Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 48:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som har tr på besøk nå? El nettopp har hatt det? Satser på at det går bra neste gang!

Noen som har erfaring med wild yam, grapefrukt juice og bidronninggele? Har lurt på å gå til innkjøp av disse tingene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så trofast som den er - tr kom desverre... så da gyver vi løs på pp 3, med godt mot. Ønsket oss en sommerbaby, men det funket ikke hehe

Vi gjør ikke noe spes. denne pp prøver å ikke stresse så masse bare ;)

Har du prøvd lenge?

lykke til ;)

Skrevet

så trofast som den er - tr kom desverre... så da gyver vi løs på pp 3, med godt mot. Ønsket oss en sommerbaby, men det funket ikke hehe

Vi gjør ikke noe spes. denne pp prøver å ikke stresse så masse bare ;)

Har du prøvd lenge?

lykke til ;)

Skrevet

Jepp! Går på dobbel pergokur denne pp. Håper virkelig jeg får en leieboer i 9 mnd!:)

Skrevet

Forsøker å dytte opp uke 48 tråder til første side:)

Skrevet

Da går vi inn i el-uka vår jenter.. Jeg vet ikke helt om jeg får el denne uka pga ustabile sykluser, men håper veldig vertfall.. Har testet etter el i 3dager nå, men foreløpig ikke noe positivt resultat..Føles om eggstokkene mine jobber litt nå så håper det blir positiv test en av de nærmeste dagene.. Masse lykke til damer.. Håper virkelig dette er uka hvor det lages masse babyer:)

Skrevet

4. pp her og merker jeg begynner å bli utålmodig! Med førstemann tok det 3 pp,og liksom det vi har hatt som utgangspunkt denne gangen også. :) Prøver å ikke stresse, men drikker litt grapefruktjuice og tar litt hostesaft innimellom. Kan vel ikke skade iallefall...? Hehe.. Vi er igang med prøvingen så dette blir veeeeldig spennende! Lykke til alle sammen!

Skrevet

Har prøvd siden april, så er vel inne i min 8 pp. Det føles lenge, men vet jo at det er folk som har prøvd MYE lengre enn det, så prøver å holde motet oppe.

Prøver å ikke stresse noe særlig med det vi heller, bare drikke juice og tar litt vitaminer ;) Men kjekt å ha noen andre å skravle med om dette :) Liksom ikke sånt jeg føler for å snakke med hele verden om. Og så blir jeg så glad når det klaffer for folk:) Da føler jeg det er håp for oss andre også:)

Skrevet

Vi er i vår 3.pp. vi har ikke akkurat prøvd så veldig hardt de 2 første da hehe. men denne pp har jeg kjøpt el test, som viste positiv i går, så da er det bare å kjøre på disse dagene! spendt på å lese i uke 28, hvor mange heldige som er blitt gravide :) lykke til!

Skrevet

Ja nå er vel el snart her, hadde bra el slim i dag(æsj) og er på dag 10 så vi får se om vi f¨år lagt inn aksjer de neste dagene

Flott og se at flere av sliterene er blitt gravide da, gjør at motet holdes oppe, blir det august baby på noen av oss da?

Vel helgen er over og har hatt det flott med prinsessen min, har fått vite at jeg har fått fast jobb og er sååååååååååå glad , (kun sesong her i landet)

Ha en fin dag jenter

Skrevet

Da får eg melde meg inn her med dere :) Jeg var sikker på at eg hadde EL sist helg, men i går var EL testen kjempe sterk og slimet kom i dag. pluss enda en sterk test i dag. :D Pluss bekkenet føles ut som det skal dette av! hehe..

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Godt vi er flere som må melde oss over her Cryst@l! Da blir det ikke riktig så skummelt, haha ;) Håperhåper på positiv EL test oi kveld. Tok en på morgenurin i dag (hadde så veldig smerter i underlivet, og tenkte at NÅ...... Men nei. Men, jeg er faktisk usikker på om den er positiv eller ikke, men får tro det blir en sterkere strek når jeg tester i kveld da :)

Ikke sett noe til no EL-slim, bare hvit utflod. Andre som opplever det samme like før EL-slimet kommer...? (Over-sharing.......) ;)

Skrevet

Bra med over-sharing, da lærer vi ;) Jeg vet ikke helt om jeg får dette berømte eggløsningsslimet. Litt hvit utflod får jeg også, men utfloden jeg har ved eggløsning er liksom ikke SÅNN som den skal være på tegningene...følte jeg hadde sånn utflod like før mensen, men det kan vel ikke stemme? Stoler ikke helt på noen av de tegnene, så vi bare har sex og koser oss, og satser på at spiren klarer å klamre seg fast en av gangene:)

Skrevet

Jeg har hatt det siden sist helg :)

Jeg har alltid trodd at jeg hadde fått positiv for den var relativ sterk, men nå var det ikke tvil. hehe. kjempe sterk :)

lykke til!!

Skrevet

Jeg har fortsatt ultrasvake el-tester, men vet jeg har 14dagers lutealfase så har hele denne uken på å få el sånn at jeg fortsatt tilhører ikm uke 48:) Det hadde vært veldig koselig:)

Skrevet

Hadde vært gøy det ja! Jeg har funnet ut at ikm blir på min bursdag!!! 1.des.. :D

Skrevet

Her blir ikm 4. desember. Har prøvd i over 1 år nå på nr. 2 så håpa at kanskje denna mnd skjer det ;) Har gått til innkjøp av cb fertilitetsmonitor. Den viste høy fertilitet i går og i dag så nå e det bare å vente på max utslag :) :) :)

Lykke til alle sammen :-D

Skrevet

Samme som deg Esperanza84

Prøvd siden april vi også. Har to gutter fra før. Hva med dere?

Skrevet

Nå har jeg testet etter el hver pp (er i 8 pp nå), finner el, har sex, men ingen resultat. Tenkte å la være å teste denne måneden.

Kanskje jeg slapper mer av da, så får vi bare se om det funker

Skrevet

Tror jeg har EL i disse dager, usikker men satser på det"! Håper pergoen funker!

Skrevet

tror jeg har EL til søndag. må selvfølgelig på familebesøk til helgen, men vi skal få lagt inn aksjer på fredag før vi reiser samt på søndag kveld etter vi har kommet hjem. Håper det går denne gangen, Er inne i 9pp.

Skrevet

Hiver meg med her jeg og.... trodde ikm var 27.11, men el er ikke kommet enda, har kun hatt negative tester. Så får bare vente på el, og se når ikm blir.. Er i 3 pp nå, men dette er første pp jeg el-tester. De forrige pp var ganske regelmessige (35 og 30 dager), så håper at el ikke er så langt unna.

Har ikke prøvd grapefruktjuice eller bidronninggele, men kanskje jeg skulle gjort det. Grapefruktjuice er jo kjempegodt. Hadde planer om å prøve solvipect denne pp, men klarte kun å gjennomføre 2 dager med den. Synes den smaker helt j..... dårlig!!! Brekker meg nesten bare jeg tenker på den =(

Skrevet

Bare innom å sier hei..usikker på om jeg tilhører ikm uke 47 eller denne, trodde jeg hadde ikm 28. nov, men jeg er jammen ikke sikker lenger fordi EL spiller meg et puss tror jeg, isåfall blir det ikke ikm før i begynnelsen av uke 48.. så jeg er både litt her og der, hehe, ville bare si fra at det er mulig jeg dukker opp her i begynnelsen av uke 48 hvis TR ikke har vist seg ;)

Lykke til alle sammen! :)

Skrevet

Sliter med grapefruktjuicen jeg, mens solvipect går bra.

Har prøvd begge deler, samt bidronninggele og wild yam i tidligere pp. Uten hell på alle.

Denne måneden skal kroppen få prøve å gå sin egen gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...