Happy87 Skrevet 28. november 2010 #51 Skrevet 28. november 2010 Huff:( HVORFOR skjer dette meg?? Hvorfor kan jeg ikke få el som normalt sånn som så mange andre?? Idag var streken selfølgelig svakere igjen.. Og jeg som håpet jeg skulle få el nå i helga.. Jeg blir så sint, frustrert og dritlei av alt det her.. Det er greit nok at jeg ikke har blitt gravid enda, men jeg skulle strengt talt ha hatt en del flere pp enn den ene jeg har hatt til nå.. Hvorfor skjer dette meg?? Beklager dette syteinnlegget, men måtte bare få ut litt frustrasjon.. Jeg får bare fortsette testingen og håpe at uke 48 blir min el uke.. xxxxxxxx Masse lykke til til deg også.. Måtte vi begge bære på en liten spire til jul:)
Metti er håpefull Skrevet 28. november 2010 Forfatter #52 Skrevet 28. november 2010 Helt greit å syte !!! Har hatt mine dager eg og for å sei det sånn !!! Håper virkelig det ordne seg for deg snart.. Unne ingen den situasjonen du e i nå ! Neste uke blir din uke !!! Krysser alt eg har for det ; )
Happy87 Skrevet 28. november 2010 #53 Skrevet 28. november 2010 Jeg setter så pris på deg og alle de hyggelige damene her inne.. Uten dere hadde jeg vel flydd på veggen.. Det skal jo sies at jeg har en meget støttende og skjønn samboer, men stakkars han hvis han må høre på klaginga mi hele tida.. Og her inne får man pratet med folk i samme situasjon.. Nei, det blir nok barn på oss alle når tida er inne.. Synes bare det ikke burde være så lenge til.. Det må være tida vår NÅ.. DENNE PP ER VÅR PP, FERDIG SNAKKET!!!
Metti er håpefull Skrevet 28. november 2010 Forfatter #54 Skrevet 28. november 2010 ja dette er vår pp ..... Sånn like me. Eg hadde nok snakket hull i hode på mannen hadde eg ikkje hatt denne siden. Så det hjelper det. Blitt litt avhengig av bim eg. Er inne flere ganger om dagen. Er har bitt spådd av zassy at eg ska bli gravid innen april.. Så håpe håpe. Hu sa og at hu følte noe for denne perioden. Så da satse me på at hu hadde rett da .. hihi
Metti er håpefull Skrevet 29. november 2010 Forfatter #55 Skrevet 29. november 2010 jaja da var eg 3-5 dpo og har vondt i brystvortene og ørlite stikkinger i underlivet... Håpe håpe at dette e min pp.. Utenom det så ska eg har forening i kveld !! burde jo ha gledet meg masse. Men det komme ei vennine som bare eg vet e gravid og det e vanvittig sårt for meg at hu e gravide så klare ikkje helt la være å tenke på det og glede meg på hennes vegne..
Happy87 Skrevet 29. november 2010 #56 Skrevet 29. november 2010 Jeg skjønner at det kan bli tøft..Jeg også sliter litt med å glede meg like mye over andres graviditet.. Føler rett og slett at det er litt urettferdig.. Hvorfor skal noen klare det så lett som bare det mens jeg må gå å slite som jeg gjør??
Metti er håpefull Skrevet 29. november 2010 Forfatter #57 Skrevet 29. november 2010 Det gikk heldigvis veldig greit i kveld.. Klarte å la være å tenke på det litt hvertfall så eg koste meg eg .. Koss går det med deg og testingen da
Metti er håpefull Skrevet 29. november 2010 Forfatter #58 Skrevet 29. november 2010 og ja eg føle det e kjempe urettferdig.. Forstår ikkje koffer me ikkje ska få det te å klaffe.. Virkers så lett for alle UTENOM MEG
Happy87 Skrevet 30. november 2010 #59 Skrevet 30. november 2010 Og UTENOM MEG.. Æsj altså.. Imorra blir det innkjøp av bidronninggele.. Nå gidder jeg ikke vente på at kroppen skal ordne opp selv. Det skader jo ikke å prøve iallefall, kanskje det kan hjelpe noe.. Har du noe erfaring eller kunnskap om det??
