Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Hva koster en pakke? Noen som har prøvd den? Dere som skal kritisere la være vær så snill. Ikke kom med " jeg er så god humor at jeg kværner min egen kjøttdeig jeg"
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Den koster rundt 44-45 kr, og smaker helt likt som feks Gilde sin.. Bare at man får dobbelt opp
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 er det ikke rundt 40-45 kr for 700 gr? De har de digre "pølsene" og i todelt pakke. Syns den er helt ok jeg, bruker mye first price her i huset, og er fornøyd med merket.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Det er ikke galt, skal ha taco på fredag så da kan jeg kjøpe den, det var 700 gram i den eller noe.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 de har kommet i ferskpakke samme som gilde sin
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Koster 41,90 for 700 gram på Kiwi:)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 first price går det mye av her å) hehe syns ikke det er noooooe galt i å bruke det.. smaker jo egentlig akkurat det samme som alt anna
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #8 Skrevet 9. november 2010 Ja, first price er genialt! Og det er jo ofte de "store" kjedene som produserer billigmerkene, var en sak om det i en eller annen avis her for en stund siden. F.eks var det Synnøve Finden som produserte en av billigostene (husker ikke nøyaktig hvilket merke)..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #9 Skrevet 9. november 2010 Det er first price osten som er fra synnøve finden, Stortsett det meste av first price produktene er kjente merkevarer, men uten reklamen på emballasjen.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #10 Skrevet 9. november 2010 Jeg har ingen betenkeligheter mot First Price. En venninne av meg jobbet i et av disse store firmaene, og hun sa det at samme vare blir pakket i forskjellige emballasjer. Så det en egentlig betaler for er merket, og ikke varen. Så om det heter Gilde eller First Price, er meg revnende likegyldig. Her kjøpes det som man får mest for pengene for. Eneste kjøttdeigen jeg har opplevd som grapsen, er Slakterens tror jeg den het. Full i fettklumper og sener, som satte igang spyrefleksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå