q_ueen Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Hei dere som kanskje har litt peil! Satt inn ett egg den 26 okt,testa meg i går som var negativt:( fikk også en lett blødning som ikke var i nærheten som jeg bruker,har nesten ingenting i dag. Har gått på synarela og puregon,og de fantastiske stikkpillerene progestan. Har vondt i hodet,fryser og får hetetokter,småstikking i magen (lett utgave av menssmerter),raper og promper mer enn normalt:) legen og Haugesund sier jeg ikke er gravid,skal jeg bare vente å se eller er slaget tapt? Synes det er så merkelig at jeg fryser og svetter,noe jeg aldri har gjort før,er dette bare psykisk eller er det bivirkninger etter all medisin bl.a? Jeg er så frustrert!!! Hadde så håpet oppe:(
blåmeis:) Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Er det lenge siden du sluttet med progestan? Det kan gi slike bivirkninger, så om legen sier du ikke er gravid så er det vel dessverre det som er mest sannsynlig... Håper det går bedre på neste forsøk!
q_ueen Skrevet 9. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2010 Det kom mer gugge i dag,så skjønner slaget er tapt for denne gang. Nå venter en op av ene eggstokk før neste Ivf,håper det går da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå