Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få sei velkommen til BIM og masse lykke til Zazzy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen hjertelig :) Og lykke til til deg og!

Skrevet

El-tester fungerer på samme måte som graviditetstester. Så får du strek når du har eggløsning. Eller smilefjes hvis man kjøper CB:) det blir nok litt sånn for mange menn ja.. Mens for oss kvinner øker bare lysten:)

Skrevet

Ok takk for forklaring. Jeg tenkte å vente litt med sånne tester, men hadde egentlig tenkt å tempe for det leste jeg om, men jeg glemmer av det hver morgen! Sto at man må gjøre det på morgenen før man står opp av senga..i kveld må jeg legge temp.måleren på nattbordet altså! Hehe. Kanskje jeg finner ut av noe til neste måned iallefall hvis jeg temper nå :)

I dag har jeg frii og det er så godt å bare kose seg inne med en kopp te når det er så kaldt ute :)

Skrevet

Da er jeg oppe i 2 stk IHIS (Ikke Hopping I Svingen, haha, lager mine egne forkortelser nå ;p )

Og i dag er jeg på dag 15, det burde vel øke sjansene mine litt :) Men tror ikke EL er her enda, får satse på at noe holder seg fram til EL :)

Kjenner at jeg nesten blir sånn nervøs at jeg lurer på om jeg angrer? :P Antagelig normalt, er jo fryktelig spennende og nesten litt skummelt dette! Blir nok to laange uker å vente på IKM.

Men nå skal jeg komme meg i seng, langt på natt jo! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...