Gå til innhold

Ingen symptomer... flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+0 i dag og har ingen symptomer annet enn at brystene er litt ømme og forstørret... Greier ikke helt å tro at spiren har det bra når kroppen iikke gir noen symptomer... skulle nesten heller vært kvalm enn dette... (syke menneske, jeg vet)

Noen fler som har det brillefint om dagen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7+5 her - og kun svakt ømme brystvorter og trett korsrygg. Jeg tenker også at det må være noe galt. Men vi er nok bare "heldige" og skal tidsnok få kjenne det he he

Skrevet

ja, kjenner det litt i ryggen hvis jeg bøyer meg for å plukke opp noe... Sikkert sant at vi får det igjen med renter!!!! :s

hehehe.... :)

Skrevet

Vi skal nok det :) Me jeg tenker som deg nesten hver dag: "Please, kan jeg ikke bare være litt kvalm idag". He he... :) Det er liksom så sikkert tegn

Skrevet

jeg er også 6+0 og har ingen symptomer bortsett fra de dere beskriver (ømme og forstørrede bryster og litt sliten i korsryggen) forrige svangerskap var jeg kjempekvalm! men det kommer vel snart, og da vet jeg at jeg angrer bittert på at jeg lengtet etter kvalmen;)

Skrevet

Har det også veldig fint :)

Ømme bryster. Stikker og verker litt, men ellers liiiite som plager meg. Trenger gjerne litt mer søvn og hvile enn ellers kanskje?

Er 5+4, i følge terminkalkulatorene :)

Skrevet

Jeg er 6+3, og snakket med en venninne om symptomer i går, og har som dere ikke hatt noe bortsett fra ømme bryster og stort behov for søvn, men ikke klag,...for i dag når jeg våknet hadde jeg en uggen/kvalm følelse og den var ikke bare på morgenen den har vart i hele dag, så la oss håpe vi bare får disse små symtomene videre, for denne kvalmen kan jeg godt være foruten:-P

Skrevet

Jeg er 5+3 i dag. Har ømme bryster, som er blitt litt større. Men har den siste uken hatt forkjølelsesymptomer...har vært hjemme fra jobben i dag pga feber i hele går. Er tung i hele kroppen og småuggen fra en tid til en annen. Med førstemann husker jeg at kvalmen satte inn fra uke 7, så får se. Ellers er jeg bare redd for at det er noe galt (har mistet 2 i SA før lillegutt, og fikk en liten blødning på lørdagen).

Har vært litt til og fra med litt brunt utflod når jeg har tørket meg...men i dag ingen ting. Vet at det er uke 7 som er en uke hvor ting kan skje,,,,så prøver å holde ut neste uke og. Ikke lett å tenke på andre ting gitt! =)

Skrevet

Jeg har heller ingen symptomer :( litt ømme bryster og de vokser. Bittelitt kvalm hvis jeg legger skikkelig mye godvilje til... Men ellers ingenting!! Jeg er redd det ikke vokser noe inni der :( jeg er forresten 8+4 idag. Er veldig fristet til å dra til lege for virkelig å få bekreftet at jeg fortsatt er gavid ( har ikke hatt blødninger, litt svak brunfarget utdøod bare)

Skrevet

Jeg er 5+2 idag, og føler det på samme måte. Har ømme bryster og nyser ofte. Også er jeg litt oppblåst, men that's it.

Skrevet

Har ikke så mye symptomer akkurat nå - men har hatt en runde med skikkelig kvalme. Men jeg fryser fortsatt. :-) Jeg er ca 8 uker på vei.

Skrevet

Jeg er i min sjette uke,og har ikke ett eneste gravidsymptom.

Veldig uvant for mine to andre svangerskap har jeg hatt ømme bryster og vært kvalm fra dag 1.

Nesten så jeg "glemmer" at jeg er gravid om dagen.

Skrevet

Jeg kjenner heller ikke så mye. Litt stikninger og ømme bryster. Nyser mye jeg og, men det trodde jeg kom av noe annet:-)

Hvor lenge er det normalt og ha vonde pupper egentlig. Tror jo ikke de kan være så vonde i 9 mnd???

Skrevet

5+5 (om jeg har regna riktig) og heller ingen tydelige symptomer utenom å ha veldig ømme bryster og ekstra sliten. Dette er min første (Jippi) så har ingeting å sammenlikne med, men håper på at alt er bra, og at vi heller bare er heldige :) enn så lenge.. hehe

Har fått legetime neste uke, gru/gleder meg, men håper som sakt på at alt er fint:)

Skrevet

Jeg er 7+3 idag, og har også få symptomer. Har ømme bryster, og er mer trøtt en vanlig. Men det er stort sett det eneste. Har ikke vært kvalm (bank i bordet), og satser på at jeg kommer meg unna det. Men må si jeg blir usikker på om det ennå er noe der inne når jeg ikke føler det på kroppen.

Skrevet

Er 4+5 i dag.....tror jeg! hehe... Ingen spes symptomer, føler meg heldig!:) Litt ømme bryster og litt oppblåst hvis jeg skal pirke på noe....

Men det kan vel komme etterhvert, kvalme og sånt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...