Lykkeliten86 Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 gutten min skal beg i bhg om noen mnd, når han er 10.mnd gammel. tenkte å skaffe meg reima vår/høst dress til han da, kjøpe en litt stor i str slik at han kan ha den fra jan og ut hele våren, men spm er om jeg bør kjøpe 80 ell 86 ? dere med erf fra reima. dem er vel litt store i str ? men skal jo ha plass til ull og fleec inni så det er jo greit at den har plass til det.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Det spørs jo på hvor lang gutten din er det, men generelt sett vil str 80 være mer enn stort nok for barn på 10 mnd- for Reima er ganske store i str ja (jenta mi på 2 år bruker faktisk str 80 i høstdressen sin nå, og hun var 85 cm lang sist vi målte henne for et par mnd siden..)
Lykkeliten86 Skrevet 10. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2010 han er 78 cm lang, så etter det du skriver så skal det holde med str 80 til han
Gjest Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 I reima bruker min 2 åring nå str. 110!! Kunne nok brukt 104, men er glad for at jeg har den i 110 nå, syns den er helt perfekt til at den nettopp er tatt i bruk for sesongen. Han er lang og slank da, men ikke i nærheten av 110 cm, så det er jo veldig vanskelig å si! Er du i tvil ville jeg ha tatt den største, eller venta og prøvd den når du skal bruke den..
Babyønske �� Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Jeg kjøpte 80 til min i fjor høst, da var han 9-10 mnd. Den passer helt greit denne vinteren også. Han er nå 82-83 cm lang(snart 2 år)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 vi kjøpte str 80 til vesla den vinteren hun var 1år, ble 1 år i august, den var litt stor og brukte den også vinteren etter, da var hun blitt 2 år, den ble litt knapp da. i år kjøpte vi den i 98 hun kunne nok hat 92 men kjøpte den romslig så hun kan vokse litt også. hun er 3år. dette er vinterdressen da men regner med høst/vår dressen er noelunde lik i str...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå