Pumba78 Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Uff så mye man ikke kan... Har noen råd for å få spedbarn til å rapr/ gulpe??? Jenta lå og klynket i hele natt og i dag tidlig rapte gulpa og prompa og bæsja hun som en gal. Men jeg får henne ikke til å rape etter mating! Noen med tips?
cadence Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Rap og gulp etter puppen, som er tema her i huset, kan ta litt tid...opptil 30 minutter:S Men som regel hjelper det på å få henne godt opp på skulderen, og stryke henne fra korsryggen og oppover til nakken. Gjerne i kombinasjon med å bare "vandre rundt". Men fryktelig kjedelig å gjøre det etter nattmat. Mi var helt "rabiat" fra 10 til 13 idag, ikke sulten, ikke utørr bleie, ikke sov hun, ikke rapet/gulpet hun.. Så vi måtte ta med en sutrete unge og dra til legen min en tur (jeg skulle på kontroll). Hun sovnet raskt i bilen (dieselduren liker hun selvsagt), og sov gjennom hele kontrollen. Men fy for en tømming hun hadde da vi kom vel hjem! 4 bæsjebleier tett på- ikke rart hun hadde vært grinete tidligere på dagen??
Pumba78 Skrevet 10. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2010 Festlig, ikke lett dette, bra hun sovna før legekontrollen da! Jaja vi får ta tiden til hjelp da, man rekker bare aldri å sove...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå