Gå til innhold

Fødeplass - sogner til Ahus, søkte Riksen, fikk Ullevål....(samme som 2.tri)

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan dette funker? Trodde jeg ville få Ahus dersom Riksen ikke hadde plass, betyr dette at det er fullt på Ahus?

Og er det noen som har erfaring med Ullevål?

Hm, trodde ikke at jeg skulle være så pirkete og nøye på hvor jeg skulle, men dengang ei...:)

Fortsetter under...

Skjønner at det er kjedelig å ikke få plass der du vil. Men jeg var ihvertfall superfornøyd med Ullevål sist. Gleder med til å komme dit neste gang. Så var det så koselig på hotellet, når pappan kunne være der hele tiden!

Er absolutt ikke misfornøyd med å få Ullevål altså!!

Har skjønt at mange vil dit og at mange er fornøyde. Var bare at jeg var så uforberedt på å komme dit.

Så godt å høre at du var fornøyd der, det håper jeg jeg blir også:) Kanskje vi sees der, hihi:)

vært på ullevål 2 ganger før, og søkte meg dit nå igjen.

har hatt 2 helt forskjellige svangerskap og fødsler - og vært like fornøyd begge gangene =O)

hører til på ahus egentlig, jeg også - men det er så himla langt unna i forhold til der jeg bor.

Annonse

Jeg fødte på A-hus med førstemann, og var KJEMPEFORNØYD. Ville flytte inn....

Jeg og pappan fikk familierom alene i 3 netter. Det er uvanlig der. De var så søte og hyggelig gjennom fødsel og i tiden etterpå.

Følte meg trygg hele veien.

Fikk eget føderom med stort badekar jeg kunne bruke så mye jeg ville.

Tror ikke det er så vanlig, men de syntes nok litt synd på meg siden jeg egentlig skulle føde på ullevål... Var der inne først med 4 rier på under 1 min og 2 ca åpning, men ble sendt hjem siden de "ikke kunne gjøre noe for meg enda".... Da vi ringte tilbake to timer senere og smertene var uutholdelige var det "plutselig fullt". Ble derfor sendt til A-hus..

Men jeg har hørt MASSE positivt om ullevål, og skal føde der denne gangen... Hvis det ikke er fullt da... Hehe!!

• 3 uker senere...

Så heldig du er som har fått plass på Ullevål =) Jeg skulle så gjerne har født der igjen, men har flytta vekk fra byen..

Selv med min drama fødsel så er jeg strålende fornøyd med sykehuset, og all deres personell.

De er kjempe dyktige, og du får virkelig topp eksperstise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...