Gå til innhold

Happy 87

Anbefalte innlegg

Skrevet

da fikk eg smiley på el testen så da e me i gang : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til med prøvingen idag:) Håper dette er den gangen det klaffer for deg:) Jeg er "bare" på dag 23 idag så stresser ikke helt enda.. Håper bare jeg slipper syklus på over 100 dager sånn som sist.. Men det må vel bli litt kortere nå..El-testene mine er vertfall mer stabile nå så jeg tar det som et godt tegn.. Det jobbes fortsatt veldig ned i eggstokkene så skjer vel noe en gang snart håper jeg.. Masse lykke til med denne pp, jeg krysser fingrene masse for deg:)

Skrevet

Takker for det !! Håper virkelig dette er vår mnd .... Nå ska det klaffe og feste seg en spire !!!!

Skrevet

enda mer pos i dag så da blir det EL dagen ......

Skrevet

Så bra da:) Blir sengekos ikveld da??:) Her var det sterkere strek idag, men ikke positiv.. Vet ikke om det er et tegn på at noe nærmer seg, men her tolker jeg ingenting før den lyser positiv mot meg.. Men føler kroppen er så rar om dagen. Puppene er rare, ikke ømme, men kjenner de godt og stikker litt innimellom.. PLIIIIS la meg få el snart... Når blir ikm dagen din da??

Skrevet

joda blir kos i kveld ja !! Ikm bli 8 des . Men eg e ganske pessimistisk for tiden.. Føle liksom ikkje at det ska klaffe

Eg sluttet med p-piller i juli.. Har hatt stabil mens hver mnd men har hatt ganske mye smerter og ubehag..

Mye stikkinger i underlivet. Kribling i puppene og mer tydelige blodårer. Eg snakka me gyn om det og hu mente at det var pga at kroppen kom tilbake til seg selv. Kan være noe av det samme du oppleve.

Håpe virkelig for din del atd en blir sterkere og sterkere nå da

Skrevet

Jeg sluttet på pilla i juli jeg også, men kan absolutt ikke kalle det jeg har hatt for stabil syklus.. Jeg har hatt EN, bare EN el siden juli.. MØKKAKROPP!!! kjente mye rart forrige pp og tolket det som at kroppen jobbet med å stabilisere seg.. Var akkurat som du sier, stikkinger i underlivet, mer tydelige blodårer, men kan ikke huske at puppene var sånn som de er nå.. Jaja, kan jo ikke gjøre noe annet enn å vente.. Er blitt ekspert på det nå:( Skulle ønske det fantes en vidunderkur som gjorde at man fikk normal syklus..

Skrevet

ja det sko vert en vidunderkur for å bli gravide.. Håper dere ikke mister motet i denne prøvingen da . Har du snakket me lege eller gyn ? Kan være de kan hjelpe å sette det i gang ..

En av de første EL mine hadde eg sinnsykt vondt i brystvortene men det skjedde bare den ene gangen.

Håpe virkelig det e EL din som e på vei .. Hadde vert kjekt følge hverandre. Pluss at det må være godt å få den i rute.

Skrevet

Var hos legen for en stund siden og fikk bare beskjed om å vente:( Skulle komme tilbake til sommeren igjen hvis ting ikke hadde stabilisert seg.. Men det er jo så lenge til...

Den en el jeg vet jeg har hatt skjedde det ingenting første dagen med positiv el-test, men dagen etter hadde jeg sinnsyke el-smerter og veldig vonde brystvorter den dagen og en uke etterpå.. Er så usikker på om jeg kan forvente dette denne el også eller om el-symptomer kan forandre seg..

Vi får holde hverandre oppdatert på hva som skjer.

Veldig koselig denne tråden:)

Skrevet

noen ganger har eg bare lyst å filleriste legene.. Hjelp meg nå lissom !! koffer ska alt ta så lang tid. Får jo ikkje hjelp før det har gått et år.

eg har hatt forskjellige el smerter hver mnd så eg kan nok ikkje hjelpe deg der. Denne gangen hadde eg nok ikkje merket det uten å teste.

Håpe virkelig det ordne seg for deg alså.

I kveld hadde eg super sterk el test så nå komme det te å slippe i løpet av natten så nå ska me legge oss å lage baby ...........

natti natt

Skrevet

forresten veldig enig me deg at det e koselig å holde tråden

Skrevet

hvordan er testen idag da?? Svakere igjen nå? Håper svømmerne gjør jobben sin slik at du om to uker kan se to streker på en graviditetstest.. Denne pp skal det ikke være noe spotting og ikke noe tr.. Vi skal ha hver vår baby i julegave.. Må bare få el først.. Send litt mer el-støv da;)

Skrevet

heisann Happy

Vet du at i dag var el testen nesten like sterk så eg har den ennå men var litt svakere så regne me at den e på vei ned . Vi hadde oss derfor en liten ettermiddags kos så nå håper eg virkelig at svømmerene gjør jobben ...

Som du sier så e alt som ikkje har med graviditet å gjøre bannlyst.

Sender masse el støv virker som jeg har plenty : )

Fremdeles svake tester hos deg elle ?

Skrevet

I forhold til hvordan den var når den var positiv forrige pp så er den svak, men går litt opp og ned i styrke..Har vært ca like sterk som teststreken 3ganger den siste uken, men tolker ikke det som positiv test.. Enten så har jeg mye av det stoffet som slår ut på el-testene (har aldri hatt en test hvor teststreken ikke synes godt) eller så har ikke kroppen klart å stabilisere seg enda.. Som sagt så fikk jeg slike resultater 5uker i strekk forrige pp (at strekene var nesten like sterke) før styrken på teststreken ble veldig svak og plutselig gikk opp og ble sterkere enn kontrollstreken (positiv) Er så usikker på hva jeg kan forvente denne pp.. Strekene er mye sterkere nå den siste uka enn da jeg begynte å teste, men vil ikke tolke noe som positivt før streken er sterkere enn kontrollstreken..

Og siden jeg bare har testet etter en el tidligere så vet jeg ikke om det kan være noe annerledes nå.. Men er ganske sikker på at jeg ikke har hatt el enda..

Får håpe innsatsen deres gjør susen og at det er egg som er befruktet og er på full fart for å feste seg til livmoren nå:) Så får du svar om ca 2uker:) Jeg får nok bare fortsette å teste etter el, ser ut som om dette også blir en laaaaaang syklus:( Håpet lissom alt var i orden etter den ekstremt lange forrige syklusen, men så feil kan man ta:(

Skrevet

eg hadde stigende el tester i ei uke før den ble helt positiv ... Blir spennende se om den er neg i kveld. Hvis ikkje begynne eg å lure !!

Min strek er til å begynne med veldig svak og blir gradvis sterkere. Tror det er det som er vanlig. Men ka vet eg.

Glede meg te komme te gyn 3 des .. Kanksje han kan finne ut noe om spottingen min eller at eg har en spire ; )

Eg teste somregel morgen og kveld. Testen er jo da mye sterkere om kvelden.... Men det er jo ogsp da LH er mest konsentrert ..

Ikkje mist motet Happy. Du hadde EL sist periode og da er hvertfall det i orden... Mye som kan fikses så lenge en klarer produsere en eggløsning

Skrevet

Måtte ta en test til ikveld for den jeg tok tidligere idag ble litt rar.. Nå var den jo myyye svakere, nesten så jeg ikke så den.. Så jeg opplever det motsatte av deg.. Sterkere når jeg tester rett etter jobb og svakere hvis jeg tester senere på kvelden.. Iallefall idag..

Tror nok det er meningen at man skal kunne se en stigning før el, men jeg har også hørt at hvis kroppen jobber med å stabilisere seg etter p-pilleslutt så kan man få slike rare resultater som meg.. Det er nok vanligvis sånn som du opplever det:)

Jaja, jeg har ikke mistet motet enda.. Her jobbes det på spreng ned i eggstokkene og puppene stikker og er rare.. Så det skjer nok noe.. Når det skjer vet jeg ikke, men jeg tror nok det kommer et egg når det er klart..

Si fra om den har blitt svakere igjen snart da:)

Skrevet

heisann

I dag viste ikkje cb smilefjes lenger men eg tok på morgenurin.. så må nok teste ikveld igjen bare for å se .. Men den var ikkje veldig svak men svak nok til at den ikkje ble tolket som positiv. Skjønner svært lite av denne eggløsningen men men den skal hvertfall ha vært nå ..

Vi hadde oss til to ganger i går ! håper ikkje det ødela noen sjanser for meg men eg tenke det at det kan jo ikkje skade for de nye svømmerene erstatte vel ikkje de gamle som fremdeles ligger der.

Har kjent lite smerter denne ganger.. bare avogtil litt smerter i underlivet men har ikkje vert til en spesiell side..

Jaja da var eg hvertfall 1 dpo

blir spennende å se men kjenne troen e laber

Skrevet

Idag fikk jeg den sterkeste testen til nå denne syklusen..Håper virkelig at den blir positiv en av de nærmeste dagene.. Men har lært fra tidligere at her skal ingenting tolkes som at det nærmer seg.. Her tror jeg ikke på noe annet enn når den viser positiv.. Svarte deg på den andre tråden du lagde, så rart med de testene dine da.. Hmmm??

Skrevet

heisann

håpe det blir el for din del da ... Eg tror eg har lagt gullegget denne mnd men så lang tid med positve tester. Men eg hadde bare en dag der den var tydeligere en test streken. Mens den de andre dagene var nesten like sterk.

Som eg skreiv på den andre tråden så var den jo neg på morgenen dag 4 så da var den jo på vei neg. Bare at det gikk veldig sent.

Det river og røsker til nedentil noe som det pleie etter el så eg tar bare sjansen på at eg har hatt det. Ørke ikkje bekymre meg hele dagene. Heller ta det som det komme. Men det e jo drit vanskelig men eg prøve hvertfall. Utenom det så hadde eg vondt i puppene i dag og det pleie eg ikkje heller ha på den måten så eg hadde i dag..

DErfor tror eg som sakt tidligere at det e gullegget som e lagt nå : )

Skrevet

hei eg fikk ikkje inn det siste innlegget ditt

Skrevet

Nei jeg sliter litt med at denne siden henger seg opp:(

Får virkelig håpe at det var gullegget nå... Siden det slet så med å løsne så må det være veldig spesielt:) så da er du 1-2dpo idag da? Hvor lang ble syklusen denne gangen?

Jeg også merket veldig på puppene forrige gang jeg hadde el.. Fikk kjempevonde brystvorter som avtok mot mensen, men merket det veldig godt fram til mensen..

Idag fikk jeg den sterkeste streken fram til nå denne pp (men ikke positiv) Hadde vært ålreit om det var et tegn på at el kommer etterhvert, men her i gården stoler jeg ikke på noen ting før testen er knallpositiv. Så da er det jo å vente litt til da:/ Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for at denne gangen sitter den:)

Skrevet

Syklusen blir rundt 30 dager tror eg .... Men det er jo visst egget løsnet da. Men jeg skal te gyn 3 des så da får eg kanskje svar på det : ) Eller at han sier at det har festet seg noe.. Eg har smerter i underlivet så et eller annet skjer. Men det er på begge sider så kanskje jeg har to egg hihi .

Blir spennende å se i morgen da om testen blir sterkere. Hadde jo vært kjekt for da ligger vi nokså likt.

Skrevet

Hvis el-testen blir positiv en av de nærmeste dagene så blir jeg meget lykkelig:) Motet har sunket litt nå så begynner å bli redd for at jeg ikke får ikm i år:(

Tenk om det er to egg da..hehe.. Hos meg stikker det mest på høyre side, men av og til på venstre side.. Så håper de sloss om å komme først nå og at de kjapper seg litt..

Får håpe el-testen blir svakere imorra da slik at du vet med sikkerhet at egget har løsnet.. 30dagers syklus høres jo helt fantastisk ut da *drømmer* jeg har rukket og komme helt på dag 27 allerede, men hvis det skal gå 90 dager til el igjen så har jeg mange dager foran meg:( NEI, kan ikke tenke negativt.. Heldigvis går dagene raskere nå enn forrige pp.. Nå har jeg fått fastslått at jeg kan få el så da er jeg mer avslappet..

Skrevet

Eg så det nå men ikkje i går .... EL testen var mye svakere i går morges så satser på at det er ferdig... Så nå får eg bare vente. Men vi fortsetter å ha sex hver kveld i tilfelle den er forsinket.. Blir spennende hos gyn på fredag.. Håper han bare ha positive ting å komme med pluss noe som hjelper mot spottingen !! Kanskje han klarer å se om det er en spire der. Nei det er sikkert fortidlig.

Spennende høre om el testen din ble positiv i dag da !! 90 dager er altfor lang syklus.. Har du det engang til så hadde eg gått te legen å fått noe til å sette igang eggløsningen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...