spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Hehe, syns nesten dette er litt gøy jeg. I dag og i går har jeg mye utflod (sorry detaljer...) og det pleier jeg ikke å ha. Har egentlig aldri hatt det som jeg kan huske, lurer på om pillene kan ha forårsaket det...? Er nå på CD 11, og kjenner i dag en slags "klemmende" smerte der hvor eggstokkene er, og lurer på om dette kan være begynnende EL smerter, EL testene har blitt gradvis sterkere de tre siste dagene, og jeg har sett at MANGE har gradvis sterkere tester før EL, før de blir helt positive. (Ja, jeg vet at strekene skal være like sterke, eller test-strek sterkere enn kontrollstrek for å være positiv, meeen). Tror ikke det er tilfeldig at de blir gradvis sterkere nå Utfloden er også blank, og er i større megnde enn til vanlig. (Kanskje også litt seigere? ) Men ikke som slim som ikke trekkes inn i papir. Er forberedt på å få TR igjen i slutten av mnd, eller ihvertfall ikke få til på første forsøk, merker jo at jeg også begynner å bli en "ny" person, og lurer nå på om jeg kan beskylde pillene for å ha vært litt glefsete og nedtrykt de to siste åra. Men, har bare vært uten pillene i 2 1/2 uke, så kanskje er det bare gleden over å være prøver som spiller meg et positivt puss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå