Metti er håpefull Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Hei var hos legen i dag og han ville sende meg te gjessing .. Var det ikkje han du også skulle til. Får håpe han klare å hjelpe oss spotte jenter... Det funket med wild yam forsto eg og det kan jo være du e gravid allerede ; ) Kor du kjøpte det og ka står det på pakken
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Halloen Metti!!! Så bra du blei henviste!!!!! Eg begynte såvidt å spotta igår, men eg må sei meg fornøyde med det, siden det e 4 dager te IKM. Hååååbe på at den sitte nå!! Wild Yam har eg kjøpt på helsekost-butikk. Det står Wild Yam, av merket "Nature`s sunshine". Står på at du skal ta 2 kapsler 3 ganger daglig! Håbe på positiv test, men ein vett aldri!
Metti er håpefull Skrevet 9. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2010 Ja deilig å bli henvist.. Håpe å få en liten mini utredning selv om det ikkje har gått et år.. Altfor lenge å vente det ; ) Begynte du med Wild yam når du hadde første negative test etter positive ?? Kor lang tid gikk det fra du var hos legen til du fikk time hos gyn ?? Har ikkje fått mensen eg heller enda men legen så ikkje noe tegn til graviditet så da tenke eg at tanta komme
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Eg begynte med Wild Yam rett etter EL va ferdig, så gikk eg på de i ei uga!! (sluttet på søndag). Spotting kom mandag Eg fekk brev ganske sjappt itte henvisning. Ska allerede den 18 november, så gjekk vel max ei uka tror eg Har så lyst å bli gravid denne måneden! Kjenne eg komme te å bli heilt ødelagt om eg får TR..... Lese jo om mangen så fekk festeblødning/spotting men alligavel blei gravid, så håbe jo at det skjer med meg og! Men e ikkje lett å vida!!
Metti er håpefull Skrevet 9. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2010 Ja eg har og lest om de som har vert gravide på tross av at de har spottet.. Begynte du og spotte me en gang du sluttet på yamen hvis du sluttet søndag og begynte mandag.. Eg har enda et bitte lite håp men det e så lite trolig...
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Gikk jo ud søndag med kur. Midt på dagen på mandag kom det litt lysebrun utflod. Va vel 2-3 dråper igår, vært et par dråper idag. Fortsatt sparsomt, så håper på en festeblødning
Esperanza84 - gravid! Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 Lykke til fiffi jenta! Krysser fingrene for deg!!
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 9. november 2010 #8 Skrevet 9. november 2010 Så koselig, Esperanza84! Kjekt å lese
Metti er håpefull Skrevet 9. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2010 Ja jeg heier også på deg fiffi !!! Krysser fingrene
Metti er håpefull Skrevet 10. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 10. november 2010 Hei hvordan går det me deg!! Tr kom for fullt her i dag så nå ligger eg i smerter.. Litt godt kjenne smertene og for da vet eg at P- pillene e ute av kroppen.. Ikm i morgen har du tatt test
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 10. november 2010 #11 Skrevet 10. november 2010 Testen er BLENDAhvit!!! men tror heller IKM er i helga pga EL-smerter da for to uker siden! Så jeg lever fortsatt i håpet! Det er du klar for runde 4!!! Bare se, så kommer jeg vel straks etter! Føler liksom at alle andre blir gravide, utenom meg!!!!! :(:(
Metti er håpefull Skrevet 10. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 10. november 2010 ja hele skravletråden er jo blitt gravide utenom meg .... Skikkelig babyboom mnd. Kanskje er du og en av de heldige : ) Eg måtte la være å lese litt på tråden eg. Ble så lei meg. Men begynne å få nytt mot igjen nå
Metti er håpefull Skrevet 13. november 2010 Forfatter #13 Skrevet 13. november 2010 kossen går det me deg fiffi ... Har fått time hos gjessing 3 des nå. Så nå e eg spent på ka han seie te deg..Det var 18 nov du sko ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå