Gå til innhold

skikkelig trøtt av Synarela

Anbefalte innlegg

Hei dere bim'ere!

jeg er nå på dag 5 med synarela spray og begynner og kjenne litt bivirkninger. Er f.eks. veldig, veldig trøtt. I øynene kjennes jeg ut som om jeg ikke har sovet hele natten og sitter konstant og gjesper. Det merkes godt på jobben hvor jeg sitter i litt møter og skal konsentrere meg..

I tillegg merker nok mannen at jeg er ganske kort i lunta.. temperament ja!!

Hvordan er det med dere andre damer, har dere gått på jobb og prøvd å fungere som normalt eller er det "vanlig" med sykemelding om man kjenner at det sliter på jobben og formen? Jeg tenker liksom litt sånn at det er jo "bare spray", kanskje ikke noe å be om sykemelding for? eller? Skal en egentlig bare riste det litt av seg og prøve på det beste? Lurer vel litt på hva som er "skikk og bruk"....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142536805-skikkelig-tr%C3%B8tt-av-synarela/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som du er trøttere enn jeg var da jeg brukte spray ;-) Jeg ble også litt trøtt, men prøvde å variere arbeidsdagen slik at jeg slapp å konsentrere meg om den samme tingen i lange perioder om gangen, og vurderte aldri sykemelding. Om du har mulighet for å styre arbeidsdagen litt selv, ville jeg kanskje lagt opp til færre møter og litt lettere arbeidsoppgaver i allefall frem til du begynner med sprøytene (mange får færre bivirkninger da). Blir det for ille går det jo an å høre med legen din.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...