mamma`n til Z*F*R*I* LYKKELIG Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Har fått time for i gang setting i morgen kl.10. Har hatt høye verdier av gallesyre i blodet og klødd som en ape =) I tillegg har jeg hatt forferdelige smerter av bekkenløsningen som har gjort hverdagene helt uutholdelige. Så nå er det bare å vente til imorgen. Ellers hadde jeg termin uansett den 19.11.10 men syns ble litt for lenge å leve med de plagene. Etter å ha fått timen tenkte jeg at datoen i morgen passer så perfekt : 10.11.10 hehehe...... Dere andre får ha lykke til og takk for meg her! Kommer nok med fødehistorien senere.... Sender dere masse *fødestøv*
enits40 Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Masse lykke til!!!! Jeg har også time i morgen....men tør liksom ikke helt å takke for meg ennå i tilfelle det blir forskjøvet av en eller annen grunn. KS her da - og er fryktelig spent!!! klem til deg og alle andre som snart skal "i ilden" fra
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Masse lykke til!! Blir en artig dato å få det, håper alt går lett for dere under fødselen. Gleder meg til å lese fødehistorien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå