Gå til innhold

Happy 87

Anbefalte innlegg

Skrevet

puppene min er så rar syns eg, for en dag kan de være veldig øm, mens neste dag kan de være mindre øm, nesten sånn at man ikkje kjenner noe til den ømheten, også ut på dagen så kan de bli litt mer øm igjen, og dagen etter så er de enda mer øm og sånn holder dt på.. merkelig.

har litt murringer, men ikkje mye.. også klør eg veldig, isted når eg hadde vært i dusjen så begynte ge å klø over hele meg, var rød over alt fordi eg hadde klødd sånn. ser ut som utslett. rart.. sist gang eg gikk gravid så klødde eg så innmari mye på magen og litt ryggen, klødde meg til blods faktisk. men då var dt bare 2 uker før termin, gikk til legen, eg trodde dt var svangerskapskløe, men dt var dt ikkje.. men eg kan si med sikkerhet at dt var dt, for alt legen gjorde var å se på dt og dt var alt. også ga han meg en salve som liksom skulle hjelpe men den hjalp absolutt ikkje. så eg er sikker på at eg hadde svangerskapsklø helt på slutten av graviditeten..

og no merker eg samme kløe tendenser.. lurer på ka dt er? har en følelse for at eg ikkje er gravid.. bare føler at dt ikkje har gått denne mnd heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he eg sko spise middag tidligere og da holdt eg på å gå amokk før eg klødde sånn på puppene OMG liksom !!!

Eg tror eg alltid har klødd veldig lett så det kan være eg reagere fort på forandringer i kroppen..

Men ja eg har en ekkel følelse av at kroppen bare tulle me meg... E så lei av dette her. Men får jo svar om ca en uke ... LENGE te..

Skrevet

hehe vittig! kjedelig med den kløen.. eg blir helt gal, så sier samboeren, "no må du slutte og klø sånn, dt kan bli arr av dt" haha lol.. dt er lett dt da, når man har utslett og du klør over hele kroppen:P men ja, dt blir arr av dt, sånn som sist når eg klødde sånn og når eg klødde meg til blods så fikk eg små arr av dt. fikk ingen strekkmerker på magen, men man så kor eg hadde klødd for å si dt sånn hehe.. men er ikkje lett og la være og klø heller.. våkner mange ganger midt på natten av at eg klør.. huff! lurer på dt kan være symptom på graviditet? mener eg har hørt at dt kan være dt, men vet jo ikkje sikkert..

ja her og, blir sint vis kroppen bare tuller med meg no.. dt er jo skikkelig skuff=/ ja en uke er lenge når man helst bare vil teste med en gang hehe.. men eg har skikkelig følelse på at eg får en neg test=/

Skrevet

hehe

Ja eg har blitt lurt så mange ganger nå ... Så her prøver eg å ikkje få noen forhåpninger .. Men det e jo umulig : )

Magefølelsen sier at det er negativt da...

Når har du ikm ?

Skrevet

I kveld har eg mistet helt troen på at det har klaffet denne perioden.. Føle meg egentlig ganske lei og trøtt..

Skrevet

off er så kjedelig dt der=( han på mandag. kan jo alltids teste, men føler eg må vente, helst til eg eventuelt har gått over tiden.. vil liksom ikkje teste enda, for då får eg dt bekreftet dt med en gang, vil liksom gå rundt litt til og håpe at eg er gravid om du skjønner hehe.. har ikkje mange tegn eg heller, føler puppene er blitt litt bedre, har ingen utflod, kommer bare pittelitt noen ganger, men dt er så lite at eg tror ikkje dt har noe og si=/ men sist mnd hadde eg alt for masse igjen og masse tegn, men var no ikkje gravid. og har jo hørt om mange som ikkje har utflod i svangerskapet og noen har bare litt menst andre får utflod litt ut i svangerskapet. så tror dt er veldig forskjellig..var litt kvalm igår og har vært litt uggen idag, men sikkert fordi eg var litt sulten..

Skrevet

eg e litt usikker på om når eg har ikm .. Hvis eg hadde sterkest el test på onsdag men alikevel pos til fredag . Når hadde du da regnet ikm

Forresten Happy gir deg en stor klem og håper det ordner seg for deg.. Det virker som eg blir her ein stund så eg ska holde deg med selskap eg

Skrevet

Og plutselig var el-testen mye sterkere igjen idag.. Like sterke streker slik som på onsdag og torsdag.. Skjønner egentlig ikke at jeg gidder å begynne å håpe for hadde det slik 5uker før el forrige pp, men får jo litt forhåpninger allikevel da siden jeg kjenner det jobber så hardt der nede.. Fikk et tips i forhold til bidronninggele som jeg lurte på om jeg skulle prøve fram til el.. Det kan jo ikke skade.. Helt vill syklus har jeg jo allerede, det kan jo bare bli bedre..

Jeg håper virkelig dere begge to får positive tester når testdagen kommer.. Er hyggelig å prate med dere her, men håper virkelig dere begge flytter over til 1.trimester veldig snart.. Men hadde vært hyggelig å fortsette praten med dere for det;) Er jo mye symptomer hos dere begge.. Lillemeg du klør jo som bare det, er jo ikke normalt å klø så mye, mener å ha hørt at det er et symptom.. Og metti, du har jo ikke begynt å spotte enda.. Så da får jo egget tid til å feste seg..

Krysser fingrene for dere begge to XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

hm ikkje godt å si egentlig. lurer litt på dt selv. eg hadde sterkest el test mandag og tirsdag. men hadde jo pos fra søndagen helt til fredagen. hvem vet, kanskje eg hadde hatt pos på lørdagen også? hmm. men regner med eg har ikm mandag eller tirsdag siden dt var da eg hadde sterkest el. så då tror eg at du kanskje har ikm onsdag;) tror vi har dt veldig likt denne mnd. i morgen er jo dt 2 uker siden el så regner med eg har imk i morg.

blir aldri helt klok på dt der hehe. og når eg regner på dt, så får eg ikkje dt helt til å stemme hmm.. jaja får bare vente og se..

Skrevet

ja, kanskje dt hjelper:) eg har også hatt veldig merkelig sykluser, er til og med noen ganger der eg tror eg faktisk ikkje har hatt el. merker at kroppen tuller skikkelig med meg noen ganger=/ utrolig kjedelig.. får håpe dt blir bedre:)

ja dt hadde vært koselig, tenk om vi alle 3 kunne dt?=) kunne vi fulgt hverandre på 1. trimmester :D syns dt er veldig kjekt og snakke med dere også:) får krysse fingrene for oss alle 3 :))) hadde vært kjekt og fulgt hverandre i 9 mnd frem i tid og lengre :))

Skrevet

Hellu girls ; ))

Her er det lite symptomer gitt !!! Så forbereder meg på. 5 pp .. Sukk sukk ; ( E faktisk litt godt å vite at eg begynne utredning i april dersom det ikkje funke før... Lillemeg du har en stor fordel ved at du har vert gravid før .. Da vet du at du kan bli gravid som er min største frykt !!

Hvis du har ikm i morgen så kan du jo teste du !! Spennende se om mensen dukker opp ....

Bannlyse alt som har me tanta og gjøre .... Grrrrrr

Happy !!! Det skade nok ikkje me den gelen. Eg e veldig redd sånn men det er fordi eg e redd det skal ødelegge syklusen min .... Din er jo fokka opp allerede... Sko ønske det var noe eg kunne gjort for deg ... Men eg ska hvertfall holde deg med selskap... Blir nok her en stund eg ;))

Skrevet

eg har heller ikkje mye symptomer=( går rundt og tenker at eg er nok ikkje gravid denne gangen heller nei.. huff, dt er så kjedelig dt der.. vil så gjerne være dt.. dt som er litt greit er jo at eg kan sammenligne med symptomer fra forige svangerskap. men så er jo alle svangerskap forskjellig også. husker stort sett alt fra sist svangerskap. husker ikkje de første 5 ukene. men dt er sikkert fordi, eg hadde prøv og bli gravid en stund før eg ble dt. og husker at vær mnd hadde eg håpet om at eg var dt, men ble like skuffet vær gang den tanta kom. også når eg ga faen rett og slett, tenkte ikkje på graviditet lengre, så ble eg dt med en gang. men eg hadde gitt opp hele graviditeten, så eg skjønte ikkje selv at eg var gravid, var andre som så dt på meg. eg var alltid så dårlig, spydde, null matlyst, tisset ofte, var alltid trøtt, kunne bare sitte meg ned i sen stol og vips der sov eg. var alltid sliten og trøtt, hadde skikkelig mensensmerter som kom og gikk hele tiden vond rygg og ømme pupper til tusen.. reagerte veldig på lukter ovs. dt var mine tegn da. men selv så skjønte eg ikkje at eg var gravid, for eg hadde gitt opp dt håpet. men når eg var med venner så klagde eg alltid over at eg var så kvalm og trøtt, og var bleik, å dt merket de. alle sa hele tiden til meg at "du er sikkert gravid" osv. men eg, "neida er ikkje dt" :P men jo eg var dt.. men når eg tenker tilbake så var jo alle tegnene der, vær gang folk spurte meg "hva gjør du på" så sa eg "ligger i sengen og er dårlig" osv. men selv så tenkte eg ikkje på graviditet. trodde nesten ikkje at eg kunne få barn i en periode..

eg ble gravid i midten av okt 2007, før eg ble gravid så røykte eg, og hadde no aldri reagert på røyk eller røyklukt før. når eg fant ut at eg var gravid var eg rundt 5 uker på vei. fant dt ut 26 okt 07. eg husker at når eg var med venner og vi satt der og røykte så ble eg så dårlig, holdt på og begynne å spy når eg røykte og hatet lukten veldig. klarte bare ikkje å røyke, lite viste eg at eg var gravid. så eg drakk en god del og røykte masse de 5 første ukene :o men dt var jo før eg viste at eg var gravid. rart og tenke på at eg ikkje tok tegningen egentlig. burde skjønt dt, når vi drakk så spydde eg som en gris noe eg aldri pleier å gjøre.. og samme dagen eg tok test, så hadde eg røykt og eg ble så dårlig, men trodde dt var på grunn av at eg var sulten, men når eg spiste så ble eg bare dårligere og kastet opp. då tok eg en test som viste ett sterkt kryss med en gang.. å gitt om eg ble sjokkket, pluss veldig dårlig samvittighet siden eg hadde røykt og drukket.. men alt gikk no fint pluss dt var jo før eg viste eg var dt. så klarte og slutte og røyke på dagen:)) men min erfaring er at dt skjer når man minst venter dt, og vis man gir opp så skjer dt.. prøver og ikkje tenke på dt så mye, gjøre litt som sist.

kanskje eg blir fort gravid da?=)) men kan ikkje huske om eg hadde økt utflod de første ukene. dt er vel dt eneste eg ikkje klarer og huske. men dt kom seinere ihvertfall og hadde dt i hele svangerskapet..

vi får krysse alt vi kan krysse og håpe vi er gravide, eller at vi blir dt veldig kjapt:))))

Skrevet

He he løye at du ikkje merket det selv når du egentlig prøvde å bli gravid !! Du hadde jo mange symptomer der ja ... Blir spennende se ... Virket litt som nøkkelen er å gi litt opp og ikkje tenke på det... Eg prøve det men kan ikkje sei eg lykkes helt... Eg kjenner eg blir litt stresset om alle som blir gravide her inne og.. Blir så lei meg når det ikkje skjer oss.. Så det kan være eg kutte ut bim eller bare fylle me på denne tråden dersom mensen kommer ... Men eg får se

Skrevet

ja dt syns eg også.. sikkert fordi eg hadde gitt helt opp. dt var andre som skjønte dt før meg hehe.. så ja eg tror på at vis man gir opp eller slutter og tenke på dt så skjer dt. men dt er lettere sagt en gjort. eg klarer liksom ikkje og slutte å tenke på dt hehe.. prøver, men så kommer tankene igjen også surfer eg på nett og leser om symptomer osv hehe:P så ikkje så lett.

ja den gang hadde eg masse symptomer.. og no når eg ikkje har halvparten så har eg ikkje noen tro på at eg er gravid denne gang=( veldig dumt..

ja eg også, har lest om flere allerede som er blitt gravid.. dt er jo kjempe bra for de, absolutt. men håper dt skjer oss også snart. nesten hver gang eg kommer innpå her, så er dt en ny som sier de er gravid. eg vil også dt. no når eg tenker så mye på graviditet så føler eg at eg ser alle går rundt med mage alle er gravide osv. til og med igår når meg og typen var på kino og så due date, så var hun ene gravid og fødte. føler eg hører om folk som er gravide hele tiden..

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener.. Kan godt være at det bestandig er så mange gravide rundt meg, men jeg legger ekstra godt merke til de nå.. Er også litt rart at hu ene jeg studerte sammen med har blitt gravid.. Vi skulle lissom få oss jobb og så gå gravide sammen.. Hu er vel 8-9uker på vei og her sitter jeg å ikke får til el en gang.. Igår var vi hos ei lita tulle på 6uker.. Var så utrolig koselig å gå rundt å kose med henne, men må jo si at det gjør litt vondt også når man har et så sterkt ønske om å få en egen.. Føler på en måte at jeg skuffer samboeren..For jeg vet at han ønsker dette barnet like høyt som meg.. MØKKAKROPP!!!

Det er godt vi har hverandre her inne og klage og syte litt til.. Tror vi trenger det.. Selv om jeg håper dere begge er gravide denne pp.. Har du ikke begynt å spotte enda metti??

Skrevet

ja her og, legger ekstra godt merke til dt no.. off, ja skjønner hva du mener, utrolig kjipt=( ja har dt sånn selv, når eg er med folk som har små babyer, så blir eg ihvertfall babysyk. dt er koselig og kose med de små, men ja man kan bli litt trist og lei også for man vil jo så gjerne ha en selv også.

kjedelig at dt skal ta så lang tid før dt skal klaffe. hvorfor må dt være så vanskelig? ta så lang tid?=( off, syns ikkje dt er rettferdig dette her!

Skrevet

Joda eg fikk litt spotting i dag !! Men er ikke helt som jeg pleier å ha.. Så eg vet ikkje . Var helt Lyse rosa brunt. Kan være festeblødning og men har ikkje akkurat så store forhåpninger ... Blodårene på puppene e veldig tydelige nå .. Ser en blodåre som går gjennom brystvorta. He he der e ein liten sjanse for at det har klaffet. Men nå som spottingen har begynt så e vel sjansen liten

Skrevet

åå? men dt er jo fortsatt ett håp:) kan som du sier være festeblødning! eg og ser blodårene veldig tydelig, kan se de veldig godt, går fra halsen og ned mot brystet og gjennom brystet. hehe vanskelig og forklare. har du litt murringer av og til? dt har eg. men veldig svake, men har dt no litt. huff er redd mensen kommer:S håper ikkje dt..

Skrevet

hehe

Har litt murringer og små stikk innimellom .. Men det e så lite at eg ikkje tenke på det som et symptom...

Blodårene ja . begynne på halsen så går de over puppene og fortsette litt ned mot magen

Men som sakt venter egentlig bare på tanta eg.. Men klare ikkje skru hode helt av på håpet ...

Skrevet

hehe då har vi dt ganske så likt altså:P ja eg og har litt stikk å sånn, men ikkje mye. kommer bare av og til.. har veldig lite utflod, kommer bare pittelitt løpet av dagen, dt er så lite at ja.. men hadde jo masse av dt sist, men då var eg ikkje gravid. så kan jo være dt selv om man ikkje har så mye utflod. har jo hørt at ikkje alle får dt og likevel er gravid. så er enda håp;)

Skrevet

hehe drømte mye rart i natt og .. husket det ganske godt når eg våkna..

Blir en spennende uke selv om spottingen har begynt .. Men der e flere som har spottet og likevel vert gravid : )

Lykke til Lillemeg

Skrevet

hehe eg og;) drømmer masse rart hele tiden, gjorde dt sist eg gikk gravid også. drømte vær dag og husket alltid drømmene min:P no har eg også drømt mye, men har gjort dt en stund nå. i noen mnd. men har faktisk drømt to ganger tå at eg fikk en pos test. drømte inatt også at eg tok 2 tester som ble pos:P ja spennende blir dt:)

Skrevet

Var det ikke idag du hadde ikm Lillemeg*??? Har du testet?? Er så utrolig spennende å følge med på dere.. Høres jo ut som om det kan veien for dere begge denne pp.. Den veien som fører inn på 1.trimester..

Skrevet

heisann jenter

her ska dere få dagens oppdatering fra meg ...

KLarte ikkje holde meg så eg tok eg g test ... blendahvit ¨

Tok og en el test negativ men streken var ikkje helt negativ.. Det vil si at når eg måle etter el så er det såvidt en ser streken før den begynne bli positiv.. Men i dag var den mitt i mellom .... Alså begynnende pos ... Så her er det et lite håp ... TOk alt på ettermiddagen så nå ska eg teste i morgentidlig

Skrevet

Så spennende Metti... Håper det går rette veien med el-testen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...