Leia_København Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Ja frokosten var ikke lett i dag, var egentlig i ok form så skulle jeg spise og maten vokste i munnen min - ble faktisk litt uvel....og har nå en mage som ikke vet om den er sulten eller ikke - jeg håper dette er normalt. Sitter med buksen helt åpen på jobb....alt klemmer i dag! Syns det er litt vel tidlig å kjøpe gravidtøj er jo kun 5+6....ville jo helt vente til sikkerhetskanningen om 2 uker....(tror fortsatt ikke helt på det på tross av at det er bekreftet med blodprøve) Men har en del symptomer - litt ømme bryster, griner av småting (raskere enn før) og er meget trøtt...så da er det vel sant da...
malingus Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Jo du, kjenner til det... Eller maten vokser vel ikke i munnen på meg, men jeg blir ofte plutselig kjempekvalm og bare tanken på mat -selv ting jeg liker, gir meg lyst til å spy. Går aldri så langt at jeg faktisk spyr da... Särlig irriterende når jeg står og skal lage middag til familien og sånt. Jo kanskje litt tidlig med gravidtöy. Har spart ett par-tre gravidbukser fra sist svangerskap, men får dröye litt med det. Gikk derimot og kjöpte meg ett skjört i går. Ikke ofte jeg bruker det. Har vurdert å kjöpe en joggebukse, men får meg liksom ikke helt til det...hehe Ikke helt meg... eller er det jo mange sånne lange genser/kjole greier å få kjöpt. Må jo ha tights/strömpebukse under da men. Har vel ikke helt skjönt at jeg er gravid jeg heller, til tross for kvalme, större og ömme pupper og psyco-humör! hva er sikkerhetskanning? Er du fra köbenhavn eller bor du der? Selv bor jeg i Blekinge i Sverige. Ca 3 timer fra Köbenhavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå