LilleMeg* Skrevet 6. desember 2010 #126 Skrevet 6. desember 2010 jo er idag. for to uker siden idag hadde eg sterkest el test også. men siden eg er litt uregelmessig til tider så regner eg at eg går over tiden som vanlig. har ikkje testet. men har veldig lyst:P men er redd den blir neg, tror egentlig at den blir dt denne gang også=/ men kanskje eg manner meg opp litt og tester seinere:) har no tester og alt klart hehe..håper virkelig at den blir pos, selv om eg tror den blir neg..
LilleMeg* Skrevet 6. desember 2010 #127 Skrevet 6. desember 2010 spennende Metti:)) gleder meg til og høre kordan dt går videre:D
Happy87 Skrevet 6. desember 2010 #128 Skrevet 6. desember 2010 ÅÅÅÅÅÅ, jeg er så spent:) Er jo bra at du ikke har fått mensen enda da... Her har jeg en skikkelig dårlig kveld nå merker jeg.. Har egentlig gitt opp litt nå Gidder ikke teste etter el idag for det er vel mange uker til jeg får det ennå Har bare en igjen nå, men bestilte nye igår som forhåpentligvis kommer i løpet av uka.. Har brukt opp så mye penger nå på el-tester og g-tester.. Snart så blir det for seint i forhold til jobben og vikariatet mitt med tanke på permisjon:( Har lissom ikke lyst å legge prøvinga på hylla heller, hvis det tar over 100dager mellom hver el så vil jeg jo prøve når jeg endelig får el.. Trodde prøvinga skulle bli en hyggelig periode jeg, med spenning og kos.. Jo, jeg har fått et veldig flott forhold til samboer (har alltid hatt det, men har ikke kranglet en eneste gang siden vi begynte å prøve) men er jaggu meg mange triste dager med mye tårer også..
Metti er håpefull Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #129 Skrevet 6. desember 2010 Ja jeg har også hatt mange triste dager i denne prøvingen... Prøver manne meg opp til å ta fatt på en ny prøve periode nå når mensen kommer.... Alt eg vil e jo å bli gravid !!! Ka ska me gjøre me disse kroppene våre som ikkje vil samarbeide.... Denne prøvingen e et eneste stort tankekaos ... Tenke på det når eg e på jobb , på besøk hjemme og u name it !!!! Så eg tror eg må prøve å få vekk litt fokuset men eg klare det ikkje for ønske e så stort...
Metti er håpefull Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #130 Skrevet 6. desember 2010 Når jeg får mensen nå så skal du enten få eggløsning før eller samtidig som meg OK ... De e bare kroppen din nødt til å gjøre
Happy87 Skrevet 6. desember 2010 #131 Skrevet 6. desember 2010 Så koselig og høre at du kjefter på kroppen min..hehe, det trenger den:) Men jeg er helt med på den planen der altså.. Bortsett fra en ting: det heter ikke NÅR jeg får mensen, men HVIS jeg får mensen.. Du må ikke miste motet.. Jeg håper vertfall på el før nyttår, det må vel være et realistisk mål?
Metti er håpefull Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #132 Skrevet 6. desember 2010 Eg e desverre ganske sikker på at tanta komme.... Eneste så kan få meg te å tvile e at eg e veldig øm i puppene. Tror ikkje eg pleie være det. Utenom det så tyde ALT på at hu e på vei .... Men det får bare gå som det går.... Sko bare likt å vist o m hu komme onsdag eller fredag
Metti er håpefull Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #133 Skrevet 6. desember 2010 Natti ønsker oss alle lykke til i morgen Lillemeg pos g test Metti pos g eller el test Happy pos el test
LilleMeg* Skrevet 7. desember 2010 #134 Skrevet 7. desember 2010 Happy87 2pp hvordan går dt med deg? leste at du hadde en el test igjen, tatt den? isåfall hvordan gikk dt? off skjønner at du er frustrert og lei=( blir jo fort dyrt når man må kjøpe masse el tester hele tiden også. hva er dt med disse kroppene våres?=/ hvorfor skal de jobbe imot oss? dt er så irriterende. nei vi får kjefte litt kroppen våres hihi.. håper at vi alle blir gravid innen veldig kort tid:)) får bare prøve og tenke positiv selv om dt absolutt ikkje er noe lett i dt hele tatt.. for man blir jo veldig oppgitt når man eventuelt har prøvd en stund og vær gang så klaffet dt ikkje=( dt er utrolig kjipt og leit=(
LilleMeg* Skrevet 7. desember 2010 #135 Skrevet 7. desember 2010 Metti 4pp får håpe du har rett:) personlig tror eg at testen eg tar blir neg=/ har dt bare på følelsen.. tenker liksom, "koff skal dt ha klaffet denne gang? hva er sansynligheten for dt" osv=( eg tenker liksom sånn, siden dt ikkje gikk sist mnd så går dt sikkert ikkje denne heller. men vet jo at man ikkje skal tenke sånn.. for vær mnd er forskjellig. men likevel.. off så kjedelig! håper alle får pos tester:) skal du teste på nytt idag Metti?
Metti er håpefull Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #136 Skrevet 7. desember 2010 I dag var EL testen kjempe svak så da anser eg alt håp som ute..Så nå e eg bare trist , lei , fortvila, skuffa og syns dette e vanvittig urettferdig.. Koffer ska ikkje me få det te... Ønsker ikkje 5 pp velkommen men starter den strax Lykke til LIllemeg håper du går videre te 1 tri ...
LilleMeg* Skrevet 7. desember 2010 #137 Skrevet 7. desember 2010 så kjedelig da=( off blir sint på disse kroppene våres eg. koffer skal dt være så vanskelig.. skjønner at du skuffet og lei deg:( du kan prøve og teste på nytt om noen dager, noen produserer jo seint hcg.. eg lurer på om eg skal manne meg opp å teste idag. men vet vel egentlig at den bli neg. igår ble eg plutselig dårlig under sex, måtte bare bli ferdig fort, men gikk over etter en liten stund etterpå. har skjedd noen ganger at eg blir litt uggen under sex, har du opplevd dt før? kan ikkje huske eg har merket dt før. hm merkelig.
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 7. desember 2010 #138 Skrevet 7. desember 2010 Blander meg inn her litt jeg. om EL testen var supersvak, så er jo fortsatt muligheten der! Mange som ikke tester positivt før seinere, men har inntrykket av at 90 % av de som tester positivt tidlig, henger på forumet her, og de som tester seint positivt har ikke nett tror jeg... Uff Var ikke klar over at folk testet positivt så tidlig jeg, før jeg fant dette forumet!
Metti er håpefull Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #139 Skrevet 7. desember 2010 eg har merket det før ja .. Ble kvalm en gang mitt under sexen men det var sist pp tror eg... Tviler på at muligheten er der fortsatt... Selvfølgelig er alt mulig før tanta komme men eg har jo begynt å spotte og. Så det ser ut som tanta e på vei. Fordelen er at spottingen begynte mye senere denne mnd... Må nok bare forberede meg til utredning i mars / april..
Metti er håpefull Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #140 Skrevet 7. desember 2010 ser ikkje innelgget ditt lillemeg
LilleMeg* Skrevet 7. desember 2010 #142 Skrevet 7. desember 2010 men dt eg sa var at: eg ikkje har opplevd kvalme under sex før, syns dt er litt rart.. kjedelig når man får neg test=( husker eg tok jo 6 stk sist mnd=/ den første testen eg tok, ble først neg men løpet av natten forandret den seg til pos. og de 5 andre var neg. utrolig skuffende.. så skjønner at du er lei deg, men som du sier, at siden spottingen begynte seint så kan dt jo fortsatt være håp enda. men hvordan er dt med den spottingen? eg har aldri hatt dt før..
Metti er håpefull Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #143 Skrevet 7. desember 2010 ja den spottingen ska du være gla du slippe ... Ikkje bra for sexlivet heller Eg begynne hvertfall me helt lysebrun utflod så blir det mørkere mot mensen.. Eg skønne ikkje puppene mine alså .. De e ganske ømme men det har de aldri vert før.. Har hatt øme brystvorter rett etter el men ikkje sånn som nå .. Irriterende at det komme nye pms til for hver mnd .. Lure meg jo trill rundt hver eneste gang.... leiii det der tullet. Vil ha spire NÅÅÅ
LilleMeg* Skrevet 7. desember 2010 #144 Skrevet 7. desember 2010 okei. ja nei dt pleier eg aldri og få.. ja vi har dt akkurat på samme måte når dt kommer til puppene.. eg som aldri pleier å merke noe i de. ømheten som kommer og går, brystknoppene knopper seg jo av ingenting. og noen ganger svir dt litt når eg tar på de. veldig merkelig. vi får kjefte litt på kroppene våres.. også har eg jo nesten ikkje noe utflod heller, de gangene eg får litt så er dt litt hvitt og tykt men lite, og andre ganger så er dt så tynt flytene at dt ser ut som eg har tisset på meg, dt har eg fått litt idag, og har eg opplevd når mensen nærmer seg=/ lyst å teste idag, tror du eg kan teste idag?
Metti er håpefull Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #145 Skrevet 7. desember 2010 den tyntflytende urfloden er ikkje søden som kommer ut igjen da ... Det ser sånn ut på meg hvertfall Ja eg e skikkelig forbanna på kroppen min....... Du kan nok teste i dag hvis du forventa mensen i går og i dag
LilleMeg* Skrevet 7. desember 2010 #146 Skrevet 7. desember 2010 jo dt kan jo være.. har døds lyst å teste, men egentlig så vet eg ka svart blir.. men får vel gjøre dt idag da. har jo testene så. men kvir meg litt også. vil liksom ikkje vite svaret enda, for man blir så skuffet=(
LilleMeg* Skrevet 7. desember 2010 #147 Skrevet 7. desember 2010 tok nettopp en test, den var negativ=/ men var jo dt eg egentlig viste at den kom til og bli.. TYPISK!! kan jo prøve og teste igjen om noen dager så klart. men tror ikkje dt har noe og si...
Happy87 Skrevet 7. desember 2010 #148 Skrevet 7. desember 2010 Det var ikke slike resultater vi skulle ha idag jenter.. Jeg fikk også en kjempesvak el-test idag:( Så nå er jeg tom for el-tester og fortsatt uten el:( Det var tydeligvis ikke dagen vår idag.. Huff, begynner å bli ganske nervøs for at jeg kan ha pco nå.. Nei, er jeg ikke gravid når 2011 kommer så bestiller jeg time hos privat gyn. så jeg får testet kroppen.. Man sier at det kan ta et halvt års tid for kroppen å stabilisere seg og så lang tid har det snart gått.. Har heldigvis noe annet å glede meg over nå framover..
LilleMeg* Skrevet 7. desember 2010 #149 Skrevet 7. desember 2010 nei=( huff, får håpe på bedre lykke neste gang.. kan iallefall si at eg ble veldig skuffet ja.. men men, ikkje noe å gjøre med dt desverre.. vetdu eg har også lurt på dt samme, tenker "tenk vis eg har pco" er litt redd for gå til legen også, redd eg får dt svaret eg ikkje vil høre.. tenk om eg har dt.. off, blir deppa bare av tanken.. nei eg får prøve og tenke og fokusere på andre ting fremmeover, men skal iallefall teste etter el:) også litt for å vite om eg faktisk får el å sånn.. tenker eg skal prøve og lure kroppen.. hehe! neste gang skal dt klaffe:))) for oss alle:D
Metti er håpefull Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #150 Skrevet 7. desember 2010 Kjedelig hvis det ikkje skulle funke for noen av oss da !!! ARG var ikkje sånn det sko være .. I kveld har eg hatt skikkelig stikkinger i underlivet. Hadde så travel vakt på jobb at eg merket det ikkje før eg satte meg ned. Ellers så spottes det fremdeles og vonde pupper og litt mens murringer. Ka som gjør at dere tror at de e pco da ? utenom EL da Happy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå