Gå til innhold

Kan dette være festeblødninger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde jeg fikk mensen i går kveld. Men er i dag, litt i tvil. Hvor lenge har dere andre hatt de festeblødningene? Jeg trodde jeg fikk mensen i går men den er borte i dag... Har kun litt brunaktig utflod, men synes ikke dette ligner på mensen. Har noen kjent "mensensmerter" ved festeblødninger? Jeg har testet negativ for noen dager siden men kanskje det kan være lurt å ta en ny test nå etter dette vist ikke mensen kommer for fullt....Har lest at flere harfått negativ test deførste gangene de har tatt etter uteblitt mens, men har fått positiv etter ei stund. Men er ikke sikker på om at den positive testen kom etter festeblødninger. Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har fått brunlig utflod ved alle mine 4 graviditeter omtrent ved ikm dagen......men jeg har alltid testet positivt veldig tidlig...

Skrevet

Jeg har 3 barn fra før. Med de to første fikk jeg ikke positiv test før etter nesten 2 uker på overtid. Men med sistemann fikk jeg positiv test samme dag jeg skulle ha hatt mensen. Jeg kan desverre ikke huske hvordan de festeblødningene var. Derfor må jeg spørre jeg og grave litt. hehe Men nå er jeg 4 dager på overtid og trodde som sagt at mensen kom i går. Jeg tok på meg et bind men har ikke blødd i bindet. Jeg tørket kun blodig utflod i går kveld etter dobesøket. Men i mårrest var det kun litt brunaktig men nå er det helt borte. Hvor lenge hadde du den brunaktige utfloden?

Skrevet

Jeg hadde festeblødning (brunt) EN dag, og det var 2 dager før IKM. Kjente dog ingenting.

Skrevet

Ok... da begynner jeg og skjønne hva dette kan være. Må vell dra på apoteket en svipptur. hehe ER SÅ SINNSYKT SPENDT......

Skrevet

Jeg testet dagen jeg skulle hatt mensen,og testen viste ikke positiv.Jeg fikk festeblødning to dager etter jeg skulle hatt mensen, var veldig lite, nesten ingenting, testet meg 4 dager etter jeg begynte å blø å da var testen positiv.:)så det kan nok være dette det er ja:)

Skrevet

Jeg hadde dette bare 1 gang...hehe....eller hvordan skal jeg forklare dette da....¤splatt¤.....også sa det stopp?! :P .......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...