Gå til innhold

Kjøpe ny eller brukt vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære bestefar skal betale barnevognen for oss og vi har veldig lyst på TFK Joggster Twist. Vi har tittet en del på FINN.no og der er det jo veldig mange som selger TFK.

Hva tror dere er best?Kjøpe en helt ny en eller kjøpe brukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt ny (Joggster Twist). Det er flere grunner egentlig. Vi hadde først og fremst råd til det. I tillegg er jeg ikke så veldig begeistra for å kjøpe brukte ting. Det er vel litt snobbete, men sånn er jeg bare :) Det her er også vår første, og vi skal jo sikkert ha flere etterhvert, så da syns jeg det er like greit å kjøpe en ny, så vi kan ha den i mange år.

Det er jo mulighet for å kjøpe den på nett. Fra Tyskland f.eks. Men jeg syns det er litt greit å ha kjøpt den her. I tilfelle det er noe med den. Greit å ha garantier og sånt i orden på en såpass dyr gjenstand :)

Skrevet

Vi har kjøpt ny (Joggster Twist). Det er flere grunner egentlig. Vi hadde først og fremst råd til det. I tillegg er jeg ikke så veldig begeistra for å kjøpe brukte ting. Det er vel litt snobbete, men sånn er jeg bare :) Det her er også vår første, og vi skal jo sikkert ha flere etterhvert, så da syns jeg det er like greit å kjøpe en ny, så vi kan ha den i mange år.

Det er jo mulighet for å kjøpe den på nett. Fra Tyskland f.eks. Men jeg syns det er litt greit å ha kjøpt den her. I tilfelle det er noe med den. Greit å ha garantier og sånt i orden på en såpass dyr gjenstand :)

Skrevet

Vi har kjøpt brukt.

Ser ikke ut som den er brukt i det hele tatt :)

Skrevet

Vi har vært på BarnasHus og tittet på TFK der også:) Jeg er enig med deg! Jeg foretrekker også å kjøpe en helt ny vogn. Men noen ganger så er det ok å kjøpe brukt. Vi venter også førstemann og synes det er stas med når tingene er nye:) Det er vel også lettere å få solgt det når det er nytt,tenker jeg.

Skrevet

Som jeg har sett, så er det mye som ligger på FINN , som nesten ikke er brukt. Det var derfor jeg begynte å lure på om vi skulle kjøpe brukt istedenfor nytt. Men det er jo ikke alltid tingene er i tipp top stand, selv om det ser slik ut på bildet...

Skrevet

Vi fant aldri vår type vogn på finn, så vi kjøpte ny. MEN, jeg kunne godt kjøpt brukt om den så fin ut, man kan jo spare masse penger på det - man MÅ jo ikke ha alt nytt (og ofte spiller det ingen rolle for kvaliteten heller). Om vi skulle kjøpt brukt vogn ville jeg dog tatt den i øyesyn før jeg betalte, jeg ville ikke tatt den ut i fra bare bilder lagt ut på finn:)

Skrevet

kjøp brukt om ikke du har tungtveiende grunner for å kjøpe ny.

vi kjøper ny men det er kun fordi det ikke er noen som selger den på finn har sjekket i flere uker men alle er vel så fornøyde med den kanskje.

Det er jo bare å dra og se på og teste vognen selv om du kjøper brukt og, det betyr ikke at du er nødt til å kjøpe den!!!

sjekke dessuten de annosnsene som haar ligget ute lenge er endel som har satt litt høy pris og sliter med å selge og da kan du prute når annonsen er gammel

Skrevet

Jeg ville nok ha sett på den først ja :) Det er jo helt sikkert gode, brukte vogner å få tak i. Hvertfall om man tar sine forhåndsregler. Jeg ville ha bedt om å få med kvittering og slikt på vogna ihvertfall. Plutselig er det en liten ting som må fikses, og da er det gjort på null og niks om det ikke er selvforskyldt, og man har kvittering, på Barnas Hus ihvertfall :)

Skrevet

Vi har også kjøpt Joggster twist og føler vi har hatt kjempeflaks i og med at prisen på denne vognen er stiv.

Sportsvognen var satt ned til kr 4000 på barnas hus for en tid tilbake og vi slo til med en gang (de hadde bare 20 stk til nedsatt). Hardbagen får vi låne av en venninne som har samme vogn. Så det er jo evt et alternativ å kjøpe hardbagen brukt og heller spandere på ny sportsdel og understell. Det er jo som regel hardbagen som er penest i bruk.Sånn som jeg ser barna til venninnene mine griser i sportsvogna, ville jeg aldri i livet kjøpt brukt av de...

Skrevet

Som jeg har sett, så er det mye som ligger på FINN , som nesten ikke er brukt. Det var derfor jeg begynte å lure på om vi skulle kjøpe brukt istedenfor nytt. Men det er jo ikke alltid tingene er i tipp top stand, selv om det ser slik ut på bildet...

Skrevet

Jeg er for å kjøpe brukt så lenge det er i god stand. Det er både miljøvennlig, billigere og somregel like god kvalitet!

Skrevet

Tror jeg hadde gjort som en over her sa....kjøpe nytt understell og sportsdel, og kjøpt bagen brukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...