Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være mulig? Hører jeg til her nå? Har selv vært klar leeenge, men har en kjæreste som ikke har vært helt der..han snakket om å starte prøvingen til sommeren/høsten, og det har vi planlagt en stund, men så begynte han å snakke om januar, og på fest nettopp så sa han: La oss bare prøve med en gang! Men det tok jeg for fylleprat..han har sagt det sååå mange ganger før, og så angret seg.

Men han hoppet ikke av i svingen.. Han hoppet IKKE AV i svingen!! :-D wee! hehe.. Enn hvis..enn hvis noe skjer nå da? Jada..jeg vet..det går nok ikke så lett! Men, kanskje det blir flere ganger også nå da? Når han først har kommet til det steget liksom..åh..spent på tiden fremover jeg nå, kanskje blir det baby på oss også :)

Vet ikke helt om jeg tør si at jeg hører til her på "bligravid" enda jeg..vært på "snartklar" så lenge..over et år..og ventet og ventet..men jeg kan jo titte inn å bli litt kjent her sammen med dere andre ;) Er det flere som prøver i disse tider eller i tiden som kommer, så rop ut :)

Håper jeg hører til her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er prøvere... tror jeg hadde festeblødning i dag så da får jeg bare smøre meg med tolmodighet noen dager til føre jeg tester.... har du barn fra før?

Skrevet

Hei så spennende at dere prøver! :) krysser fingrene for at du blir gravid nå da! Har ingen barn fra før nei, har du? :)

Skrevet

ja jeg har 3 barn fra før. tvillingjenter på 9,5 år og ei som fylte 7 nå 7 november.. samboeren min har en sønn fra før meen vi ønsker oss et felles barn også, men vi skal bare ha det ene her da :) så er veldig spennende tid fremover. ønsker meg spire til jul .. hehehe

Skrevet

Førstegangsprøver jeg også! Håpte på å bli gravid med EN GANG...men det skjedde ikke. Men vi får ta tiden til hjelp så kommer nok turen til oss også:)

Lykke til til deg zassy! Syns absolutt du hører til her!

Skrevet

Oi da er det attpåklatten som ønskes ja ;) Spennende! Håper dere lykkes snart da :) Kanskje du sitter der å er kvalm til jul, hvem vet ;) hehe.

Skrevet

Takk skal du ha :) Ja så lenge kjæresten i det minste vil starte prøvingen så skal jeg være glad, han vil ha barn, men tør liksom ikke helt heller, hehe, så ser for meg at jeg bare får ETT forsøk i måneden eller noe :P

Lykke til til deg også Esperanza84, blir spennende å følge med folk her inne :)

Skrevet

Syns så absolutt at du høyrer til her ja! :) Er berre heilt fantastisk når ein har vert klar leeeenge, og så ENDELEG er mannen også klar :-D Litt over eit år sida eg opplevde det samme, og den følelsen eg fekk då han sa at eg burde kaste pilla - ja den va ubeskriveleg! :) eg sveva i ei veke etterpå trur eg, hehe..

Berre synd det ikkje har klaffa enda, men satsa på at det skjer ein gong:)

Ein hyggeleg gjeng som er her på bli gravid, so du kjeme nok til å trivast:)

Skrevet

Takk Tuppelura83 :-D

Ja det er helt fantastisk, og littegrann uvirkelig! Greier jo bare ikke la være å google på alle mulige eggløsningskalkulatorer, levetid på sæd, osv osv.. :P hehe. Virker som det er mer aktivitet her inne enn på "snartklar" iallefall, med tanke på så mange svar på så kort tid! Det er hyggelig :) Håper du får full klaff snart da! moro å følge med :) Lykke til!

Skrevet

så moro at dere prøver nå! husker deg jo fra snart klar:) er på 2trimester jeg nå da:) venter en liten prins i april:) masse lykke til.. håper det klaffer fort for dere!!

Skrevet

Hehe, kjenner til akkurat den ;) Begynte å smuglese på BIM då vi starta prøvinga, vart ikkje aktiv brukar før i februar.. Tenkte og lurte på d meste, ville jo at d skulle klaffe raskare enn raskast ;)

Her er det ein god del aktivitet ja, så det er lett å slenge seg med :)

Håpar det klaffar fort for deg òg! Og so følger vi jo med kvarandre her inne:)

Skrevet

så bra det skjer noe.. gratulerer, velkommen og masse masse lykke til. ;)

Skrevet

Hei Renee M og lille Felicia+prins

husker deg også! Vi var jo på samme ventetråd en stund helt til dere dro fra meg alle sammen, hehe, Gratulerer så mye! Du ble raskt gravid da? Heldiggris! Ønsker deg lykke til med fødsel og alt :) Goklem.

Skrevet

Tuppelura83, ja har alltid tenkt at jeg ikke skal stresse med prøving når den dagen kommer, bare kose meg og la ting skje..og det mener jeg forsåvidt enda, men når ting er som de er, og vi ikke akkurat prøver aktivt, så blir jeg jo veeldig spent om den ene gangen da og da skal bli noe ut av :P Hvis ingenting skjer på en stund nå, håper jeg kjæresten skjønner at det må litt mer aktiv prøving til, han tror visst at han har supersæd, :P Ja blir å følge med på folk her, er spennende å se hvordan det går :) Ha en fin dag!

Skrevet

Tusen takk Åse, stor klem til deg! Og lykke til selv også :)

Skrevet

Så deilig følelse det må være å endelig ha mannen med på prøvinga:)

Her er det nok jeg som er den som holdt litt igjen til å begynne med, men etter at 1 pp var ferdig, så var det jeg som var den som sjekket alt av symptomer og telte dager.... og jeg er nok den som er mest skuffet nå hver gang TR kommer på besøk.

Det jeg vil fram til er at når han først er på glid, så krysser vi fingrene for at det fortsetter:)

Lykke til!! :))

Skrevet

Ja det klaffet på første forsøk! Så var veldig heldig der.. Nå var jeg helt i hundre med å prøve, så gikk til innkjøp av el-tester! Mannen min ville ikke vite noe om når EL var, for han liker ikke å ha sex bare for å lage barn:) håper det ikke er lenge til du skal over på 1trimester!

Skrevet

Hei Skaljeg? :) Takk for det. Godt å høre at du ble så ivrig, tror han også blir det egentlig..iallefall etterhvert..han er litt lur skjønner du ;) Håper det blir full klaff for deg også snart! Følger spent med på dere alle her inne nå :-D Lykke til til deg også :)

Skrevet

Renee M og lille Felicia+prins

Hehe tror kanskje det er litt sånn for mange, kan hende de føler på prestasjonsangsten hvis det kun blir for å lage barn. Hvordan fungerer el-tester egentlig? Er det ved bruk av urinprøve? Er helt grønn på dette jeg. Jeg trodde jo at eggløsningen min var nå i dag (bare etter regning - midt mellom mens), men fant ut i dag at den antagelig egentlig ikke er før til lørdag! DA skal det vel godt gjøres at det skulle klaffe i går for å si det sånn..hele 4 dager før el..hvis det stemmer at den kommer da, det vet jeg jo ikke helt sikkert da men. Sa det til kjæresten i sta at jeg tror jeg har regnet feil, håper på en reprise :P tihi!

Skrevet

Heisann

Jeg har nettopp kommet over i 4 mnd med prøving... Ønsker sårt en baby. Har ingen fra før så det e ein spennende tid. Denne mnd skal det klaffe

Skrevet

Zazzy: Jeg vet hvordan du har det! For 2 år siden hadde jeg venta eeeeevigheter på at sambo skulle bli klar. Vi hadde endelig slutta på pilla noen måneder før, men hoppet av i svingen el brukte kondom. Men så plustelig så var han klar og hoppet ikke av i svingen! Resultatet på 14 måneder ligger inne i senga si og sover og nå er vi i 4 pp på nr 2!

Så mye lykke til!

Skrevet

Hei metti med et høyt ønske !!

Ja håper at det klaffer for deg denne måneden!! Er det lenge til du kan teste? Spent på hvor lang tid vi kommer til å bruke jeg, er jammen ikke barebare etter hva man leser her inne, mange som bruker lang tid. Jeg har heller ingen fra før så er ekstra spent ja. Har god følelse for deg denne måneden! :) Lykke til :)

Skrevet

Hei Veslefrøkna09 + 4pp :)

Så gøy at så mange svarer meg! Føler meg velkommen her ja :)

iih så koselig å lese "historien din" :) Tenk om jeg kan si det samme om et års tid :-D Ja har ventet ganske lenge jeg også, det er ikke gøy, og så prøver man å ikke mase heller, for vil jo ikke at det skal bli et negativt tema liksom, så jeg er så glad nå for at han endelig i det minste tar sjansen på at noe kan skje! Skulle bare ønske vi kunne prøve litt mer..nå rundt eggløsning..slik at jeg slipper å vente helt til neste måned med å prøve skikkelig liksom..men men, får ta det jeg får, han er visst gjerrig på dråpene :P

Lykke til med nr 2! Håper dere får lillesøster eller bror snart :)

Skrevet

ja jeg sluttet også me pillen før han var klar. Vi brukte kondom men ble slappere og slappere til vi tilslutt bestemte oss for å slutte me det. Giftet oss i sommer....

Jeg har akkurat fått mensen så det er en stund tll eg kan teste ja. Mensen smertene kom tilbake denne gangen så da satse eg på at pillen e ute av kroppen. Sliter en del med spotting så det gjør det ikkje lettere for meg.

men som sakt dette er mnd det ska skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...