LilleMeg* Skrevet 7. desember 2010 #151 Skrevet 7. desember 2010 eg skjønner ingenting=( guh så kroppen min bare tuller med meg! har vonde pupper og alt. skjønner ikkje dette... vi får teste igjen om noen dager;) har dt akkurat som deg metti, bare at eg ikkje spotter. hvem vet, kanskje vi får pos test om noen dager?=) selv om eg ikkje tror at eg kommer til og få dt=/ nja kanskje si eg tror eg har dt akkurat, men dt hadde vært veldig typisk om eg hadde dt, dt hadde vært typisk min uflaks.. eg tenker jo alltid de verste tanker og tenker "tenk vis dt er noe gale med meg" osv.. huff!
Metti er håpefull Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #152 Skrevet 7. desember 2010 ja eg tenker alltid det værste .. Det hjelper ikkje akkurat at eg går inn i 5 pp . De fleste klare det jo iløpet av de første tre mnd. Kan jo være at eg produsere sent hcg men e ganske sikker på at tr komme innen fredag .... Var deilig være på jobb og ikkje tenke tanken på graviditet....
Metti er håpefull Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #153 Skrevet 8. desember 2010 heisann my girls KOss går det me damene i dag ... Her er der forsatt like negativt på alt men ingen TR men spotter så bare det... Begynner bli innstilt på ny pp var faktisk i godt humør i dag. Det stikker som fy over alt men e nok bare vanlige pms tegn.
Happy87 Skrevet 8. desember 2010 #154 Skrevet 8. desember 2010 Det går så som så.. Er tom for el-tester og har ikke fått de nye enda.. Så har ikke fått testet etter el idag.. Tviler på at jeg hadde fått noe positivt resultat uansett.. Prøvde å sjekke etter el-slim, men er nok bare lotion (eller hva det nå kalles) Etter å ikke ha kjent så mye de siste dagene har det begynt å stikke igjen i eggstokkene.. Og litt mer enn vanlig.. Grunnen til at jeg tror jeg har pco er jo ganske opplagt min manglende el og lange sykluser.. Men også det at jeg innbiller meg at jeg har maks uflaks med denne prøvingen og tror jeg er en av de uheldige som har det:( Så synd med negativ test idag metti, men ikke gi opp enda.. TR har jo ikke kommet enda..
Metti er håpefull Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #155 Skrevet 8. desember 2010 Er el tester jeg tester med og de er veldig svake så tror ikkje det er noe håp. Men kan jo alltids håpe.... Jeg har også maks uflaks på sånne ting... Kjenne eg sko ønske det ble mars snart så eg fikk utredning. Hadde vert så greit me litt hjelp. boosta opp eggløsningen litt
Happy87 Skrevet 8. desember 2010 #156 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har nå bestemt meg for at hvis ikke det klaffer på neste el (eller at jeg ikke får det) så reiser jeg til privat gynekolog på nyåret.. Jeg vil vite sikkert om det er noe galt med meg eller ikke.. Og eventuelt få råd om hvordan jeg kan fremskynde el.. Hvis det er noe galt med meg så vil jeg vite det så tidlig som mulig uten å gå å lure meg selv i flere pp.. Nå er jeg LEI!
LilleMeg* Skrevet 8. desember 2010 #157 Skrevet 8. desember 2010 her går dt no helt ok. syns dt var dumt at testen ble neg.. kjenner mensensmerter no også=( med brunlig og litt blodig utflod.. syns for vær mnd som går, så syns eg at alt forandrer seg. tror mensen kommer for fullt løpet av dagen.. sååå kjedelig! har fortsatt veldig ømme pupper og kjempe tydelige blodårer på brystene, noe eg ellers aldri har! blir så irritert på kroppen min.. *sint* så då blir dt ne ny pp igjen...=(
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 8. desember 2010 #158 Skrevet 8. desember 2010 Isj, dette er tøffere enn hva jeg hadde trodd. Så for meg at jeg skulle syns det var helt greit å ikke få til med en gang, men nå som TR er på besøk er alt bare dritt. Vil bare begynne å prøve igjen jeg nå! Så håper tanta forsvinner fort som f... Det som ikke går bra, det går det og! ... Har jeg hørt. Vi får tenke på de som har nick som slutter med 35 pp og 44 pp, og tenke at hvis de holder ut, så gjør vi det og! Selv om dette er noe dritt akkurat nå!
Metti er håpefull Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #159 Skrevet 8. desember 2010 Så koselig at du har kommet inn i tråden vår spire ! Vi ønsker alle velkomne ; ) Ja eg har og fått meg en aha opplevelse etter at eg begynte å prøve... Det er mye hardere og altoppslukende en ka eg hadde drømt om... Nå har tr kommet for fullt men bare tre dager med spotting ... Yey ny rekord
Happy87 Skrevet 8. desember 2010 #160 Skrevet 8. desember 2010 Så synd med tr da metti, men er jo veldig bra at spotteperioden er kortet ned da.. Nå har jeg søkt litt frem og tilbake på internett her og funnet en privat gynekolog her i distriktet.. Lurer på om jeg rett og slett skal ringe så fort som mulig og få det overstått.. Kanskje de har noe ledig i romjula hvis de er oppe da.. Har sjekket litt ut ang. PCO også og foreløpig så har jeg nok symptomer på å ha det. Blir nok gyn. på meg altså..
Metti er håpefull Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #161 Skrevet 8. desember 2010 Veldig greit å få sjekket seg Happy.. Eg fikk komme inn til privat gyn samme uken som eg ringte dit.. Ikkje lang vente tid hos private. Er greit å bare få roet seg ned med at alt er i orden eller få begynt med noe behandling dersom det var aktuelt.
LilleMeg* Skrevet 9. desember 2010 #162 Skrevet 9. desember 2010 Heihei! Hvordan går dt med dere jenter?
Metti er håpefull Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #163 Skrevet 9. desember 2010 heisann Jo da her går det i tanta om dagen ... Har en del mensen smerter men veldig lite blod. Så får se om det tar seg opp etterhvert. Har tanta kommet til deg ? ingen tante = håp : )
LilleMeg* Skrevet 9. desember 2010 #164 Skrevet 9. desember 2010 okei.. eg har fått tanta på besøk eg=( veldig kjipt.. eneste som er pos no, er at tanta kom ihvertfall presis, pleier som oftest å gå nokken dager til noen uker over tiden. men no var den veldig presis;) så dt var no greit.. selv om eg helst kunne ønsket at den holdt seg vekke no i 9 mnd.. så då blir dt en ny pp.. bra du ikkje blør så mye da;)
Metti er håpefull Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #165 Skrevet 9. desember 2010 Det var jo kiipt da. Håpet at det sko lykkes hvertfall for noen av oss.. Men men da får vi henge her sammen en mnd til da...
LilleMeg* Skrevet 9. desember 2010 #166 Skrevet 9. desember 2010 ja dt var jo dt! men men.. ja dt får vi;)
Happy87 Skrevet 9. desember 2010 #167 Skrevet 9. desember 2010 Testene mine har ennå ikke kommet så har ikke fått testet idag heller.. Har mye stikninger og masse utflod, men ikke noe som kan ligne på el-slim.. Klarte ikke å få meg til å ringe gyn idag heller, men må nødt å få gjort det imorgen.. Det hadde jo vært helt fantastisk om jeg fikk time før nyttår.. Så synd at dere begge har fått mensen da.. Sier ÆSJ for dere begge to.. Vet ikke om jeg skal teste noe mer etter el, men liker å ha litt kontroll også da.. Uansett så tar jeg en g-test når jeg kommer hjem fra ferie..Ikke noe før verfall.. Har jeg ventet så lenge allerede så skal jeg kose meg fullt ut på ferie.. Legge vekk alle babymaking tanker og kun fokusere på meg og oss to.. Er så deilig å ha noe å se fram til:)
Metti er håpefull Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #168 Skrevet 9. desember 2010 Når er det dere skal på ferie Happy ... VI fikk vite i dag at vi fikk låne en leilighet i gran canaria gjennom jobben til mannen. Så da blir det gran canaria på meg i mai.... Glede meg te det kjenne eg : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå