Gå til innhold

ang str på reima høst/vår dresser

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min skal beg i bhg om noen mnd, når han er 10.mnd gammel. tenkte å skaffe meg reima vår/høst dress til han da, kjøpe en litt stor i str slik at han kan ha den fra jan og ut hele våren, men spm er om jeg bør kjøpe 80 ell 86 ? dere med erf fra reima. dem er vel litt store i str ? men skal jo ha plass til ull og fleec inni så det er jo greit at den har plass til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo på hvor lang gutten din er det, men generelt sett vil str 80 være mer enn stort nok for barn på 10 mnd- for Reima er ganske store i str ja (jenta mi på 2 år bruker faktisk str 80 i høstdressen sin nå, og hun var 85 cm lang sist vi målte henne for et par mnd siden..)

Skrevet

han er 78 cm lang, så etter det du skriver så skal det holde med str 80 til han

Skrevet

I reima bruker min 2 åring nå str. 110!! Kunne nok brukt 104, men er glad for at jeg har den i 110 nå, syns den er helt perfekt til at den nettopp er tatt i bruk for sesongen. Han er lang og slank da, men ikke i nærheten av 110 cm, så det er jo veldig vanskelig å si! Er du i tvil ville jeg ha tatt den største, eller venta og prøvd den når du skal bruke den..

Skrevet

Jeg kjøpte 80 til min i fjor høst, da var han 9-10 mnd. Den passer helt greit denne vinteren også. Han er nå 82-83 cm lang(snart 2 år)

Skrevet

vi kjøpte str 80 til vesla den vinteren hun var 1år, ble 1 år i august, den var litt stor og brukte den også vinteren etter, da var hun blitt 2 år, den ble litt knapp da. i år kjøpte vi den i 98 hun kunne nok hat 92 men kjøpte den romslig så hun kan vokse litt også. hun er 3år. dette er vinterdressen da men regner med høst/vår dressen er noelunde lik i str...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...