Etter å ha fått svak positiv på billigstrimmel i går, var jeg oppe før fuglene feis i morges for å teste på nytt. Først en ny billigstrimmel, hvor det kom nok en svak strek... Så tok jeg en Quick Response, og der kom det også en svak strek. IKM i morgen, og nå er jeg tom for tester. Tror jeg må på søndagsåpent apotek i dag og kjøpe CB Digital til i morgen tidlig.

Hjelpe meg! Er jeg virkelig gravid? :-D

Skrevet

Dette virker som en befruktet gjeng! hehe :) Kjempe koselig å følge alle og at det er flere enn meg som liker å skrive her! :D

Har skikkelig mensen følelse i dag.. så i dag falt håpet bittelitt. men men.. noen som vet hvor lenge man har festesmerter og om det kan komme 8dpo og vare til 10dpo? Jaja.. Var på klubb i går og da var seff hun ene blitt gravid. kjempee koselig, men de klarte det på første forsøk!!!!!!! :(

Gleder meg til å se hvor mange som får positiv test denne uken! :D:D

Skrevet

Æsj,,, Da tror jeg med sikkerhet at jeg ikke er gravid i denne pp :( Merker stadig at det er tante besøk i vente. Humøret er regelrett explosivt,noe som er typisk meg før tanta kommer.

Har fått kremete utflod også,noe som også er negativt!! Er på dag 57 i syklusen,ønsker bare at tanta skal komme nå slik at jeg kan begynne på ny pp snart! :)

Skrevet

Nå har du ikm? er jo ikke ikke gravid før tanta kommer!! ;)

Skrevet

Har sett her inne at kremete utflod kan være et symptom på graviditet, så ikke mist motet ennå.... Jeg har også menstrasjonsmurringer og mye hvit lotionaktig utflod. Håper dette er gode tegn. Forstår godt at du ønsker at tr skal komme slik at du kan starte på nytt. Har også følt det mange ganger, kjipt å vente

Skrevet

Nå er jeg litt nyskjerring. denne mensenmurringen, er den sånn at det stikker litt? kanksje det er det jeg har hatt... Jeg har hørt at det er positivt å ha det noen dager før ikm! :D

Skrevet

Ikm er rundt 2-3 des,er litt usikker. Er ikke så lett å vite noen ting med den tullete syklusen min :P

Prøver å ikke være så pessimistisk,men det er ikke så lett. Da jeg var gravid sist hadde jeg en soppinfeksjon,med litt "kornete utflod" .Hadde skikkelig ømme brystvorter,selv BH`n var ond å ha på. Testet positivt den gang da jeg var 4-5 uker på vei....

Skrevet

:D:D Ja, jeg også prøver å være litt pesimist og si at det ikke er noe, men tror ikke det fester seg noe egg av den grunn så hvorfor ikke håpe litt?? ja, man detter jo litt ned igjn hvis tanta kommer, men så får man en ny mulighet.. :D

krysser fingrer og tær!! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...