førstegang...1 Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Det er farsdag til helgen. Har noen noen fine gave tips?
Canari Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Tror ikke vi hiver oss på gavestyr der også. Det blir blomster og kake, og kanskje eldste tegner et kort (mulig de gjør det i barnehagen også?) Det får da holde :-)
gutt060606&jente010110 Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 sønnen min har malt en sparegrisbamse til pappen sin=) får et bilde av han i tillegg=)
*LillaMeg* Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Boxere, sokker. Musematte, kopp osv med bilde av han og barna..
venter <3 Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Frokost på sengen, med hjembakte rundstykker, brownies og nykokt kaffe i "verden beste pappa krus".. og en liten gavepakke med deo og dusjsåpe Fordi han er verdens snilleste mann og en fantastisk pappa
2010 Mammaen Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Hehe, jeg var på Dressmann i dag! Har ikke kjøpt noe der før til han, men det hører liksom litt med når han har blitt pappa... Neida, ikke helt sant. Men de har noen fine og rimelige slim-fit skjorter der, så det blir en sånn en på søndag :-)
Mammahjertet <3 Skrevet 11. november 2010 #7 Skrevet 11. november 2010 Hva med et strollometer? Se her: http://www.lilleprinsen.no/product/564873/STROLLOMETER%AE_Barnevognspeedometer.html Jeg vurderte å kjøpe strollometer til han, men så fant jeg ut at han trenger klær mer enn dette. Mulig jeg heller kjøper det til jul. Han elsker duppedingser av alt slag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå