venter i spenning11 Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Hei! Håper noen kan svare meg, er virkelig forrvirret!!!!! Hadde EL 14.10, og fikk da en liten blødning samme dag, (hadde hatt sex 2 dager før dette), etter det har jeg hatt sterke smerter i magen... Men nå er jeg 12 dager over IKM, og har fortsatt smerter, og ingen mens.. Har tatt to graviditetstester, som var negativ (billigtest), deretter fikk jeg gravid på CB, men hos legen var jeg ikke gravid. Men mensen kommer ikke, har ingen symptomer på at jeg kan være gravid heller.....
To gutter + en til? Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Hmm, dette var rart - skjønner at du lurer! Men 12 dager over ikm burde jo en test være positiv hvis du faktisk er gravid. Hva sa legen da, utover at testen var negativ? Det må jo være en grunn til at mensen er så forsinket? Får du noe oppfølging?
venter i spenning11 Skrevet 9. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2010 Hun sa bare at jeg skulle vente og se, og ta en test om en uke.. syns det er rart, fordi hun sa at jeg IKKE var gravid. Og komme tilbake om 2 uker hvis ikke mensen kom... Spurte om det var noe grunn til at jeg har så ille smerter, men det brydde hun seg visst ikke om.. Har konstant vondt omtrent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå