Metti er håpefull Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #76 Skrevet 2. desember 2010 ja eg ska oppdatere men regner ikke med at han kan se om eg e gravid eller ikkje.. e nok for tidlig men går jo ann å håpe.. Kan jo høres ut som det er et stort håp for deg lillemeg .. Hvis du kjenner det igjen fra forrige svangerskap.. Har ingenting å sammenligne med eg. Eg ser og blodårene godt men det gjorde eg sist syklus og men nå ser eg de mer på sidene og... Håpe virkelig at gyn ihvertfall kan svare meg på om eg har hatt eggløsning eller ikkje. Men sko jo ikkje tro at eg fikk vondt i puppene uten eggløsning da for det kommer jo etterpå .... *håpe håpe *
LilleMeg* Skrevet 2. desember 2010 #77 Skrevet 2. desember 2010 hehe akkurat som meg du:P eg drømte sist fredag at eg fikk en positiv test hehe. syns liksom de er litt mer tydelig no, rundt foran og litt på sidene av puppene. men tør ikkje og håpe egentlig. er du litt øm på en måte under brystvortene? og har du hovne melkekjertler? syns mine er mer hoven.
Metti er håpefull Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #78 Skrevet 2. desember 2010 e vel mer som verk hos meg ... Men mer hovne enn ømme ja. Kjenne ikkje så mye når eg klemme på de. Men merke det ellers liksom. Eg klare ikkje kjenne om eg har hovne melkekjertler så tror ikkje det
Happy87 Skrevet 2. desember 2010 #80 Skrevet 2. desember 2010 Så spennende og følge med på symptomene deres jenter.. Hadde vært moro om dere var gravide begge to.. Her har jeg idag også fått veldig sterk el-test, men ikke positiv.. Kjenner at det stikker mer enn vanlig i eggstokkene så hadde vært veldig ålreit om jeg fikk el en av de nærmeste dagene.. Hvis jeg får positiv el-test imorgen så blir ikm på bursdagen min:) Men jeg tar ingenting for gitt.. Kan godt være at testen blir svak igjen imorgen.. Så jubler ikke før jeg ser en positiv test.. Så hyggelig at flere hiver seg på tråden "vår" Jeg føler jeg er her så ofte så er deilig og ha noen å prate med når jeg er her.. Jeg har ingen barn fra før så det der med å bli gravid etter fødsel kan jeg dessverre ingenting om.. Vet bare at sykluser kan tulle veldig noen ganger.. Jeg ville ventet på mensen og så begynne å teste etter el etter det.. Hvis du fortsatt ammer så kan det være grunnen til at mensen uteblir.. Men du kan også bli gravid uten å ha hatt mensen..Har du tatt en graviditetstest??
Happy87 Skrevet 2. desember 2010 #81 Skrevet 2. desember 2010 De siste spørsmålene på forrige innlegg var til prinsesse2010<3
LilleMeg* Skrevet 2. desember 2010 #82 Skrevet 2. desember 2010 ja sant:-) men eg tør ikkje å håpe egentlig. blir så skuffet om den er negativ. men eg håper jo seff på et positivt svar:) har så lyst å teste, men tror dt er for tidlig:P kanskje på bursdagen? åå? så spennende da:) då har du nok EL en av dagene må gi en lyd når du har fått en positiv EL test:) ja kjekt å bli kjent med flere! må innrømme eg titter innom her veldig ofte bare for å se om dere har skrevet noe hehe..
Metti er håpefull Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #83 Skrevet 2. desember 2010 Eg heie på deg eg Happy . Lillemeg meg og deg ska få positive test neste uke. *håpe håpe * Men eg har vel egentlig veldig lite symptomer på noe... Men ingen spotting te nå og det e kjempe bra... Har jo spottet nesten fra 5 dpo men er nå 6 eller 8 dpo så yey. Ser ikkje ut som det komme i kveld heller... Men så var det jo den EL da som eg e usikker på om eg har hatt. Men siden brystvortene har vert så vonde så regne eg me at den har det. ER jo progesteronet som skilles ut etter el som somregel er årsaken te det.
Happy87 Skrevet 2. desember 2010 #84 Skrevet 2. desember 2010 Så bra at du ikke spotter enda metti.. Det må jo nødt å være et godt tegn:) Tror nok du har hatt el, men at det tok litt tid før egget slapp.. Jeg fikk kjempevonde brystvorter etter sist el så hvis du har det så må du ha hatt el.. Nå skal det bli positive tester på oss alle sammen.. Man må jo bare ha positive tanker:) Har vært litt deppa i det siste, men fikk motet litt opp igjen med de to nestenpositive testene og mye mer aktivitet i eggstokkene. Når har du tenkt å teste Lillemeg?? Klarer du å vente helt til mandag?? Det må jo bli verdens beste bursdagsgave..
LilleMeg* Skrevet 2. desember 2010 #85 Skrevet 2. desember 2010 ja vi får satse på dt:)) eg har ikkje så mye symptomer eg heller.. bare dt eg allerede har nevnt.. bra du ikkje har spottet enda da:D du har nok helt sikkert hatt:) er så rart at eg aldri har merket noe etter EL.. hmm..
Metti er håpefull Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #86 Skrevet 3. desember 2010 hei hei Nå ska eg te gyn om noen timer... Kjenne eg grue meg litt ja. Off vil ikkje at han ska finne noe som kan gjøre det vanskelig for meg arrgg Satse på at han bare har positivt å sei ... ye ye
LilleMeg* Skrevet 3. desember 2010 #87 Skrevet 3. desember 2010 heisann;) så spennende, var innom her tidligere for å se om du hadde oppdatert hehe. er spent eg:) får krysse alt som kan krysses for ett positivt svar:)) lykke til!
Metti er håpefull Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #88 Skrevet 3. desember 2010 eg ska være der kl to .. Så er en stund te ennå. Men regner egentlig med å ikkje få svar på så veldig mye
Happy87 Skrevet 3. desember 2010 #90 Skrevet 3. desember 2010 Tenker på deg metti:) Håper på en positiv oppdatering etterpå
Metti er håpefull Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #91 Skrevet 3. desember 2010 Joda da har eg vert der og som eg sa så e eg ikkje noe klokere sånn sett.. Men livmor og eggstokkene så helt normale ut og det e jo kjekt.. Han sa og at eg kunne jo være gravid denne mnd men at det var for tidlig med test.. Ikkje vet eg ka han mente me det. Han sa ikkje noe om at han så noe. Men da så han nok ikkje mensen på vei heller ; ) Hadde eg ikkje blitt gravid innen mars april så ville han begynne utredning.. Det e jo ikkje så lenge te det så får håpe det klaffe før det..
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 3. desember 2010 #92 Skrevet 3. desember 2010 åååå håbe du e gravide nå!!!!!
Happy87 Skrevet 3. desember 2010 #93 Skrevet 3. desember 2010 Men da har du vertfall fått vært hos legen og fått sjekket at alt ser ut som om det er i orden vertfall.. Hadde vært moro om du var gravid allerede.. Rart at han ikke sa noe om han hadde sett noe eller ikke.. Er bra at du kan komme tilbake så raskt hvis det ikke skjer noe før mars, men selfølgelig krysser jeg fingrene for at neste gang du skal til legen er pga et svangerskap:)
LilleMeg* Skrevet 3. desember 2010 #94 Skrevet 3. desember 2010 så bra at alt gikk fint hos legen og at alt så bra ut:) dt var godt og høre! får håpe du er gravid og får en positiv test eventuelt neste uke! får krysse alt som kan krysses!
Metti er håpefull Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #95 Skrevet 3. desember 2010 Dere er søte jenter !!! U make my day ; ) Håper virkelig på positiv test.. Men dere dersom eg ikkje hadde hatt eggløsning hadde han ikkje sett ett egg da eller ?? Eg blør litt nå er det vanlig ? Tok ikkje celle prøve som eg vet en kan blø av... Testet etter el i dag happy ?? Puppene mine e liksom tilstede hele tiden. Myrrer i de
Metti er håpefull Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #96 Skrevet 3. desember 2010 Ser ikke innlegget fra deg fiffi
Happy87 Skrevet 3. desember 2010 #97 Skrevet 3. desember 2010 Joda jeg har testet etter el idag, men den var jo selfølgelig svakere igjen:( F... ALTSÅ, jeg blir så irritert.. Hadde så sinnsykt vondt i eggstokken på høyre side i hele går kveld.. liknet litt på el-smertene jeg hadde forrige pp, men ikke like intense.. Er så usikker på om jeg da ha hatt el i helga (om symptomer og tester kan variere fra pp til pp) eller om det bare var falsk alarm.. Æsj jeg er så utrolig deppa nå
LilleMeg* Skrevet 4. desember 2010 #98 Skrevet 4. desember 2010 Jo tror han ville sett dt, men kan ikkje si dt med sikkerhet! tror du har hatt EL eg:) dt er vanlig å blø litt etter en undersøkelse ja, husker eg måtte gjøre dt sist eg var gravid. då var eg 12 uker på vei og legen sa at dt var helt normalt og blø litt etter undersøkelse der nede. om man er gravid eller ikkje. så tror ikkje du skal bekymre deg;) blødde du mye? får håpe testen blir positiv:D har du noen andre tegn? eg har ikkje så mye, har dt med puppene, hadde litt murringer igår og vondt i ryggen som eg fikk i natt faktisk. men då tenker jo eg på mensen, tenk om eg får den da, at dt er derfor eg har litt murringer:O hadde dt litt igår, men ikkje noe idag. har hatt litt murringer denne uken men ikkje mye, egentlig veldig lite. hadde mye murringer nokken dager etter EL. også ble eg litt kvalm igår kveld. men tenker da på mensen eg=/ huff..
LilleMeg* Skrevet 4. desember 2010 #99 Skrevet 4. desember 2010 Happy 87 kjedelig at den ble svakere igjen=/ kjønner godt at du blir irritert.. ikkje noe kjekt dt der, huff! ikkje så godt å si egentlig. eg og hadde jo dt sånn som deg, veldig vondt i eggstokkene og murret hele tiden, då hadde eg EL. har faktisk ikkje merket dt så godt før som denne gangen. sikkert fordi eg følger ekstra god med nå hehe. men får håpe du får EL snart:))
Metti er håpefull Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #100 Skrevet 4. desember 2010 Heisann Joda symptomer ja !! Puppene stikker , klør og bittelitt ømme .. Kjenner område under navlen ganske godt . Det stikker , mensen lignende smerter. Tydelige blodårer på puppene .. Utenom det e d ikkje så mye symptomer ! Eg tror ikkje det har godt denne mnd heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå