LittleBee Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Tok to tester (billigtest) i går og fikk en svak skyggestrek på den som var tatt på morgenurin, og negativ på den som var tatt på ettermiddagen. Tok en til nå i ettermiddag og da kom det også en svak skyggestrek. Klarer ikke å se om streken er grå eller rosa. Lurer egentlig bare på om det er noen som har fått flere skyggestreker etter hverandre og IKKE vært gravid? Har vært gravid tre ganger før (mistet to ganger) og har da fått svak strek først som etterhverthar blitt tydeligere. Men tør ikke å håpe på noe enda..
Tinker Bell Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Skyggetester gir vel lov til å håpe...? Men jeg ville kun testet på morgenurin. Ellers blir det så mye om-hvis-at... Lykke til! (selv tør jeg nesten ikke teste lengre...
LittleBee Skrevet 9. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2010 Skal ta en ny test på morgenurin i morgen. Blir sprø av disse skyggestrekene! Er så utålmodig og klarer ikke å vente til IKM som jeg tror er om et par dager (usikker pga uregelmessig mens). Det er vanskelig å ikke få forhåpninger når man ser noe som kan ligne en strek.. Takk for svar!
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Håper du er gravid:) Kan nok hende at den urinen va vannet ut på den negative testen, så slo det ikke helt ut siden du tester litt tidlig. Lykke til i morgen, beste er å teste med en gang du står opp:)
LittleBee Skrevet 9. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2010 Takk for det! ) Blir spennende å se! Lurer forresten på om de har sluttet å selge vanlig CB test? Finner bare CB-digital på apoteket..
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Har bare bestilt på nett nå så mye billigere, men rart hvis vanlig CB er vekke:O Men greit med digital, der står d jo gravid eller ikke gravid. Men må vel helst bruke den på ikm dagen eller etter ikm?
Tinker Bell Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 Neida. Men de har litt forskjellig utvalg på de forskjellige apotekene tror jeg. Lykke til!!!
LittleBee Skrevet 10. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2010 Testet på morgenurin i dag med en test fra apoteket og en billigtest, fikk svaaak strek på begge. Den fra apoteket var litt tydeligere enn billigtesten. Testen het a1, har aldri prøvd den før (kjøpte den fordi de ikke hadde vanlig CB). Noen som har erfaring med den typen og vet om det er vanlig med skyggestrek på den?
gladmamma<3 Skrevet 10. november 2010 #9 Skrevet 10. november 2010 Hei! Jeg kommer fra 1.tri..... Skjønner at du lurer veldig...vrir og vender på testen og "leter" etter den streken som SKAL være der... Jeg har selv testet ALTFOR-MYYE...hehe...da jeg tok den siste testen var det quick responds eller hvordan det skrives....? da kom det opp en svak strek...jeg testet 6dager før ikm....tok en ny...samme skjedde... Venninna mi ba meg kjøpe en digital, men jeg trute ikke fordi jeg hadde fått mitt håp, og var redd for at håpet ble knust...MEN enten er man eller ikke...Så kjøp DIGITAL...da slipper du å lage deg "falske"(?) forhåpninger eller usikkerhet .... for dette tar en god del av overskudd i hverdagen.... Lykke til
Har en herlig gutt:) Skrevet 11. november 2010 #10 Skrevet 11. november 2010 Kosepose<3 med kos i magen<3 Jeg også er en utålmodig sjel som mange mnd har fått svake streker/skyggestreker, og ja det tar utrolig masse overskudd i hverdagen, man holder så utrolig høyt på det lille håpet og fallhøyden blir å så høy når tanta dukker opp. Har nå også fått en svak strek, men har blødd litt av og på så tørr ikke håpe, enten kommer mensen eller så blir vel streken sterkere og er det en strek jeg stoler litt på tar jeg en digital med engang.. Syns du klarte å sette ord på det, men syns nesten det er værre å se ikke gravid enn en hvit test,hehe ligger mye psykologisk i det tror jeg:) Men du som skrev hovedinnlegget, syns det virkelig høres ut som du er gravid;) Mine svake streker har ikke blitt noe sterkere før mensen har kommet noen dager for sent. Krysser fingrene for at GRAVID lyser imot deg:D:D
gladmamma<3 Skrevet 11. november 2010 #11 Skrevet 11. november 2010 Jeg har mnd før jeg ble gravid, fått den lysende "IKKE GRAVID" i mot meg (flere ganger før det også), da jeg kunne skimte den vakre streken ved CB-krysset....Jeg ville ikke tro den digitale, men tanta kom... Og jeg ble knust... DERFOR er disse kryssene skumle å lese av, da de setter håp innabords....
LittleBee Skrevet 11. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 11. november 2010 Tok en QR idag og den viste en tydelig strek! Har aldri fått strek på noen tester uten å ha vært gravid, så da regner jeg jo nesten med at jeg er gravid nå. Men tør liksom ikke å håpe på for mye enda, skal ta en til test i morgen, bare sånn for sikkerhetskyld Det beste er jo å ta en digital, men jeg synes de er mer nervepirrende enn vanlige tester..
LittleBee Skrevet 11. november 2010 Forfatter #14 Skrevet 11. november 2010 Takk! :) Håper at alt går bra denne gangen!
StoltHønemor<3 Skrevet 11. november 2010 #15 Skrevet 11. november 2010 Det beste er å kjøpe en CB-test, for de fanger opp hcg fortere og de er mer sensitive.. Ta en digital også for den er pretty safe
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 11. november 2010 #16 Skrevet 11. november 2010 Gratulerer så mye:D
Lisi-73 Skrevet 11. november 2010 #17 Skrevet 11. november 2010 Har erfaring med at en strek er en strek jeg. Var veldig svak dagen før det var målbart men vanlig strek dagen etter:-)
Ailldeles Skrevet 12. november 2010 #18 Skrevet 12. november 2010 Hei du! Håper du er gravid! Jeg har hatt både positive og negative erfaringer med svake streker jeg. De to gangene jeg har vært gravid (1 endte i SA) fikk jeg svak strek på 10 dpo. For et par mnd siden fikk jeg svag strek på 4 tester og var 4 dager på overtid med mensen. Tror du jeg var spent eller, joda. Men tante rød kom, dessverre. Så nå har jeg sluttet helt å teste før ikm, etter 10 pp med litt for mye (selvpåført) styr.
LittleBee Skrevet 12. november 2010 Forfatter #19 Skrevet 12. november 2010 Hm.. Nå ble jeg usikker gitt.. Etter å ha tatt flere tester med skyggestreker, tok jeg jo en QR test i går som var klart og tydelig positiv, teststreken var svakere enn kontrollstreken, men den var der uten tvil. Tok bilde av testen for å sende til mannen, og den vistes godt på bildet. Tok en til QR test i dag og da det kom bare opp en nesten usynlig strek, mye svakere enn i går. Begge var tatt på morgenurin. De gangene jeg har vært gravid tidligere har streken bare blitt mer og mer tydelig. Kanskje det er en kjemisk graviditet? Blør ikke, er usikker på når IKM egentlig er.. Har kjøpt CB som jeg skal ta i morgen. Prøver jo å si til meg selv at jeg bare må vente noen dager og ta en ny test, men jeg klarer rett og slett ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå