Musemor med tre søte små Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Hei Vi begynte å prøve på nr. 2 august -08, men etter 3 MA'er, den siste i august, har vi hatt en pause, men nå kommer jeg snart tilbake. Eller rettere sagt, kommer om en måneds tid. Vi har vært på utredning, og mest sannsynlig er det en lett fiks. Fått med masse resepter på medisiner jeg skal begynne å ta så fort jeg sitter med en positiv test (god grunn til å bli testoman :-P )
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Lykke til, håper det ordner seg for dere:-)
Peispå! Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Så spennende! Hva har de kommet frem til/funnet? Hvilke medisiner skal du gå på? Håper alt står bra til med deg.
1stegangsmamma43 Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Så koselig å se deg igjen Har litt pause fra alt jeg også og legger slagplan her. Håper vi slår følge etterhvert. Legesjekk i desember jeg. Hihi. Ha en god dag.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Koselig å se deg igjen ♂ + ♀ = ♂ )) Du skal se at spiren plutselig sitter når du minst aner det!!! Vi var på full utredning i sommer vi - skulle til ny time på gyn i slutten av august/begynnelsen av sept, så vi tok "sommerferie" fra hele greia - tror du ikke spiren satt da eller?? Når vi minst ante det, minst ventet det og den måneden vi hadde minst sex og jeg var heeeeeeelt sikker på at det ikke hadde klaffet )) Nå er jeg 15+1 på vei i dag og skal til ny UL i morgen )) Svangerskapet har jo ikke vært helt ukomplisert, begynte med blødninger og truende abort i uke 5/6-8, UL uke 6+6 viste hjerteaktivitet, UL uke 11+0 viste ett flott levende foster som sprellet med armer og bein. Skal da altså på ny UL i morgen og tror alt er bra, kan ihvertfall høre hjertelyden med doppleren min (babywatcher) når jeg er litt urolig og det hjelper gitt. Dunk-dunk-dunk som ligger på ca 150 slag pr min - er som musikk i mine ører, hehe Hørte sist på lille nurket i går, så tenker positivt og at denne gangen går det bra!!! Lykke, lykke til ♂ + ♀ = ♂ - håper spiren din sitter snart )) PS. Fått svar på alle prøver, blodprøver etc - alt var i orden, så ingenting galt med oss heller Stoooooor klem fra
Musemor med tre søte små Skrevet 10. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2010 Hei De fant ikke noe direkte galt, men siden gutten var så liten når han ble født (2734 på termin) at kanskje egget har problemer med å borre seg langt nok inn. Derfor mister vi, og gutten var så lite. Må innrømmer at tanken på hvor lett vi kunne ha mistet gutten gjør meg trist, og utrolig takknemlig. Uansett, for å hjelpe egget på sin vei, har jeg fått blodfortynnende og progesteron jeg skal begynne å ta den dagen jeg sitter med en positiv test i hånden og ut 1. trimester. Denne gang skal deg gå!!!! Lykke til jenter
Peispå! Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 Heisann. Da krysser jeg virkelig fingrene for at det skal klaffe snarest mulig for deg igjen. -Og at crinone(?)og Albyl-e(?) skal gjøre susen:-) fikk dette selv denne runden, og håper virkelig at det er "bare" det som skal til. Håper på å se deg inne på 1.tri snarest da:-)
Musemor med tre søte små Skrevet 10. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2010 Fikk Crinone (vaginal), Albyl-e (pille) og Fragmin (sprøyte)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå