Gå til innhold

Happy 87

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Koss går det me deg? Kor langt har du kommet i syklusen. Begynt å teste etter el !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg. Så hyggelig at du spør:)

Bortsett fra at jeg er dritlei av å vente så går det egentlig ganske bra.. Siden jeg fikk tr 1.nov så er jeg da på dag 9 idag.. Venter fortsatt på el-testene mine som jeg trodde skulle komme igår så begynner å stresse litt.. Vet at det sikkert er for tidlig for el fortsatt, men kunne tenkt meg å teste litt føre for å se om jeg får like rare resultater som forrige pp.. Siden kroppen jobbet så med å stabilisere seg etter p-pilleslutt så fikk jeg nesten positive el-tester 5uker i strekk.. Håper el-testen nå er svakere slik at el kanskje kommer nå i nærmeste framtid.. At kroppen er stabilisert og jeg kun får oppgang på el-testene når det nærmer seg el. Føler lissom at kroppen er igang og jobber med et egg allerede, men kan jo være innbilning også:\ ..Håper bare virkelig testene kommer imorgen..

Hvordan går det med deg?? Så at du hadde testet negativt? Så synd da, håper virkelig gyn kan få gjort noe med den spottinga..Kan jo ikke være noe moro det..

Skrevet

Utenom at eg e veldig lei meg for at det ikke gikk denne mnd så går det bra !!

Har ikkje fått mensen enda så er jo enda en liten sjanse men den e så liten at det e bedre å bare forberede seg på at tanta komme...

Har ikkje troen på at gyn kan hjelpe meg noe særlig men håpe på en liten utredning hvertfall. Kanske han kan se på eggene mine samtidig. Alltid greit å vite at alt e ok !!

Skrevet

Hvordan går det med deg metti?? Nå er jeg på dag 12 i syklusen og håper virkelig de el-testene har kommet idag slik at jeg kan begynne å teste etter el..Krysser fingrene for at jeg denne gangen har en nogenlunde normal syklus slik at det ikke blir så lenge å vente til neste gang jeg kan begynne å teste med g-tester..

Skrevet

hei var faktisk akkurat inne på bim ... Ska på jobb senere i dag. Det går litt opp og ned me meg. Noen dager klarer eg å være positiv og tenke at det tar litt tid og ingen fare.. Andre dager e eg livredd for at det komme te å ta et år. Vil ikkje vente så lenge. Vil bli gravd nå !!!

Eg har mensen akkurat nå så som du sikker forstår så gikk det ikkje denne pp heller. Så da er jeg over i 4 pp. Det som e litt deprimerende me det e at de sier at de fleste blir gravid innen de første tre mnd eller så tar det lenger tid. Men jeg ser flere her inne som blir gravid i fjerde mnd så prøver ikke tenke for mye på det.

Ellers så venter eg på time te gynekolog. Ikkje lenge siden eg var men nå har eg blitt henvist gjennom legen så da tok eg bare imot den. Ska prøve å få en skikkelige sjekk da. Se på eggene mine og litt sånn. Sliter jo en del med spotting så derfor skal vi prøve å få testet mannen slik at vi vet at han e ok. Men tviler på vi får det til siden det bare har gått fire mnd.

Jepp så nå venter eg bare på at tanta forsvinner slik at vi kan begynne å kose oss igjen og teste etter el. Hadde bare 25 dagers syklus sist så håpe det ikkje tar lenger tid denne gangen. Mye sjekkere når det går kort tid mellom. Det vet nok du alt om !!!

Så da krysses alt som kan krysses for at dette er vår mnd .

Skrevet

Krysser fingrene masse for oss.. Idag kom nytt påfyll med el-tester så nå føler jeg pp 2 er i full gang..Blir spennende å se hvor lang denne syklusen her blir..Hadde vært ålreit om jeg fikk el nå i helga slik at jeg lander litt på gjennomsnittet, er på dag 12 idag..Nå vet jeg vertfall at jeg har en lutealfase på 14 dager, så jeg klarer vertfall veldig greit å bregne ikm når jeg først vet når el er:) Hvordan har dine sykluser vært? Vet du hvor lang lutealfase du har?

Skrevet

eg tror lutealfasen min e på 14 dager.. Eg har hatt litt forskjellige sykluser 30 , 34 og nå siste på 25.. Men håpe den stabilisere seg på 25 nå. Hadde vert digg me korte : ) ikkje så lenge å vente kver gang da. Håper virkelig den stabilisere seg for deg. Eg hadde blitt sinnsykt frustrert hadde den ikkje vert i orden i denne tiden.

Nå e tanta på vei te å dra etter bare tre dager så det e digg. Så nå begynne me på ny pp. Må bestille eltester eg og.

I dag ska eg på julebord så da ska eg prøve å slappe av og bare kose meg. Blir litt vin og røyk for kosen. Sluttet å røyke i august så det ska bli digg ta seg litt.

Skrevet

Kos deg masse idag.. Jeg har foreløpig ikke fått positiv el-test så blir nok kos for meg også ikveld..Er invitert på fest til en kollega så reiser dit og bare koser meg og kobler av.. Man kan jo ikke slutte å leve helt selv om man prøver å bli gravid.. Man vet jo aldri hvor lang tid det tar.. Nå har vi også bestilt sydentur ved juletider så blir veldig deilig å komme seg vekk litt å slappe av bare meg og samboeren.. Hvem vet, kanskje det er siste turen bare oss to reiser på på en god stund:)

Skrevet

happy ble det EL på deg i helga eller ?? håper syklusen din begynne komme i orden nå

Skrevet

Ikke noe el enda, men håper det kommer i løpet av uka.. Skal ikke bli frustrert enda vertfall:)

Skrevet

heisann

kanskje me får samme ikm uke da .... eg fikk el på dag 11 forrige gang eg. eg på dag 7 nå . Men tvile på eg får den så tidlig nå. Lure på ka ti eg ska begynne å teste etter el .. fikk jo første positive test på dag 9 sist.

Kankje eg ska begynne i kveld da

Skrevet

Jeg begynte å teste på dag 12, men det var kun fordi testene ikke kom føre..Hvis ikke så hadde jeg begynt tidligere.. Du som har hatt noen pp, har du kjent/ikke kjent el på samme måte hver pp?? Forrige pp kjente jeg det så sinnsykt og lurer på om jeg kan forvente dette igjen.. Det jeg egentlig håper på er at jeg kanskje har hatt el før jeg begynte å teste (var ørlite sterkere på fredag enn over helga) men har jo ikke kjent noen el-smerter så er nok bare ønsketenkning:) Du burde kanskje begynne å teste nå ja.. Hadde vært koselig om vi fikk ikm samme uke da...

Denne gangen synes jeg virkelig det er vår tur!!!

Skrevet

Tok en el test i dag men den var kjempe svak så det e nok ikkje på gang enda.. Men forventer jo ikkje at det ska komme så tidlig heller da .. Regner med at den komme nærmere neste onsdag men det går jo ann å håpe..

Når det gjelder el smerter så e det forskjellig kver gang. Kjente det best sist mnd men da kjente eg mye hele mnd så e vanskelig å sei.

Skrevet

Nå ska det klaffe for happy og metti !!!!! Spira ska sitte til jul ; )

Skrevet

Idag er streken på el-testen mye sterkere!!! Tenk hvis jeg nå har en normal syklus og jeg får el en av de nærmeste dagene..Det hadde vært helt fantastisk:) Helt enig med deg, denne gangen skal det klaffe for oss begge.. Ønsket vårt skal bli oppfylt før jul.. Masse lykke til med el-testing, krysser fingrene for oss begge:)

Skrevet

Høres ut som du har el nå ja !! Da er det bare å kjøre på i hvertfall to dager fremover.... Her var streken bitte litt sterkere enn i går så kanskje den er på vei ... Hadde vert digg for da har eg korte syklus.

masse lykke te Happy heie på deg : )

Skrevet

Koss går det me deg ?? Har det blitt noe EL på deg

Skrevet

Hadde en stigning på el-testen på onsdag, men ble aldri positiv så tror nok det bare var falsk alarm.. Så kan ikke si at det har blitt noe el på meg..Må nok vente litt til og se..Hvordan er det med deg da??

Skrevet

Heisann

Har du vert litt borte fra bim i det siste ? Ikkje sett så mye til deg ..

Her er EL på gang så regner med å få positiv test i kveld eller i morgen. Så da er det bare å legge inn aksjer de neste dagene... Så begynner den berømte symptom jakten . Men denne perioden tar eg bare hvit utflod og fravær av spotting som et tegn !

Skrevet

Jeg har ikke vært borte, men har vært på besøk og hatt mye besøk i helga og har rett og slett ikke hatt så mye tid her inne:) Men er her minst en gang om dagen vertfall, noen ganger lenge, andre ganger bare innom:) Idag er el-testen sterkere igjen, men har ingen forhåpninger før den er positiv... Har blitt lurt så mange ganger før med en slik stigning så her er jeg ikke sikker får den er knallpositiv:)

Lykke til med aksjene, håper virkelig at det klaffer denne gangen og at spottingen uteblir.. Det unner jeg deg virkelig:)

Skrevet

det ble ikkje positiv test på meg heller i dag så da får eg håpe den blir det i morgen ....

kanksje vi får positiv samtidig det hadde vert kjekt

Så den andre tråden din og ønske deg lykke til !!

Skrevet

Var nok bare en falsk positiv test..Jeg vet jo det at man ikke skal se på de så seint, men klarte bare ikke la vær..Og ble litt oppglødd når jeg så det så tidlig..Har jo aldri sett to streker før, selv ikke dagen etter at den er tatt.. Men men, hadde egentlig ikke noe håp så ble ikke skuffet da den jeg tok idag ble negativ.. Fortsatt negativ el-test så får bare fortsette å teste.. Nå må jeg vel få el snart.. Synes absolutt ikke jeg fortjener like lang syklus denne gangen.. Hadde vært utrolig moro om vi fikk el likt:)

Skrevet

heisann jeg tok en el test i morges men den var negativ men alikevel sterkere enn den forrige .. Skal ta en test i kveld og. Men egentlig håpe eg ikkje den blir positiv før i morgen.. Har fått så vondt i ryggen at eg såvidt klare bevege meg. Da kan det ikkje bli så mye onga bonga ! Men blir den positiv så får eg bare lide litt : )

Kjedelig at den ble negativ igjen... Satse på at i morgen blir den store EL dagen på oss da ....

Er din sterkere eller helt svak

Skrevet

Jeg sliter fortsatt litt med svingninger i styrken på el-testene.. Forrige pp var den nesten positiv i 5uker før den ble svak og så knallpositiv to dager etterpå.. Ble så glad når jeg startet med svake tester denne pp slik at jeg kanskje fikk med meg stigningen, men neida.. Både onsdag og igår var testen sterkere, men på torsdag og idag var den svakere igjen.. Så her vet jeg ingenting før den er positiv.. Den er jevnt sterkere nå enn da jeg startet å teste så håper det er kroppen som gjør seg klar til å slippe egget og ikke det at den tuller.. Den som venter får se.. Lykke til med din eltesting, får håpe den kanskje venter til imorgen da slik at du får hvilt ryggen din først:)

Skrevet

må være slitsomt å ikke ha noe styr på syklusen ja .. Ka dag e du på nå da ?

Ja den ryggen stresse meg litt .. Blir den ikke bedre må eg sykemelde meg og eg har vert inne på det legekontoret 1 gang i mnd det siste pga spotting . Så har så lite lyst gå ned dit igjen.. Føle eg e fast inventar på legekontoret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...