Metti er håpefull Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #60 Skrevet 1. desember 2010 ja livet er urettferdig har eg funnet ut ..... Vil så gjerne men får det ikke til. Nå e det bare to dager te eg ska te gyn... Håpe eg får noen svar da !! Bidronninggele ska det sette igang eggløsningen.. Hmm kanskje eg og ska prøve det da
LilleMeg* Skrevet 1. desember 2010 #61 Skrevet 1. desember 2010 då er vi tre som føler dt likt.. har dt på samme måte=/ føler dt går så lett for alle andre.. hører stadig om folk som blir gravide osv.. eg og vil! håper dt klaffer for oss alle snart:)
Happy87 Skrevet 1. desember 2010 #62 Skrevet 1. desember 2010 Hei på deg LilleMeg* velkommen til tråden vår:) Er det første du prøver på?? Hvilke pp er du i? Og har du stabile sykluser?? Hyggelig og vite litt om hverandre:) Så kan vi være frustrerte sammen..
LilleMeg* Skrevet 1. desember 2010 #63 Skrevet 1. desember 2010 Hei, takk for dt:) har en sønn på litt over 2 år! husker dt tok en stund før dt klaffet da. meg og typen har lyst på ett barn sammen også, da han ikkje er far til sønnen min. dette er vår andre pp, har alltid vært litt ustabil, før min første graviditet kunne dt variere veldig, noen ganger var eg noen uker over tiden, andre ganger noen dager, noen ganger var eg faktisk over en mnd over tiden. og andre ganger kunne eg være presis. helt merkelig! må også legge til at før eg ble gravid hadde eg alltid mensvondt, litt ømme pupper men ikkje alltid, hadde alltid murringer en uke før mens og kraftige smerter de 2 første dagene eg hadde mensen. men etter eg ble gravid så forandret dt seg veldig, tok 4 mnd etter fødselen før eg fikk mensen tilbake. så dt første året etter graviditeten så hadde eg veldig rare sykluser, kunne gå flere mnd mellom mens, også hadde eg null tegn på at eg fikk mensen, bare plutselig fikk eg den. snakket med legen om dt og han sa dt var veldig normalt, men vis ikkje dt satbiliserte seg innen 1 år etter fødselen så måtte eg få meg en sjekk. men heldigvis så ble eg mere presis:) men er noen ganger eg kan gå noen uker over tiden, men legen sa at dt ikkje gjorde noe, han sa dt var veldig normalt.. i sommer føler eg at eg har vært mer presis en før, faktisk fått den på dagen:D sist mnd gikk eg 4 uker over tiden, trodde da eg var gravid, hadde mange tegn på dt:P men fikk noen negative tester, så var jo ikkje dt. no fikk eg en del murringer noen dager etter EL pluss ømme brystvorter. har litt murringer i korsryggen av og til, og har vært litt uggen noen ganger, men ikkje mye.. fryser lett. idag sa typen "har puppene blitt større" vet ikkje helt om han bare køddet eller ka også kjente både meg og han på de, og då kjente vi at melkekjertelen var litt hovne, på begge puppene.. også knopper de seg veldig lett. og er har vanligvis flate brystvorter og knopper seg vanligvis ikkje så lett. men no gjør de dt, trenger ikkje å ta på de en gang. eg merker vanligvis ikkje noe før EL etter EL eller før mensen.. kan merke murringer og ondt i eggstokkene under EL, men kun da.. spennende. har foresten merket en vannvittig kløe spes på rygg og mage:S lurer på ka dt kan være? hmm. kjekt å ha andre å snakke med:)
Metti er håpefull Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #64 Skrevet 1. desember 2010 hahahah løye du har alle symptomene som meg !! eg klør noe vanvittig spesielt på ryggen .. Ømme brystvorter men som sakt blir det mindre og mindre.. Men kjenner de puppene nesten hele dagene. Men eg har hatt disse symptomene før så ingen håp her enda. Har så lyst på utfold da dette virker som et bankers tegn. hehe når har man lyst på det lissom e støl i magen og stikker litt forresten.. men men kan ikkje gjøre annet en å vente å se .. har veldig lyst på en skikkelig julegave : )))))) HAPPY nå e det på tide at kroppen din lystre .... Eg ska sende gode tanker te deg og din eggstokk : )
LilleMeg* Skrevet 1. desember 2010 #65 Skrevet 1. desember 2010 hehehe:P eg klør så eg blir gal, dt er så ille at eg vekker samboeren min. ligger og klør i evigheter, blir helt sinnsyk av den kløen. lurer på ka dt kommer av? har aldri hørt at dt er ett symptom på graviditet. eller har dere hørt dt? har litt stikk i magen eg også, men ikkje så mye. vis eg er helt i ro så kan eg merke at dt plutselig stikker litt også går dt veldig fort over. og har litt utflod men ikkje mye. nesten så eg kunne ønske eg hadde mer, blir liksom litt mer "trygg" på at eg kanskje kan være gravid da. føler alle har mye utflod eg, eg hadde en del i helgen da.. men føler dt har blitt midre. kommer bare litt innimellom. sist mnd hadde jo eg masse, då hadde eg faktisk utflod i 5 uker i strekk:O og no har eg ikkje så masse. merkelig! ja då er vi to=) har faktisk bursdag neste mandag, tenk å få vite om man er gravud da. helledussen eg hadde blitt så glad. eller i julegave:)))) men tør liksom ikkje å håpe så mye heller.
Happy87 Skrevet 1. desember 2010 #66 Skrevet 1. desember 2010 Idag fikk jeg den sterkeste streken til nå i denne syklusen på el-testen, men tør som sagt ikke juble før streken er klar sterkere.. Idag var de like sterke så håper jo jeg kan få en positiv test imorgen.. Krysser fingrene for detxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.. Har bursdag i desember jeg også Hvis jeg får el en av de nærmeste dagene så får jeg ikm rundt bursdagen min:) Det eneste "kjipe" er at da er jeg på ferie til varmere strøk og vet ikke om jeg har lyst å teste der.. Jaja, nå er spiren så hjertelig velkommen at jeg blåser i om det ikke blir alkohol eller røyk på ferie.. Hadde jo håpet jeg var litt på vei når vi reiste så om jeg finner det ut der så blir det jo bare ekstra koselig ferie:)
LilleMeg* Skrevet 1. desember 2010 #67 Skrevet 1. desember 2010 får krysse fingrene:))) korti i des har du bursdag da? må jo være verdens beste nyhet og få vite at man er gravid på bursdagen sin da:) eller i dt hele tatt no i juletider, blir julen litt ekstra koselig:) hehe.. ja dt kan eg tenke meg at dt blir:) *håpe håpe*
Happy87 Skrevet 1. desember 2010 #68 Skrevet 1. desember 2010 Har bursdag 18.des:) Uansett om det er rundt jul, bursdag eller nyttår så tar jeg gledelig imot en god nyhet:) Forresten så mener jeg å ha hørt at kløe kan være et symptom.. Så lykke til til deg!! Var det slik at du hadde ikm til mandag?
LilleMeg* Skrevet 1. desember 2010 #69 Skrevet 1. desember 2010 okei:) ja alltid koselig dt! spes om man finner ut av at man er gravid:D åå, håper dt. dt klør skikkelig masse, men bare på ryggen og magen ingen andre steder.. takk for dt:) jo dt stemmer dt..! off håper virkelig at den ikkje kommer, men har liksom den følelsen at den vil komme til å komme..
Metti er håpefull Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #70 Skrevet 1. desember 2010 hehe e helst på rygg og mage eg og klør... Du e heldig som ska te syden Happy.. Det tror eg me alle trenger nå. KOble av litt fra alt. Nå skal tanta holde seg vekke.. Skal ikke se noe te den før om ni mnd. Har ikkje begynt å spotte enda ... Sjele glad for kver dag uten
LilleMeg* Skrevet 2. desember 2010 #71 Skrevet 2. desember 2010 hehe vittig.. vi har dt ganske så likt på mange måter ja:P forferdelig irriterende med den der kløen.. men får håpe dt er ett tegn. men har liksom den følelsen at tanta kommer snart liksom. dt er bare så typisk. men men.. merket akkurat no, sitter i sofaen og strekker meg bakover også kjente eg dt stakk ned i magen. stikk på høye siden. men dt kan jo være andre ting også. vet eg har hatt litt stikk i sidene før både under mens, EL og faktisk når eg ikkje har mens eller EL.. så vet at dt også kan være så mye. men *håpe håpe* off ja, syden hadde vært døds deilig altså.. syns viteren kom så brått på denne gangen.. er skikkelig kaldt brrrr..
Mia2010<3 Skrevet 2. desember 2010 #72 Skrevet 2. desember 2010 Hei der! Jeg er daglig innom denne tråden deres, bare for å lese, synes det er spennende, og jeg ønsker dere alle masse lykke til! Måtte spira sitte til jul! Beklager om jeg forstyrrer dere i denne tråden, men håper jeg kan spørre om et spm.. Jeg har ei lita prinsesse på 6 mnd. Vi ønsker tette barn, og håper jeg kan bli gravid rundt juletider:) Men jeg har enda ikke fått tilbake mensen, er det umulig for meg å bli gravid da? I går kjente jeg litt ømhet nede i høyre side..kjentes på en måte ut som en klump innvendig som irriterte litt.. Vi slet med å bli gravid med jenta vår, så håper at vi ikke vil slite like mye denne gangen:) Har dere noen tips?
Metti er håpefull Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #73 Skrevet 2. desember 2010 heisann Prinsesse 2010 Så hyggelig at du følger med på tråden vår... Trodde bare det var meg og happy som var her.. Men så kommer flere innom : ) Det er vanskelig svare på spørsmålet ditt men jeg vil jo anta at du ikkje har eggløsning siden mensen ikke kommer ... Men som Happy her så kan du plutselig ha el så kommer mensen. Men det vet du jo ikkje før mensen kommer. Du kan eventuelt teste med el tester.. Jeg har verk i puppene.. Våknet i morges av at eg hadde verk i den ene fordi eg lå på magen. Merkelig kan ikke huske eg har hatt det før. Men det kjennes ikkje ut som de e ømme men bare verker litt uavhengig om eg tar på de... Nå e det bare ein dag igjen te gyn..... gruglede meg Har fri i dag så her nytes dagen
LilleMeg* Skrevet 2. desember 2010 #74 Skrevet 2. desember 2010 eg har fortsatt litt ømme pupper, er liksom litt øm rundt brystvortene på en måte under brystvorten, også føler eg at man ser blodårene en del tydeligere en ellers, men kan jo være innbilning:P men de ser på en måte ut sånn som eg hadde dt sist gang eg var gravid. ikkje godt å si hva dt kommer av.. kan tenke meg du gleder deg og gruer deg litt. spennende, eg er skikkelig spent eg:) må oppdatere med en gang du har vært der! lykke til:)
Metti er håpefull Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #75 Skrevet 2. desember 2010 forresten så drømte eg om positiv test i natt ... Kjempe skuffende og våkne og bli oppmerksom på at det ikkje stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå