Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 48:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg er her jeg egentlig... vi får se:P aner ikke hvordan syklusen min kommer til å bli denne gangen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg sa på skravletråden uke 47: jeg driter i de el-testene snart, blir bare irritert over at strekene ikke kan bli like sterke. :P Har konstant en slags verking i underlivet, vekselvis på høyre og venstre side, noen ganger midt på. Har hatt det siden cd 10, og ingen positiv EL-test. Er på cd 19 nå. Så en positiv el-test kan vel fortsatt poppe opp, men når jeg har brukt opp de jeg har, så kjøper jeg nok ikke flere.. Og: hadde jeg ikke visst bedre, så ville jeg trodd jeg var gravid allerede! Får noen plutselige kvalmesjauer over meg, og i går begynte jeg å brekke meg, i tillegg til en del hvit tyntflytende utflod, som jeg ikke kan huske å ha hatt før.. Lurer på om det er kroppen som krangler litt med hormonene etter pilleslutt.. Og håper det går over snart! :)

Hvordan går det med dere andre da? Fått noen positive el-tester, eller andre symptomer?

Var forresten å hilste på en nyfødt i går, *smelt*...............

Skrevet

Har litt stikninger nederst i magen, av og til på venstre siden og av og til på høyre siden....så vet ikke helt hva jeg skal tror. Tror egentlig ikke jeg får eggløsning før til helgen, så er nok bare innbilninger foreløpig ;)

Skrevet

Jeg blir ikke klok på min kropp. trodde eg hadde el 9nov.. men nå til helga var el testen super sterk. gikk seff tom for tester i går og den var ødelagt for midten ble på en måte blank, men på sidene var det streker. og har hatt slim siden søndag.. tempen har steget litt, men jeg har begynt å sove med ullsokker for eg fryser sånn.. og det har vært mye stikkinger i eggstokkene de siste dagene.. jaja.. Prøver å ikke tenke mer på det. bare legge inn aksjer og så satser vi på at vi treffer. Er helt vilt at sannsynligheten er bare 25% hver syklus! da tenker mann at its ment to be... :)

Skrevet

Så sant så sant :)

Har eksamen i morgen, så klarer ikke å tenke på så mange sånne ting nå...blir nok sittende lenge å lese i kveld, så må bare innom her å se om det er noe nytt :)

Tvi tvi alle sammen! La oss håpe den sitter nå :)

Skrevet

ååååå kan ikke tiden gå litt fortere? Skulle ønske vi var i uke 48! Tenker mindre denne pp, men jammen er jeg utolmodig gitt!

Skrevet

Idag er teststreken på el-testen betydelig sterkere så håper virkelig el kommer imorra.. Forrige pp hadde jeg sånne resultater i 5uker pga mye tull etter p-pilleslutt, så er litt redd for at det er det som skjer nå også, men jeg er litt optimistisk også.. Er ikke så mer jeg kan gjøre enn å legge inn aksjer ikveld og teste på nytt imorra..Krysser fingrene for meg selv og alle dere andre her inne:)

Skrevet

Vil også at det skal bli uke 48 NÅ. Føles som en evighet til!

Vi får bare aktivisere oss og gjøre masse andre ting så går vel tiden litt fortere.

Og det skal jeg starte med NÅ!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hvordan gikk det på eksamen Esperanza84?

Jeg ble plutselig prøver i dag, en mnd før planlagt..har IKM rundt 3.desmebr. Blir en morsom helg dette, med prøving :P Tror EL er i disse dager, i følge EL-kalkulator er det i morgen, men jeg vet jo ikke hvor lang syklus jeg har da jeg sluttet på minipillen 1.nov..Hadde mens noen dager fra 5.nov og denne uka har jeg hatt en del vondt i magen, nesten som menssmerter..og i dag masse slim..som jeg håer er EL-slim..Så får vi se da:) Er egentlig ingen krise om det ikke klaffer denne pp, vi skal jo egentlig ikke begynne å prøve før i desmeber..men det er godt å være i gang:) Har en datter fra før, men har aldri vært prøver før..så dette er spennende :D Og så ble plutselig 2 uker vanvittig lenge...:P

Skrevet

Happy87!!! :

Lite spørsmål til deg: hadde du noe smerter i underlivet i den perioden hvor du fikk alle disse nesten-positive testene? Eller merket du ingenting..? Jeg har nemlig også hatt slike nesten-positive tester, dog bare i to dager.. Etter dette har strekene vært veldig tydelige, men ikke så sterke. (6-7 dager) Jeg har i tillegg veldig smerter i underlivet, som tidvis stråler nedover i lårene, hatt de siste 5-6 dagene... =/ Lurer bare på om jeg kan være utsatt for samme syklustull som deg, eller om det er noe annet som skjer :)

Skrevet

Leah...hvordan har du hatt det etter du sluttet med minipillen ?? Jeg sluttet med cerazette 1.nov, er i samme pp som deg da på et vis, regner ikke denne perioden helt fordi jeg tenker kroppen skal gå seg til litt. Vanligvis har jeg fått TR veldig fort hvis jeg har värt slurvete med pillen. Når jeg sluttet nå fikk jeg ingen TR men ca 10.nov mye El slim..fortsatt ingen TR men merker at kroppen er som en rolercoster, tror ikke den skjönner noenting. Ene dagen har jeg PMS, menssmerter (igår) også er det ingenting. Er jo naturlig at det er uvant siden jeg har gått på piller i så mange år men jeg blir jo helt forvirret. Har forövring 3 barn fra för :) Ble gravid den gang på 1pp, 2pp og 1pp.

Skrevet

Hei!

Jeg er "ny" her, eller, jeg har vært her inne mine tre tidligere graviditeter og håper nå på å bli gravid igjen:)

Min første graviditet var tvillinger og endte i MA i uke 15, den andre er nå en gutt på 4 år og den tredje er ei jente på 2,5 år :) herlige barn :)

Forøvrig har alle kommet i 1. pp, eller nr to var ikke planlagt... Er kjempespent på om det går like greit nå, men er innstilt på at det kan være vanskeligere nå. Kjempespennende!!

Har hatt eggløsningssmerter (tror jeg) og slim siden mandags kveld, og har det enda. Slimet ble det mindre av i går, men har mye murringer i magen. Så i og med at jeg har kjent det så lenge, så er det bare å ha seg. hver 2. kveld da :) Så satser vi på at noe må treffe :) Fikk TR 7. nov, og bruker å ha sykluser på 23- 27 dager, så da er det ikke bare å vite helt heller når det er EL, bare å kjenne seg fram! Men har nå IKM iløpet av uke 48 da iallfall :)

Kjempeartig å lese gjennom tråden her da !

Skrevet

<3 Bonusbarnet <3 : Det var cerazette jeg og gikk på og sluttet med 1.nov. Pleide å få en liten blødning 1-2 dager etter en glemt pille, men den varte bare 1-3 dager og var ikke som en mens, bare lett blødning. Når jeg sluttet med pilla fikk jeg mensen 5.nov..i alle fall en blødning som varte 4 dager. Man kan jo få EL først da :) Jeg har hatt menssmerter hele denne uka omtrent, men ingen mens..masse slim i går og i dag også..så satser på at det er EL-smerter :) Det virker jo ikke som om du har problemer med å bli gravid da i alle fall :)

Skrevet

Tror eksamen gikk fint! I full gang med lesing til neste eksamen, så nok å gjøre:)

Har ikm 4 desember, så dette blir spennendes :)

Tvi tvi!! Måtte det klaffe for en av oss :)

Skrevet

jaja, nå er det snart bare 1 uke til IKM, har IKM 29 eller 30 nov. det går så sakte.... er skikkelig utålmodig kjenner jeg hehe. tør ikke kjenne etter symptomer heller :P er vel litt tidlig å kjenne etter no nå kanskje? :)

hvordan går det med dere jenter da?

Skrevet

For meg er det 13 dager til IKM..3.desember..så er ikke noe vits i å begynne å kjenne etter noen symptomer enda :P Venting er ikke min yndligssyssel :P

Skrevet

28. eller 29. er det jeg har ikm. fikk positiv el test 14.nov.

nei det er kjedelig å vente! tiden går så utrolig sakte. noen som har ikm helt i starten av uke 48 da?

Skrevet

Desverre...har ikm på fredag el lørdag i uke 48...men vi får vel sette opp en ikm-liste når den tid kommer:) Blir spennendes å se om noen blir gravide:) Håper liksom litt at det skal klaffe denne måneden for det har alltid skjedd så mange fine ting i november; ble i sammen med kjæresten min, året etter fridde han til meg...og dette året hadde det vert fint om vi hadde klart å unnfange vårt første barn:) *drømme drømme*

Vi får ta tiden til hjelp og se hva som skjer:)

Skrevet

Ja, november virker som din mnd ja :) Vi også har november som den romantske :):)

I dag, 5 dpo har jeg hatt en rar følelse i livmorsområde. Men litt som EL smerter.. Begynte i går kveld.. Jeg er redd det er totalt bom på EL igjen... skjønner ingenting.. blir nok en gang gal!! Og jeg er tom for EL tester..

jaja.. skal til legen 30.nov for å friskmelde meg forhåpentligvis og da skulle vi ta noen blodprøver og se om det er noe som ikke stemmer.

jaja.. vi får vente og se!! Har bestemt meg for at jeg ikke skal tenke så mye på det fremover. Jeg skal slutte å telle dager og slutte å lete etter symptomer. Skal bare ta en test 1.des, på bursdagen min :D Jeg skal prøve å være minst mulig på BIM..

Krysser fingrene for oss alle :)

Skrevet

Jeg føler at det er akkurat som litt "trykk" nederst i magen...har vel el nå, eller hadde det i helgen...vurderer seriøst å kjøpe el-tester på det søndagsåpne apoteket, men de er jo SVINDYRE!

Vil heller ikke tenke så mye på dette mer, og føler når jeg er her inne at jeg er litt på sidelinjen...for jeg er jo liksom ikke en av de som blir gravid...men, kanskje etterhvert? Hvem vet?

Har skikkelig lyst til å gå tilbake til den tiden da jeg nesten ikke visst når mensen skulle komme el ikke...men ikke lett det...skal gjøre mitt ypperste for å "glemme" el og ikm og alt sånt styr:)

Lykke til alle sammen! Kommer nok til å henge masse her selv om jeg sier at jeg skal prøve å unngå det...litt avhengig:S

Skrevet

Håper den kommende uka går fort! Krysser fingrene for oss alle :-)

Skrevet

Heh.. jeg også vurderte å svi av 350kr på søndagsåpent apotek for å kjøpe EL tester.. Men det har gitt seg i nå..

Jeg også er avhengig så det blir ikke så lett :):)

Men som alle sier, ikke tenk så mye på det.. Lettere sagt enn gjort!! Men gjør et forsøk!!

Skrevet

jeg kjenner litt i korsryggen, og litt nedover bena. og i dag føler jeg at jeg ikke har gjort noe annet enn å gå på do hehe. hadde strålinger nedover bena hele mitt forrige svangerskap. men ellers føler jeg ikke at det har klaffet akkurat, tvert imot. tør ikke håpe på noe, blir så skuffa, liker heller å bli positivt overrasket :) men tiden går så utrolig sakte når man fokuserer på det hele tiden, så nå har jeg bestemt meg for å ikke være inne på bim sidene før til helga igjen hehe. håper jeg vet noe mer da ;)

Skrevet

hei alle prøvere! Jeg tilhører også her, er i 5pp med nr 4, IKM 1 des. Har lyktes i 1pp, 1pp og 2pp med de 3 første, men denne gangen har nok fokuset påvirket meg negativt, samt alder.. vi går en spennende førjulstid imøte! ønsker alle lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...