Lillemy89 Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 hatt en del kraftige kynnere i det siste, og mens murring. våknet opp idag med vond mensmurring som har holdt det gående hele dagen. for 4 timer siden fikk jeg følelsen av at jeg måtte på do å tisse. da så jeg i papiret, var det en del slim med blod i. og det har vært 4 små blødninger etter dette. det er jo ikke noe som kommer som tak. men det er ganske vond mensmurring. er bare uke 32+2... hva kan dette være ? slimproppen ?
Snuskomrusk Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Jeg fikk beskjed av JM å ta kontakt med føden dersom jeg fikk kraftige kynnere + blødde. Sikkert ikke noe farlig, men de vil nok ha deg inn for en sjekk uansett. Lykke til
Ziz Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Det kan være slimproppen, men det er i grunn ingen av oss her inne kapable til å svare deg riktig på. Ring føden, så får de avgjøre hvorvidt de ønsker å få deg inn til en sjekk.
Lillemy89 Skrevet 9. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2010 jeg ser at det er et par som skal ha svart på innlegget mitt. men jeg får ikke opp noe av det =/ ?
Ziz Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Får du det ikke opp nå heller? Kort fortalt: Ring føden!! Lykke til
Snuskomrusk Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Hei Hvordan gikk det? Hva sa de på føden? Håper alt står bra til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå