Jenny-penny Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Sliter med hodepine, slapp og sliten. Orker nesten ingenting, og har mye smerter i lysken:( Dette er ikke likt meg, da jeg har vårt i 100% jobb fram til permisjon, og har vanligvis mye overskudd! Kommer dette av at det nærmer seg eller er det bare en fase?
Lillemy89 Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 føler med deg her, vet hvor lite ålreit det er. jeg har gått ca med samme plager som deg siden fredag, men pluss kraftige kynnere, og kvalme. håper bare dette er en passerende fase. er ikke lengre enn 32+2 idag.
Teres Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Jaaaaa!!!!! Er litt kortere på vei enn deg(uke 37), men er helt i knestående om dagen..... Vi er flere:) Vet ikke om det går over eller ei, er vår første, men vi er jo snart i mål:) Får bare innse at de siste få dagene får min bedre halvdel fullføre det som må gjøres og ta ansvar, jeg har bestemt meg for å HVILE og samle krefter, skal jo føde snart jo:) Gjør jo litt hver dag, men blir plutselig helt "tom" for energi, og greier ikke komme meg opp igjen...og bestemt meg for at det faktisk er LOV å ta litt hensyn til seg selv nå på slutten!!!
Gulljentene Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Jeg holdt på å svime av på jobb idag! Kan være det er fordi jeg er i sluttinnspurten og jeg er helt utslitt(også jobbet 100%...), kanskje jeg må sykmeldes siste 3 dagene før perm, det hadde jo vært noe :/ Bare håper det ikke er svangerskapsforgiftning!!! Legetime i morgen. You are not alone.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå