Esperanza84 - gravid! Skrevet 22. november 2010 Forfatter #51 Skrevet 22. november 2010 Lykke til lillebeth:) Jeg kaster i meg litt wild yam i dag og satser på at det går fint:) Orker rett og slett ikke å bruke masse penger på en dyr el-test. Får heller bestille på nettet til neste pp. Tvi tvi til oss alle! Måtte dagene gå fort!
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 23. november 2010 #52 Skrevet 23. november 2010 var til aih på fredag, så skal vel teste meg 3des. meget spent!!! dagene går sakte og prøver å tenke på noe annet. skal gå en tur nå med en god kamerat, han ane ingenting og da blir d heller ikke dratt opp flere som har vært på aih?
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 23. november 2010 #54 Skrevet 23. november 2010 Inseminasjon av sæd,mannens. Store mengder friske sædceller injiseres ved inngangen til livmor-kanalen eller helt oppe i livmoren for å få direkte tilgang til egglederne.
Esperanza84 - gravid! Skrevet 23. november 2010 Forfatter #55 Skrevet 23. november 2010 Oiii...rundt samme dato jeg har ikm:) Tvi tvi:) Vi får håpe de klaffer:)
villmusa Skrevet 23. november 2010 #56 Skrevet 23. november 2010 aaa, da e eg me :-) Vi vurdera det om ingenting skjer snart siden vi har prøvd ei god stund. Men har time til ul med kontrast i desember.. har et ørlite håp om at vi har lykkes denna mnd og at eg bare kan ringe å avbestille timen, hihi.. Ønsketenking
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 23. november 2010 #57 Skrevet 23. november 2010 tatt hormon sprøyte i 9dg og satt så eggløsnings sprøyten. gikk overraskende bra! grua meg fælt, men alt gikk jo så bra! over på ti min hele inngrepet. null smerte. men når d er sagt er det jo meget bra med en ønsketenking, det liker vi! sender alle gode tanker og ønsker. vi må holde hverandre oppdatert
MaybeBaby *12.08.11* Skrevet 24. november 2010 #58 Skrevet 24. november 2010 LilleweeMe; må bare spørre jeg. hva er kriteriene" for å få sånn aih behandling? Jeg har mistet to ganger, så vet jo at jeg kan bli gravid, men kommer liksom ikke i mål. Var det på utredning du fant ut av detet?
White*Angel Skrevet 24. november 2010 #60 Skrevet 24. november 2010 Heisann. Om dere ikke har fått det med dere, så stopper ferden for et "hjemmelaget" barn for oss. Jeg var hos gyn på mandag og jeg er henvist til Tr.heim for IVF. Håper dere andre får drømmene deres oppfyllt! For vår del blir det enda mange mange mnd før vi sikkert kan juble!:/ Nå er det pengene som vi sliter med å få til.. Det koster jo en hel formue..
Esperanza84 - gravid! Skrevet 24. november 2010 Forfatter #61 Skrevet 24. november 2010 Huff da! Masse lykke til til dere! Håper det ordner seg!
Gjest En til 2011 <3 1-pp <3 Skrevet 25. november 2010 #63 Skrevet 25. november 2010 Ifølge babyverden er det 8 dager til en graviditetstest kan være positiv.Er ikke heeelt sikker på om det stemmer helt da.På dag 50 fikk jeg positiv el test med strimmel og cb eggløsningstest. Er bare å smøre seg med tolmodighet. Vanskelig med lange sykluser,men jeg er glad jeg fikk med meg at jeg hadde el,trodde alt håp for å finne å i det hele tatt treffe el denne mnd. Håper det klaffet denne mnd for det om Er positiv helt frem til tanta melder sin ankomst. Positive tanker positive tanker Lykke til alle sammen Å gratulerer til alle som har testet positivt. Vi kommer snart etter inn på 1.tri
andreita med 2 prinsesser Skrevet 25. november 2010 #64 Skrevet 25. november 2010 Hei White Angel 35 pp Håper du er posetiv til svaret dere har fått, nå kan du jo endelig slappe litt av, og når tiden er inne vil dere få hjelp Ønsker dere all lykke videre og samtidig en riktig God Jul, håper du kan slappe av litt i julefeiringen, så skal du se at alt ordner seg når det gjelder økonimi Klem
andreita med 2 prinsesser Skrevet 25. november 2010 #65 Skrevet 25. november 2010 Hei jenter, nå er det nedtelling til ikm og mange er sikkert helt testesyke, har hatt mange murringer i magen denne pp og noe som jeg alltid har mellom el og mens er ømme bryste, og det har jeg ikke denne pp, mon tro.... Vel det har jeg jo tenkt nå i snart et år så, 6 dager igjen til min ikm dag, 1.des Spennende og følge hverandre Noen som har symptomer da??
Cryst@l Skrevet 25. november 2010 #66 Skrevet 25. november 2010 Jeg teller dager, nesten timer!! hehe.. har svidd av to tester allerede. lov å håpe at man produserer hcg tidlig Har hatt stikkinger i livmoren i to dager no. har litt trodd at EL er totalt bommet på, men har ikke hatt slim.. bare hvit utflod.. Masse kviser.. og det er vanlig før mens.. men ikke noe annet enn innbildte symptomer som større pupper, oppblåst og hard under navlen. hehe.. Håper det ligger noe i det da andreita
annesmil Skrevet 25. november 2010 #67 Skrevet 25. november 2010 Jeg pleier alltid få veldig ømme bryster rett etter eggløsning og har det frem til mensen kommer. De siste måneder har jeg tatt dette som ett symton på at nå er jeg sikkert gravid, men har da ikke vært det. Nå, er de ikke ømme i det hele tatt. Det er en mulighet for at jeg er gravid, skal ha mensen den 1 desember. Så jeg hører vel hjemme her med dere. Så jeg luer på om noen andre har hatt dette motsatte fenomenet. Unskyld for detaljer, men i tillegg fiser jeg mye... og har slimaktig utflod. Betyr det noe? Takk for svar : )
Cryst@l Skrevet 25. november 2010 #68 Skrevet 25. november 2010 For meg har ømme bryser variert litt. En mnd var de vonde helt til mensen og gjennom mensen. Neste hadde eg neste ikke vondt i det hele tatt. ikke denne mnd heller. er rart det der :) Oppblåst og mer utflod kan bety så mangt.. i følge pernille.no har man et østrogen hopp rundt disse dager, en uke etter el og da får man mer utflod. Oppblåst er vell både mensen og graviditets tegn. hehe.. Jeg har begge deler jeg også så jeg håper på den siste :) Pluss jeg har så vondt når jeg tisser og hos legen slo den ikke ut nesten på testen for urinveisinfeksjon... OG jeg tror jeg hele tiden får mensen. hehe.. Hvordan slimaktig da? Er det hvitt? Mitt er sånn lotion aktig som beskrevet på pernille sin side. Men det står jo ikke så mye om hvordan det skal være hvis man er gravid.. hehe. Noen som er tappekjennere? Jeg kjente i går og den var høyt oppe og litt hard.. Klarer aldri å finne ut om den er åpen eller lukket.. hehe Krysser fingrene for alle
Åse❣ Skrevet 25. november 2010 #69 Skrevet 25. november 2010 Åååå jeg blir sprø av denne ventingen! For første gang har jeg klart å være relativt rolig, men så begynte mens murringen, kvalmen,utflod(på meg oxo, lotion aktig..) nytt denne gang er halsbrann og tidvis ømme bryster og enda mere sliten enn vanlig. Hva er vitsen med alle disse tullesymtomene og kan det ikke bli uke 48 snart?? Jeg for min del har svidd av min. 4 tester hittil i et liiiiiite håp om hcg, men det blir med kontroll streken. Takk og lov for billigtester sier nå jeg Håper dere holder ut jenter!!
Cryst@l Skrevet 25. november 2010 #70 Skrevet 25. november 2010 Du hadde jo en god del ting da!! Halsbrann er vell et tegn, ikke så vanlig pms tegn? Jeg hadde nok testet mer hadde jeg hatt flere symptomer. men har bare en billig test igjen så no er den holdt av til 1 des. hehe :) Er mye trøtt jeg også. og vondt i korsryggen. rare greier!! Har og fått total hat for makrell i tomat, noe jeg kunne spise hver dag før.. Tåler ikke lukten en gang.. :S Lov å håpe :) NO skal eg prøve å ikke komme inn her mer.. hehe.. Roe meg litt ned...
annesmil Skrevet 25. november 2010 #71 Skrevet 25. november 2010 ja, denne ventinga er tar på. Man tolker alle små tegn, å tenker på så mye rart. Som i dag gikk vi trappa til lunsj, det er 7 etg. Dette gjør vi stort sett hver dag, men i dag fikk jeg mensen murringer etterpå. Så da tenkte jeg med en gang at det kanskje ikke var bra å gå trapper så mye..... Som om ikke folk som jobber 10 ganger hardere fysik en meg blir gravide..hehe.. Utfloden her er helt gjennomsiktig og kommer kun etter at jeg har tisset. Altså når jeg tørker meg kommer dette slimet på papiret. Veldig rart? Noen som har hatt det sånn? Lykke til alle sammen!!!!
DenTredje Skrevet 25. november 2010 #72 Skrevet 25. november 2010 Idag er jeg 4 dager før IKM, og tok nettopp en blendahvit test. Jeg har også denne utfloden alle snakker om, og nå oppdaget jeg akkurat litt blod også! Jeg har hatt veldig regelmessige sykluser og aldri blødd litt før TR. Så dette er rart! PLEASE: Vær festeblødning! Blir seriøst frustrert om jeg våkner imorgen med Tante Rød på besøk. Nå skal jeg vente til lørdag morgen med å svi av en test til.
Åse❣ Skrevet 26. november 2010 #73 Skrevet 26. november 2010 Ja det er masse men helt sikkert bare psykisk nok en gang jaja nå er det i hvertfall helg og vips så er uke 48 endelig her. Ønsker dere en kjempefin helg
Esperanza84 - gravid! Skrevet 26. november 2010 Forfatter #74 Skrevet 26. november 2010 Har rett og slett sluttet å høre på kroppen min...i tidligere pp har jeg hatt halsbrann, vert ekstremt sliten, hatt murringer i magen etc, men har jo aldri vert gravid. Så hver gang jeg kjenner "et tegn" så tenker jeg at nå er det kroppen min som spiller meg et puss igjen...blir bare så skuffa når jeg lager meg til forhåpninger...Har liksom innfunnet meg med at det er ikke sikkert det går denne gangen heller...får se:) Måtte uke 48 komme SNART! Lykke til til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå