Gå til innhold

Hvordan føles magen deres?

Bregnia

Anbefalte innlegg

Je er 21 uker på vei. Ble sykmeldt 100%denne uka pga masse kynnere. Ikke vonde og farlige men ubehahelige. Får de bare jeg reiser meg,og når jeg står og beveger meg. Vet ikke om det er det hele tiden men magen føles hverfall veldig stram ut. Er i grunn best bare å ligge og sitte. Jobber i blomsterbutikk,prøver å sitte mye,men vanskelig når det kommer kunder hele tiden. Skal prøve meg på 50% neste uke.Kjenner masse liv så ikke bekymre sånn. Men ser alle disse andre gravide som er lengre kommet enn meg som er kjempe spreke. Føler meg som den gamle dama.

Så er det bare jeg som føler det sånn? Har ikke barn fra før,men vært gravid 2 ganger før da.

Fortsetter under...

Hei jeg hadde også veldig mye kynnere i uke 20-23. Fikk det hver gang jeg gikk fort eller ved oppstart på gåturer.

Er nå i uke 27 og merker at det kommer kynnere når jeg går fort, men ikke like mye som tidligere.

Det er ikke farlig, bare livmoren som tøyes. Har hatt en skikkelig vokse periode fra uke 19-23 så tenker at det henger sammen med det. Formen er fin og jeg tar det bare rolig når kynnere kommer.

Dersom det blir regelmessig og vondt skal man ta kontakt med legen.

Jeg har heller ingen barn fra før så livmoren må tøyes og vokse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...