April-11+ en til? Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Er i uke 21 nå, har gått opp 4 kg siden jeg ble gravid og lurer på om det er mye. Vi har en ganske overfyllt arbeidsplass av ”sladrekjerringer”, og ingen kommenterer til meg, men om meg til andre. Det er ofte et tema i følge min kollega, at jeg kommer til å bli så stor… Hva mener dere?
babytassen<3 Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Snakk om å ha lite respekt for sine arbeidskollegar sier jeg bare.
Navychick Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Det er ikke mye, mer normalt Du kan jo gå inn på : http://www.i-am-pregnant.com/encyclopedia/W/Weight-Gain å regne over selv Å bli stor så er det gjerne ikke snakk om vekten men magen Jeg ble diger med første og ligger an til det samme denne gangen og. Har like stor mage nå som flere har rett før termin. Men målene av magen er innenfor normalen på kontrollen hos jordmor. Så da prøver jeg å glede meg over at babyen i magen spreller masse, og skal i flg UL er frisk og sunn Jobber heldigvis i en mannebedrift så jeg slipper disse sladre kjerringene! De kan være skikkelig ondskapsfulle!! Kanskje de er missunnelige? savner tiden som gravid eller kanksje ikke har fått barn selv enda Så opp med haken
TrueHæppiness Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Nei 4 kg er ikke mye! Vi legger alle på oss individuellt, noen mer andre mindre. Du skal ikke tenke på det i det hele tatt:)) Kos deg med lille beibis i magen du, og lukk ørene for slike kommentarer;-)
AO3 Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 4kg er ikke så mye! Og hvis vekta di virkelig er et vanlig tema på arbeidsplassen - til og med når du ikke er til stede!! - så bør du ta opp det med sjefen din. For slik skal det IKKE være på en arbeidsplass.
Plutselig_gravid Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Det har jeg fått beskjed om i hvert svangerskap. Men tror ikke det var vekten de mente da de sa jeg kom til å bli stor , men magen! Som da jeg veide 45 kg da jeg ble gravid og så ut som jeg var høygravid i 4-5 mnd. Folk fikk jo hakeslepp da jeg sa jeg hadde 5 mnd igjen Men, de sa det jo rett til meg da, ymtet frempå om jeg var sikker på jeg ikke ventet tvillinger og slike ting. Men er jo stor forskjell å gå bak ryggen til folk enn å si det direkte. Tror jeg hadde blitt litt forbanna da jeg også.
AO3 Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 Enig i det altså, Plutselig_gravid. Jeg fikk også et par sleng-kommentarer (som ikke var vondt ment) om stor mage etc, og da var det bare å svare med samme mynt. Men å diskutere vekt - til og med før man har lagt på seg noe særlig! - uten at vedkommende er til stede(!!!) - det er virkelig en uting.
April-11+ en til? Skrevet 9. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2010 Takk for tilbakemeldinger! Er kanskje ekstra sår når det gjelder personlige ting nå, men det hjelper med tilbakemeldinger fra noen som er i samme situasjon. Veldig fin den linken du postet, ser jo ut til at jeg er normal jo! Da kan jeg bare kose meg med å kjenne liv fra lillemann:) God ettermiddag folkens!
Mama88 Skrevet 9. november 2010 #10 Skrevet 9. november 2010 Åj. Ifølge den linken over her er jeg undervektig, og skulle ha veid 6 kg mer enn det jeg gjør nå i forhold til hvor langt jeg er på vei i svangerskapet.. Men Jeg får daglig høre at jeg er stor! Nei du frøken, ikke noe å bry seg om disse sladrekjerringene! De skal bare passe sine egne saker, og har INGENTING med hvor mye du gå opp i vekt under svangerskapet Be de om å passe sine egne saker, din vekt er ikke noe de skal bry seg om, og HVERTFALL ikke diskutere på arbeidsplassen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå